به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حسینی: وعده دادن عادت برخی از مسئولان است

حسینی: وعده دادن عادت برخی از مسئولان است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی با گله‌مندی نسبت به آماده نشدن ورزشگاه این شهرستان برای میزبانی از حریفان در لیگ یک فوتبال کشور، گفت:‌ وعده‌هایی برای آماده‌سازی ورزشگاه داده شده، اما گویا وعده دادن جزو چارت کاری‌ برخی از مسئولان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدسلطان حسینی در گفت و گو با ایسنا با بیان این‌که برای میزبانی از حریفان در لیگ یک کشور، ورزشگاه تختی اهواز را به سازمان لیگ معرفی می‌کنیم، اظهار کرد: متاسفانه هیچ تغییری در روند ورزشگاه شهر ملاثانی ایجاد نشد و همچنان شرایط آن مثل زمان حضور تیم در لیگ 2 است. بر این اساس ما نمی‌توانیم در ورزشگاه خانگی خودمان از حریفان میزبانی کنیم و احتمالا بازی‌های‌مان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار ‌شود.

وی با بیان این‌که بازی در ورزشگاهی خارج از ملاثانی بسیار سخت است، افزود: هر زمان که میزبان هستیم باید مسیری را از ملاثانی تا اهواز طی کنیم که این نیز بر سختی کار ما که اولین سال حضورمان در لیگ یک است می‌افزاید. ضمن این‌که بازی خارج از ملاثانی در دیدارهای خانگی، به این معنی است که ما هم میهمان هستیم و فرقی با حریفان که از استان دیگر برای بازی به خوزستان می‌آیند، نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که گویا برخی مسئولان قول همکاری جهت آماده‌سازی ورزشگاه را به شما داده بودند، گفت: بله، وعده هایی داده شده اما گویا وعده دادن جزو چارت کاری برخی از مسئولان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
برادر بزرگوار تازه متوجه شدین که وعده چارت برخی از مسولین خوزستان هست شما ببینید چه بلایی به سر ابادان وخرمشهر اوردن همین مسولین بیغیرت ورزشگاه پیر تختی ابادان اگه شرکت نفت نساخته بود یعنی هیچ یا خرمشهر یه ورزشگاه ساختن با کلی منت وسروصدا الان به چه روزی افتاده تبدیل شده به خرابه
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
اقای حسینی ضمن سلام... هواست باشه وعده ای که افشین حیدری به حاج مهدی نوذری مدیرعامل استقلال رامشیر داد وگفت برو ورزشگاه تختی راتکمیل کن.فاکتور بیار تمام خرج میدیم. بعداز اینکه بنده خداحدود سه میلیاردتومن سر ورزشگاه دولت تدبیروامید گذاشت. زیرتمام قول هازد واین خیانت مدیران باعث بدهکاری. چک برگشتی ونهایت ان فروش امتیازلیگ دو استقلال ۵۵ساله رامشیر شد.. بلایی ک سر ما آمد. سرتو نیاد.. کناربکش بهتراز اینکه گول حرف استاندار. نماینده ومسوولین بی عرضه استان را نخور.. یاعلی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها