به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

کریمی:‌ می‌خواهیم تیم قابل احترام در لیگ باشیم

کریمی:‌ می‌خواهیم تیمی قابل احترام در لیگ باشیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواهیم تیمی قابل احترام در لیگ امسال باشیم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرید بهزادی کریمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره تساوی تیمش برابر تراکتور در تبریز گفت: ما شرایط خاصی برای این بازی داشتیم و نتوانستیم از چند بازیکن خود استفاده کنیم، در ضمن سرمربی تیم هم محروم بود و روی نیمکت حضور نداشت. با این حال برابر تراکتور نمایش خوبی داشتیم. آنها جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند، ولی ما بازی حساب شده‌ای انجام دادیم. تراکتور هم موقعیت خاصی نداشت و فکر می‌کنم گرفتن یک امتیاز در تبریز نتیجه خوبی برای تیم ما بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نفت مسجدسلیمان می‌تواند در لیگ امسال نتایج خوبی بگیرد؟»، تصریح کرد: ما تیمی همدل داریم و همه بازیکنان نفت فوتبالیست‌هایی خوش قلب هستند. مطمئناً در لیگ امسال هدفی جز گرفتن نتایج خوب نداریم و می‌خواهیم تیمی قابل احترام در لیگ امسال باشیم، فقط امیدوارم مسئولان هم به فکر تیم باشند.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره حل نشدن مشکلات مالی این تیم و عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان تصریح کرد: باشگاه قول داده است که به‌زودی مشکلات را برطرف کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. نفت مسجدسلیمان تنها امید مردم این شهر است و امیدوارم اتفاقات خوبی در این فصل برای تیم ما رخ دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
انشاالله با پشتکار و همدلی و بازیهای خوب شما همچیز درست میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها