به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

مکاتبه هیات فوتبال برای حل مشکل قراردادهای فولاد

مکاتبه هیات فوتبال برای حل مشکل قراردادهای فولاد

خوزستان اسپورت- رئیس هیات فوتبال خوزستان در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواستار بررسی و حل مشکل قراردادهای تیم فولاد خوزستان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اواسط هفته گذشته با حکم دستور موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم شد و طبق حکم صادره به مدت یک هفته فرصت خواهد داشت تا از طریق کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدیدنظر نماید.

از آن‌جا که هنوز مهلت یک هفته‌ای کمیته استیناف برای تجدیدنظر به پایان نرسیده است، باشگاه فولاد خوزستان به دلیل حکم کمیته اخلاق نتوانسته قراردادهای بازیکنانش را بصورت رسمی در هیات فوتبال خوزستان ثبت کند و هیات استان طبق دستور فدراسیون کشور حق ثبت قراردادهای تیم فولاد را پیدا نکرده است.

در همین راستا، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان روز شنبه دهم آبان با ارسال نامه‌ای خطاب به مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران خواستار بررسی و اظهارنظر برای حل مشکل قراردادهای تیم فولاد خوزستان شد.

هیات فوتبال خوزستان با توجه به نزدیک شدن زمان آغاز فصل جدید لیگ برتر از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است تا این موضوع را بررسی و دستورات لازم را صادر نماید.

در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران با درخواست هیات فوتبال خوزستان موافقت نماید، این هیات می‌تواند قراردادهای تیم فولاد خوزستان را با امضای سعید آذری به ثبت برساند، در غیر اینصورت باشگاه فولاد می‌بایست امضای یکی دیگر از مدیرانش را به هیات فوتبال معرفی کند و سپس منتظر رای کمیته استیناف باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها