به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد بانوی فوتبالیست از عدم حمایت مسئولان

انتقاد بانوی فوتبالیست از عدم حمایت مسئولان

خوزستان اسپورت- بانوی فوتبالیست خوزستانی با انتقاد از نوع رفتار مسئولان استان در برخورد با فوتبالیست های آقا و خانم، گفت: می خواهم بدانم پول برای دختران فوتبالیست خوزستانی نیست یا همه را خرج آقایان می کنند؟

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برگزار شد و خوزستان نیز در قرعه کشی حضور داشت. البته حضور آویسا خوزستان، نماینده فصل قبل استان در فصل پیش روی لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار دارد اما این تیم یا هر نماینده دیگر خوزستان، تنها تا ۲۷ آبان ماه فرصت دارند تا مدارک خود را برای شرکت در لیگ به فدراسیون ارسال کنند، در غیر این صورت از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد. موضوعی که طی روزهای اخیر نگرانی بسیاری در بین جامعه فوتبال بانوان استان ایجاد کرده است.

افسون مهمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نمی‌دانم چرا هر سال باید شاهد چنین وضعیت نامشخص و سختی برای فوتبال بانون خوزستان باشیم و هر سال شرایط برای بانوان سخت تر هم می شود. جای تعجب دارد که با وجود این همه بازیکن خوب در استان نباید تیمی مقتدر داشته باشیم و شاهد حضور فوتبالیست های خوزستانی در استان های دیگر باشیم. خیلی ها حتی غیربومی ها آرزویشان بازی در خوزستان است اما مسئولان خوزستان اصلا به فکر دختران استان نیستند تا آن ها هم تیمی داشته باشند و بی دغدغه در استان خودشان بازی کنند.

وی افزود: این نوع رفتار مسئولان خوزستان در برخورد با فوتبالیست های آقا و خانم جای تعجب دارد. چرا باید این تبعیض وجود داشته باشد و چند تیم در لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور داشته باشیم اما یک تیم بانوان نداشته باشیم. داشتن یک تیم فوتبال دختران قوی، حق مسلم دختران خوزستانی است. اگر چنین تیمی را داشته باشیم، مطمئن باشید دختران خوزستان با جان و دل و تمام وجود بازی می کنند. موضوعی که هر زمان تیمی داشته ایم، ثابت کرده ایم.

این بانوی فوتبالیست گفت: متاسفانه مسئولان حمایت نمی کنند و حتی اگر تیمی هم در لیگ برتر داشته باشیم به ما توجه نمی کنند تا ببینند که دختران خوزستانی حتی جان خود را برای تیم استان شان می دهند. خواهش می کنم مسئولان از ما حمایت کنند تا تیمی از خوزستان در لیگ برتر بانوان شرکت کند و این واقعا خواسته زیادی نیست و داشتن یک تیم تنها دلخوشی ما دختران است.

وی خاطر نشان کرد: از استاندار خوزستان می خواهم که به داد ما برسد و کمک کند تا امسال در لیگ برتر تیم داشته باشیم و مطمئن باشد در صورت تیم داری، جواب محبت ها و زحمات او را می دهیم. خود من چند پیشنهاد خارج از استان دارم اما هنوز منتظر حضور در لیگ برتر با تیم استان خودم هستم. زمان زیادی باقی نمانده است و از مسئولان می خواهم  که پای کار بیایند تا ما در استان خودمان بازی کنیم. خوزستان سرشار از پتانسیل و ظرفیت چه در بخش مربی و چه بازیکن است و می توان با استفاده از همین ظرفیت ها، یک تیم خوب راهی مسابقات کرد.

مهمدی بیان کرد: چرا هر سال دختران خوزستان باید بابت داشتن یک تیم در لیگ برتر اینقدر نگران باشند و انتظار بکشند اما فوتبالیست های آقا با خیال راحت فوتبال بازی می کنند؟ چرا من نباید بتوانم در استان خودم و کنار خانواده ام فوتبال بازی کنم؟ این ها خیلی دردآور و زجرآور است.

وی افزود: مسئولان باور کنند که تیم بستن در لیگ برتر بانوان هزینه بر نیست و اصلا قابل مقایسه با هزینه های تیم آقایان نیست اما نمی دانم چرا کسی از ما حمایت نمی‌کند. می خواهم بدانم واقعا پول برای فوتبال بانوان خوزستان نیست یا همه را خرج آقایان می‌کنند؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
امیدوارم نماینده های خوزستانی مجلس که بارها سنگ استقلال و پرسپولیس رو به سینه میزنن و برا این باشگاه ها طومار امضا میکنن و زمان انتخابات هم کلی منم منم دارن قبلش به این مسائل مهم هم رسیدگی کنن
انصراف تیم بانوان از حضور تو لیگ برای استان به این بزرگی ضعف مدیریتی هست که ای کاش رسیدگی بشه چرا که بانوان هم نیاز به ورزش دارن و اونها هم به گردن مسئولین حق دارن
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
خانم بزرگوار، فوتبال مملکت و کلا بی صاحبه همه چی، چون رسانه پیگیر نیست، اگرم چیزی بیاد خرج اقایون میکنند، نیست هی مرتب جام اسیایی میارن،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها