به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

گردان: روزهای خوبی در فولاد خوزستان داشتم

گردان: روزهای خوبی در فولاد خوزستان داشتم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان فصل گذشته تیم فولاد خوزستان می‌گوید طرفداران این تیم همیشه به وی محبت داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، از نکات جالب هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال رویارویی شهاب‌الدین گردان با همبازیان سابقش در تیم فولاد خوزستان است. دروازه‌بان باتجربه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایران ورزشی از روزهای حضورش در جمع فولادمردان به نیکی یاد کرده و در خصوص دیدار هفته اول نیز صحبت کرده است.

شهاب‌الدین گردان درباره یک فصل حضورش در فولاد خوزستان و دلیل بازگشت به ذوب‌آهن می‌گوید: «من در فولاد روزهای خوبی داشتم و هواداران این تیم همیشه به من محبت داشتند، اما ذوب‌آهن برای من یک تیم خاص است به همین دلیل به این تیم برگشتم. حقیقتش را بخواهید چند سال منتظر این اتفاق بودم که خوشبختانه رخ داد و بدون معطلی قبول کردم.»

این سنگربان باتجربه شمالی همچنین در خصوص رویارویی با فولاد خوزستان در هفته اول لیگ توضیح می‌دهد: «برای ما خیلی هم خوب است که باید با فولاد بازی کنیم. اول اینکه من شناخت نسبتاً خوبی از فولاد دارم و در واقع برای من ناشناس نیستند چون آنها تغییر زیادی نداشتند. دوم اینکه در هفته‌های اول هنوز تیم‌ها به هماهنگی کامل نرسیده‌اند.»

شایان ذکر است، طبق برنامه اعلام شده دیدار ذوب‌آهن و فولاد خوزستان روز جمعه 16 آبان برگزار خواهد شد؛ این البته در صورتی است که آغاز لیگ بیستم به تعویق نیفتد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حاتم عموری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
ما هم دوست داریم اقای گردان ولی این بدون هیچ جا فولاد نمیشه تو ذوب هر بازی حدقل دو تا گل میخوری بعد فرق اینجا و اونجا متوجه میشی...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها