به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقال دیدارهای استقلال ملاثانی به تختی اهواز

انتقال دیدارهای استقلال ملاثانی به تختی اهواز

خوزستان اسپورت- استادیوم تختی اهواز میزبان مسابقات خانگی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در فصل 1399-1400 لیگ دسته اول می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، به دنبال صعود تیم استقلال ملاثانی به لیگ دسته اول فوتبال ایران، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه با تعدادی از مسئولان ارشد استان خوزستان وعده‌ی آماده‌سازی ورزشگاه شهداء ملاثانی برای انجام دیدارهای خانگی این تیم را دادند، اما این وعده‌ها به مرحله عمل نرسید.

پس از عدم تحقق وعده‌های نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان، عبدالرضا حمیدی رئیس هیات فوتبال ملاثانی و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان برای رفع مشکل وارد عمل شدند و مجوز استفاده از ورزشگاه تختی اهواز را برای تیم استقلال ملاثانی دریافت کردند.

بدین ترتیب، استادیوم تختی اهواز علاوه بر میزبانی از مسابقات خانگی تیم استقلال خوزستان، میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی نیز خواهد بود.

با توجه به اینکه تیم استقلال ملاثانی اولین سال حضور در رقابت‌های سخت لیگ دسته اول ایران را تجربه می‌کند، انتظار می‌رفت که نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان توجه ویژه‌ای در زمینه رفع مشکلات ورزشگاه شهداء ملاثانی داشته باشند تا این تیم جوان خوزستانی ناچار نباشد بازی‌های خانگی‌اش را در فاصله 35 کیلومتری از استادیوم خانگی‌اش برگزار نماشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
حداقل پیگیرشوند تا نیم فصل دوم ورزشگاه ملاثانی آماده شود،،، بله چون تیم خوزستانی ست یا تأمین بودجه نمیشود. یا میشود اما پیشاپیش خورده میشود،،،، چندی پیش به دروغ پروژه ای را به رییس جمهور تمام شده نشان دادند اما بعد متوجه شدند کمتراز 60درصد کار شده،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
پ چرا ورزشگاه غدیر بهشون ندادن؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
با توجه به اینکه از اول مشخص بود ملاثانی امکانات میزبانی لیگ 1 و نداره کاشکی امتیاز لیگ یک و با لیگ دو عوض میکردن و درامد حاصله رو صرف زیرساخت های ورزشی ملاثانی میکردن اینطور همون تفریح مردم ملاثانی که تماشای بازیهای استقلال در لیگ2 بود هم از دست رفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها