به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

علوی: از تعویق مسابقات لیگ برتر شاکی نبودیم

علوی: تعویق لیگ به تیم‌ها کمک می‌کند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تعویق لیگ خوب است چون به تیم‌ها کمک می‌کند که هماهنگ‌تر شوند، اما نباید شرایط به‌گونه‌ای باشد که باشگاه‌ها بلاتکلیف باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با میزان در ارتباط با شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان در آستانه آغاز لیگ بیستم، اظهار داشت: پیش‌بینی کرده بودیم که ممکن است مسابقات لیگ برتر به تعویق بیفتد و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده بودیم، بنابراین از تعویق لیگ شاکی نبودیم، اما نباید شرایط به‌گونه‌ای باشد که تاریخ شروع لیگ به صورت قطعی مشخص نباشد و تیم‌ها در بلاتکلیفی باشند.

وی در ادامه در خصوص عواقب مالی تعویق لیگ، تصریح کرد: اگر لیگ مدام به تعویق بیفتد ما مجبور هستیم برای حفظ آمادگی تیم مدام اردو بگذاریم و به دلیل اینکه اردوها در تهران بهتر است و می‌توان بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشت، هزینه‌های مالی تیم‌ها را افزایش می‌دهد. بنابراین درست است که تعویق مسابقات به تیم‌ها کمک می‌کند تا با تمرین بیشتر، هماهنگ‌تر شوند، اما اگر این تعویق تکرار شود از نظر مالی به ضرر همه است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان پیرامون اینکه آیا این تیم از تعویق لیگ ضرر کرد یا به نفع آنها بود، خاطرنشان کرد: موضع سعید آذری مدیرعامل باشگاه و جواد نکونام سرمربی تیم را نمی‌دانم، اما به نظرم چون ما تعویق را پیش‌بینی‌کرده بودیم، ضرر نکردیم. موضوع اینجاست که در هر حال تیم‌ها برای حفظ آمادگی به بازی رسمی نیاز دارند و امیدوارم لیگ بیستم در همان تاریخ شانزدهم آبان‌ماه برگزار شود و دیگر به تعویق نیفتد چون در اینصورت تمام تیم‌ها ضرر می‌کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها