به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تکذیب شایعه شکایت نفتی‌ها از بازیکن تراکتورسازی

تکذیب شایعه شکایت نفتی‌ها از بازیکن تراکتورسازی

خوزستان اسپورت- معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را در خصوص شایعه شکایت این باشگاه از باشگاه تراکتور تبریز ارائه داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حضور سعید واسعی در ترکیب تیم تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان، باعث ایجاد شائبه‌هایی شد و برخی معتقدند باشگاه نفت مسجدسلیمان باید از تراکتور به خاطر استفاده غیر مجاز از سعیدواسعی شکایت کند و نتیجه این بازی سه بر صفر به سود نفتی‌ها شود.

مصطفی سلیمانی معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان در این خصوص به فارس گفت: با توجه به مقررات کمیته تعیین وضعیت، سعید واسعی مشکلی برای بازی جلوی تیم ما نداشت. زمانیکه بازیکنی قراردادش را فسخ می‌کند درست است عواقب فسخ با خودش است اما از زمانیکه کمیته وضعیت حکم قطعی مبنی بر اینکه که فسخ بازیکن به صورت غیرمجاز ثبت شده را صادر کند. یعنی فسخش را غیر قانونی تشخیص بدهد.

سلیمانی ادامه داد: تا قبل از آن یعنی از زمان انجام فسخ تا صدور حکم، بازیکن هیچ منعی جهت حضور در مسابقه ندارد. بنابراین بازی کردن واسعی مقابل ما کاملا قانونی بوده و باشگاه نفت مسجدسلیمان هیچ شکایتی از تراکتور بابت این موضوع ندارد. حالا اگر عده ای شیطنت و مسائلی را مطرح می‌کنند به ما ربطی ندارد. ما هیچ شکایتی نداریم چون حضور واسعی در ترکیب تراکتور کاملا قانونی بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
هر تیمی جای نفت بود شکایت میکرد اقایون چون براشون نفع مالی نداره شکایت نمیکنند شاید هم اقای زنوزی هواشونو داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها