به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

عیسی‌زاده: پنجره نقل و انتقالات آبادان باز است

عیسی‌زاده: پنجره نقل وانتقالات آبادان باز است

خوزستان ورزشی- مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شده است، گفت: قرار نیست دوباره بازی ما با پیکان در هفته نخست لیگ برتر به تعویق بیافتد.

به گزارش خوزستان ورزشی، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با مهر درباره گمانه زنی‌هایی که از احتمال تعویق دوباره بازی صنعت‌نفت با پیکان در هفته نخست لیگ برتر صورت گرفته است، گفت: اطلاعی از این خبرها ندارم. طبق برنامه، بازی ما با پیکان روز سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود و مشکلی نیست. وقتی شهر تهران به خاطر کرونا تعطیل نشده است، پس شهرهای دیگر هم تعطیل نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت درباره اینکه گفته می‌شود مشکلاتی از جمله محرومیت این باشگاه و نداشتن بازیکن کافی باعث شد سازمان لیگ دیدار هفته گذشته نفت با پیکان را لغو کند، تصریح کرد: خیر این‌طور نیست. آن بازی با نظر و اعلام سازمان لیگ به تعویق افتاد. ضمن اینکه تیم ما دیگر از نقل و انتقالات محروم نیست.

عیسی‌زاده در پاسخ به این سئوال که «محرومیت صنعت نفت از نقل و انتقالات دقیقاً چه زمانی رفع شده است در حالی که تا سه روز پیش این اتفاق نیفتاده بود؟» گفت: خیلی وقت است پنجره نقل و انتقالاتمان باز شده است. نمی‌شود همیشه تمام جزئیات را گفت!

وی همچنین درباره شرایط تیم صنعت نفت خاطرنشان کرد: وضعیت خوب است اما یک مقدار کار را دیر شروع کردیم و هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم. البته با تاخیری که در روند کارها پیش آمد، به نسبت خوب کار کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت در خصوص دلیل شروع به کار دیرهنگام این باشگاه گفت: یک مقدار به خاطر انتخاب هیات مدیره زمان از دست رفت. این یک بحث تکراری است که هر سال اتفاق می‌افتد و تیم نقل و انتقالات را از دست می‌دهد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پایان درباره تایید اساسنامه پیشنهادی فدراسیون در فیفا و برگزاری مجمع در تاریخ هشتم آذر گفت: تا حدودی پیگیر این بحث بوده‌ایم. یکسری موارد هست که باید برای اساسنامه پیشنهاد بدهیم. فرم‌هایی هم برای اعضای مجمع ارسال شده است و تا 28 آبان فرصت داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
خدا را شکر که مشکلات از بین رفته ولی هنوز سایه عقب افتادن بازی بگوش میرسد باز معما باید حل کنیم این همه تیم تو لیگ هست ولی هواداراشون این قدر دق دقه که هواداره صنعت نفت دارند هیچ تیمی نداره بالاخره آبادان بازی برگزار میشه یا نه بخدا معلوم نیست چه کسی باید جواب بده از برادر بزرگوارم احمد آقای متعصب خبری ندارم امیدوارم درسلامتی کامل بسر ببره
فرشاد
|
Netherlands
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
گفته میشود جناب سرمربی با تسلطی که بر علوم غریبه دارند بازی با پیکان را عقب میندازن تا تیم به آمادگی برسد، امیدواریم این روش نتیجه بدهد و امسال بتوانیم آسیایی شویم
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
به امید موفقیت تیم محبوب صنعت نفت
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
سلام خدمت همه دوستان والله آدم ناراحت میشه مسئولین باشگاه مثه آب دروغ میگن وقتی ترکیب تیم صنعت رو دیدم وگوینده گفت پنجره صنعت بسته ب حدی اعصابم خوردشد که نگو ب ویژه که دیدم حملات پیکان خطریه و چرا تمام ناملایمات تمام بدبختیها مال آبادانو صنعت نفته چه کسی پاسخگوی این وضعیت ناهنجاره باشگاه صنعت نفت است ودروغ ودروغ گرچه واضح وآشکار قبل همه مسئولین باشگاه صنعت نفت ب ویژه مدیرعامل باعث وبانی این وضع اسفبار است وشکی درآن نیست اما گویا آقایون اعتقاد دارند اسکوچیچ وفدراسیون فوتبال وسازمان لیگ ووزارت ورزش وجوانان دریک اتحادشوم قصد ضربه زدن ب باشگاه نفت دربسته نگهداشتن پنجره باشگاه رو دارند حالا مقصر اصلی این افتضاح چه کسی یاچه کسانی اند هیچکس راست نمیگه اما امروز با معجزه خدا وامدادغیبی و شاهکار طالب ریکانی ورق برگشت وبرای اولین بار که تاتار دفاعی بازی نکرد شکست خورد قضاوت با شما هواداران عاشق صنعت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها