به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

تغییر تاکتیک پرسپولیس برای دیدار با نفت آبادان

تغییر تاکتیک پرسپولیس برای دیدار با نفت آبادان

خوزستان ورزشی- کادر فنی پرسپولیس تصمیم به ایجاد تغییرات در ترکیب اصلی این تیم برای بازی با صنعت نفت آبادان گرفته است.

به گزارش خوزستان ورزشی و به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود از بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مقابل سایپا تن به تساوی بدون گل داد تا قهرمان چهار دوره متوالی این مسابقات تنها یک امتیاز کسب کند.

کادر فنی پرسپولیس پس از تماشای فیلم این بازی تصمیم خود را برای ایجاد تغییر در ترکیب این تیم گرفته‌اند. اخراج کمال کامیابی نیا در بازی با سایپا مانع از حضور هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان می‌شود. همچنین بشار رسن نیز برای حضور در اردوی تیم ملی عراق برای بازی‌های دوستانه این تیم مقابل ازبکستان و اردن به امارات رفته و بعید است بتواند پرسپولیس را در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند.

از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای افزایش توان تهاجمی تیمش تصمیم به ایجاد تغییراتی با توجه به وضعیت موجود دارد. میلاد سرلک و سیامک نعمتی گزینه‌های مدنظر گل محمدی برای حضور در جمع یازده مرد اصلی این تیم برای دیدار با نفت آبادان هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، اول آذرماه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، تیم صنعت‌نفت آبادان قبل از دیدار با پرسپولیس در بازی معوقه مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
بشینن تا ببرن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
هر کاری دوست داره انجام بده امسال سطح تیمهای غرب آسیا واقعا پایین بود تیمهاش همه بی رمق بودن و نا آماده ولی لیگ ما چون تازه تمام شده بود پرسپولیس آماده بود ولی الان اوضاع فرق کرده صنعت از اون تیمهایی که ما دیدیم خیلی بهتره
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اصلا تغییر سیستم و تاکتیک نمیده
سیستم بازی یحیی همیشه مشخص هست و ریسک پذیر نیست فقط بازی رسانه ایه
تنها اسم بازیکنا عوض میشه و با همون ترکیب فقط سرلک جای کمال کنار نورالهی بازی میکنه و جای بشار هم نعمتی هست دو مهاجم هم عالیشاه و امیری هستد دفاع ها هم که مشخص و بدون تغییره
خارج از ا
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
انگار پرسپولیس با یه تیم خارجی بازی داره که اکثر رسانه ها برای برد این تیم بسیج میشن.خیلی تابلوئه که قصد فریب کادر فنی صنعت رو دارن.امیدوارم سید سیروس هر چی در چنته داره تو این بازی رو کنه که اگر موفق به گرفتن نتیجه خوب بشه خودش رو تا آخر فصل بیمه کرده.فقط موندم خوزستان اسپورت نیتش از انتشار این خبر چیه؟! زبونم لال که پرسپولیسی نیستین؟!!!!!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
گرفتن اطلاعات از تمرین پرسپولیس و ترکیبش بنفع صنعته با شناخت بیشتر میتونه برنامه ریزی کنه
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
باسلام به خوزستان اسپورت عزیز. شما بعنوان "اصحاب رسانه" از قبضه کردن کلیه رسانه ها از رادیو و تلویزیون تا سایتها و مجلات و روزنامه های ورزشی که "دربست"در خدمت دو تیم پرسپولیس و استقلال هستن اطلاع کامل دارین .میتونیم به سیاهه بالا حمایت وزیر ورزش و دزدی مربیان برای دو تیم قرمز و آبی و تعطیل کردن کشور بخاطر فینال آسیایی رو هم اضافه کنیم. و همینطور اکثر گزارشگران سرخابی رادیو و تلویزیون. در خصوص خبر تغییر تاکتیک پرسپولیس برای بازی با صنعت و ترفند رسانه ای که جهت فریب کادر فنی صنعت در اون استتار شده بود کلیه مطالب بالا از جلوی چشمانم رژه رفتن و دو جمله ناصواب انتهایی به کامنت اضافه شد که همانطور که آقا میلاد تذکر دادن در جهت ارائه اطلاعات به تیم صنعت بوده که بدینوسیله از سایت وزین و زحمتکش و همیشه یاور تیمهای خوزستانی عذرخواهی میکنم .به امید موفقیت تمامی تیمهای خوزستانی در همه رده های سنی. یاعلی مدد.
مدیر پایگاه
با سلام
از پیام پرمحبت شما دوست عزیز بسیار سپاسگزاریم.


  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها