به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

برتری نفت آبادان در اولین دیدار لیگ برتر بسکتبال

برتری نفت آبادان در اولین دیدار لیگ برتر بسکتبال

خوزستان اسپورت- تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در اولین بازی از فصل جدید لیگ برتر بسکتبال به پیروزی رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، در دومین شب از هفته نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان مقابل تیم مس رفسنجان صف‌آرایی کرد و در این مسابقه با نتیجه 65 بر 58 به پیروزی رسید.

کوارتر اول این بازی به سود مس رفسنجان خاتمه یافت، اما شاگردان حماد سامری در سه کوارتر بعدی با ارائه یک بازی هماهنگ به برتری دست یافتند.

محمد شهریان‌ گارد راس تیم مس رفسنجان در حالی که با کسب 30 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، نتوانست مانع ‌باخت تیم خود شود. محمد حسن‌زاده بازیکن پست چهار تیم نفت آبادان نیز با تاثیر گذاری 23 در ترکیب آبادانی‌ها، تاثیرگذارترین بازیکن زمین شد.

لیگ امسال بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در دو گروه هشت تیمی به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شوند که هر تیم در هر هفته باید دو بازی را انجام دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
دمتون گرم بچه ها بازی سنگینی بود بازی اول تیم باید بیشتر هماهنگ بشه و قدر موقعیت هارو بدونین تو وقت استراحت تیم رفسنجان مربیشون به بازیکناش گفت شما فشار بیارین خداروشکر ابادانیا خودشون سوتی میدن رو چندتا صحنه بچه های نفت اشتباه کردن که اقا هماد هم استادانه به شاگرداش گشزد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
درود بر پالایش نفت آبادان . ضمن تبریک و خسته نباشی به سامری سرمربی عزیز و فرزند پرافتخار آبادان و بازیکنان شایسته تیم همگی باید بدونن که اونها امسال باید بتنهایی از قدرت بسکتبال خوزستان دفاع کنن و به قهرمانی برسن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها