به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

تهیدست: هواداران تیم نفت را خوشحال می‌کنیم

تهیدست: هواداران نفت را خوشحال می‌کنیم

خوزستان ورزشی- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امیدوار است که با توجه بیشتر به این تیم بتوانند نتایج خوبی به دست آورند.

به گزارش خوزستان ورزشی، میثم تهیدست مدافع تیم نفت مسجدسلیمان که در ابتدای این فصل به جمع نفتی‌ها پیوست، در گفت‌وگو با ایران ورزشی درباره بازی هفته اول مقابل تراکتورسازی، شرایط تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم و بازی هفته دوم برابر سایپا توضیحاتی داده است که در ادامه مرور می‌کنید.
 
با توجه به شرایطی که داشتید نتیجه بسیار خوبی مقابل تراکتور در تبریز به دست آوردید.
ما از حدود 50 روز پیش تمرینات‌مان را آغاز کردیم. بعد از مدتی آقای حسینی استعفا دادند که شرایط سخت‌تر هم شد اما خوشبختانه پس از بازگشت ایشان و پیگیری تمرینات به‌طور منظم و برگزاری اردو در تهران و انجام بازی تدارکاتی با تیم‌هایی مثل استقلال و شهرخودرو به شرایط مسابقه نزدیک شدیم. در بازی با تراکتور همانطور که می‌دانید با تمام نداری‌ها و نداشته‌های‌مان خوب نتیجه گرفتیم. البته بازی اول بود و کسب امتیاز از تیم پرمهره تراکتور هم نتیجه خوبی بود. بچه‌ها واقعا ًثابت کردند چقدر نسبت به تیم تعصب دارند.

به همین دلایلی هم که اشاره شد خیلی‌ها شانس کسب امتیاز شما را بسیار کم می‌دانستند.
تراکتور یک تیم پرمهره و با امکانات بسیار خوب است که فکر می‌کنم مبلغ قرارداد دو سه بازیکن این تیم به اندازه کل بودجه تیم ماست، اما با صحبت‌هایی که کادر فنی داشت به هم قول دادیم با اتحاد، تلاش و همدلی نتیجه بگیریم. البته طبیعی هم بود که آنها فشار زیادی به تیم ما بیاورند اما خدا را شکر جنگیدیم و خوب دفاع کردیم و به نظرم برای شروع خوب بود. تراکتور فصل قبل قهرمان جام حذفی شده بود و با تمام نفراتش برای پیروزی در اولین بازی به زمین آمده بود.

فصل گذشته نفت مسجدسلیمان نتایج خوبی به دست آورد اما جدایی تعداد زیادی از بازیکنان این تیم باعث شده تیم متفاوتی را شاهد باشیم.
دقیقاً همینطور است. شاید نزدیک به 99 درصد تیم پارسال تغییر کرده و شاکله تیم عوض شده و فقط گلر تیم مانده است. به همین دلیل برای هماهنگ شدن و آشنایی بازیکنان با تفکرات مربی و برعکس نیاز به زمان داشتیم که آن هم بیشتر در بازی‌های رسمی به دست می‌آید. به‌طور حتم بازی به بازی شرایط‌مان بهتر می‌شود. به هر حال من خیلی به آینده امیدوارم و قرار شده باشگاه به‌زودی بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند که صددرصد در روحیه بچه‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

شما فصل گذشته هم با مجتبی حسینی کار کردید.
بله، واقعاً نیازی به گفتن من نیست و همه می‌دانند ایشان به‌لحاظ فنی خیلی خوب هستند و اعتقاد خاصی هم به جوان‌ها دارند. آقای حسینی خیلی برای تیمش وقت می‌گذارد و اینجا آمده که کار کند چون عاشق کارش است. ما هم به همین دلیل آمده‌ایم تا به امید خدا با نتایجی که به دست می‌آوریم دل هواداران نفت مسجدسلیمان را شاد کنیم.

به هواداران نفت مسجدسلیمان اشاره کردید در حالی که می‌دانید بازی‌ها بدون تماشاگر است.
متأسفانه این اتفاق خیلی به ما ضرر می‌زند چون هواداران این تیم ثابت کرده‌اند در هر شرایطی همراه تیم‌شان هستند. امیدوارم به‌زودی ویروس کرونا از دنیا ریشه‌کن شود تا همه در کنار هم به‌راحتی زندگی کنیم.

این هفته با سایپا بازی دارید که توانست در گام اول یک امتیاز از پرسپولیس بگیرد.
از نظر فنی خیلی برای ما اهمیت دارد در بازی‌های خانگی امتیاز بگیریم، اما همانطور که گفتم نبود تماشاگران خیلی به ما ضربه می‌زند. سایپا هم در هفته اول نشان داد چه تیم باکیفیتی است و گرفتن امتیاز از فینالیست آسیا آن هم در ورزشگاه آزادی کار مهمی بود که آنها انجام دادند، پس ما هم کار آسانی نداریم و باید همه تلاش‌مان را به کار گیریم تا سه امتیاز باارزش بازی در خانه بماند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها