به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

علوی: انصاری و نجاریان در قرنطینه هستند

علوی: انصاری و نجاریان در قرنطینه هستند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: ساسان انصاری و مجتبی نجاریان بعد از ابتلا به کرونا فعلا در قرنطینه به سر می‌برند. آنها ممکن است در هر جایی به این ویروس مبتلا شده باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برنامه فولاد در تعطیلی فعلی لیگ، اظهار داشت: درست است که لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل شده اما ما تعطیلی نداریم و کارمان را پیش می‌بریم. قرار است قبل از بازی هفته دوم با استقلال یک دیدار دوستانه را برگزار کنیم.

وی در مورد آخرین وضعیت ساسان انصاری و مجتبی نجاریان که به کرونا مبتلا شده اند و اینکه آیا بازیکن دیگری از فولاد به کرونا مبتلا شده یا خیر؟ گفت: بعد از اینکه تست انصاری و نجاریان مثبت شد آنها به قرنطینه رفتند. خوشبختانه کسی دیگر از بازیکنان ما مبتلا نشده است. وقتی به مورد مشکوکی برمی‌خوریم سریع او را از تیم جدا می‌کنیم تا بازیکنان دیگر درگیر نشوند.

سرپرست تیم فولاد در خصوص اینکه انصاری و نجاریان 24 ساعت قبل از تست دادن، مقابل ذوب آهن به زمین رفته بودند و ممکن است دیگر بازیکنان فولاد هم درگیر کرونا شده باشند، تاکید کرد: این دو بازیکن 24 ساعت بعد از بازی با ذوب آهن تست دادند. می‌تواند در جریان بازی، فرودگاه، در جمع خانواده یا ... به کرونا مبتلا شده باشند. نمی‌توان حتما گفت که در زمان بازی با ذوب آهن به کرونا مبتلا شده‌اند.

علوی درباره کادرفنی تمام فولادی و خوزستانی این فصل تیمش خاطرنشان کرد: این کار خوبی بود که سعید آذری و جواد نکونام باهم انجام دادند. کاش تیم‌های دیگر هم از فولاد یاد بگیرند و از پیشکسوتان خود استفاده کنند. امثال بداوی، کعبی و ... برای فولاد زحمت کشیدند و بودن آنها خیلی خوب است.

وی ادامه داد: من، بداوی، کعبی و ... با فولاد به‌عنوان بازیکن قهرمان لیگ شدیم و می‌توانیم با کمک هم و البته جواد نکونام بازهم قهرمان شویم. در ضمن غبیشاوی و هاشمی نسب هم اصالتا خوزستانی هستند. امثال لفته حمیدی، میثم سلیمانی، عزیز فریسات و ... هم در تیم‌های پایه فولاد یا فولادنوین هستند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خاطرنشان کرد: از نکونام و آذری تشکر می‌کنم که اجازه دادند پیشکسوتان فولاد به خانه خودشان برگردند. امیدوارم کنار هم مانند سال گذشته هم بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم، هم حتی به قهرمانی برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
دم آذری و نکونام گرم حتی مدیران خوزستانی هم در چند سال اخیر این جمع بومی رو در تیم فولاد گرد هم نیاوردن امیدوارم ادامه داشته باشه چون نه جواد خان تا ابد مربی فولاد میمونه نه سلطان سعید آذری
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
به امید قهرمانی فولاد محبوب. امسال هر پست سه بازیکن خوب داریم ایشالا قهرمانی لیگ مال ماست
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
سلام به خوزستان اسپرت عزیز ......
مدیر پایگاه
با سلام
بازیکن نامبرده در تیم فولادنوین و مربی نامبرده در تیمهای پایه عضویت دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
من بعد از دیدن بازی فولاد و ذوب آهن یقین پیدا کردم که فولاد امسال میتواند مدعی قهرمانی لیگ باشد و حتما به خواسته اش خواهد رسید من کار به نتیجه بازی و اینکه چگونه توسط دوتا اشتباه شخصی و بچهگانه ذوب آهن توانست گل بزند ندارم چون نود دقیقه توپ و زمین را در اختیار فولادیها دیدم و ذوبیها فقط بدنبال توپ بودن و فولادیها حسابی آنها را پاسکاری میکردند.
فقط امیدوارم کادر فنی روی این نکته که بازیکنان قبل از سوت پایان بازی آن را تمام شده به نفع خودشان بدانند و بعد در عرض دو دقیقه دوتا گل اینچنینی بخوردند کار کنند و تذکر دهند و تاکید کنند برای گل زدن یا گل خوردن کمتر از یکدقیقه کافیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها