به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

ممنوعیت ورود بازیکنان محروم و مصدوم به ورزشگاه

ممنوعیت ورود بازیکنان محروم و مصدوم به ورزشگاه

خوزستان اسپورت- در نامه سرپرست سازمان لیگ فوتبال به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال سراسر کشور آمده حضور بازیکنان محروم و مصدوم و نیز مسئولان شهری در مسابقات لیگ برتر ممنوع است.

به گزارش خوزستان اسپورت، براساس اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال، دستورالعمل بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد.

در نامه سرپرست فدراسیون فوتبال آمده است:

"با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرروت به حداقل رساندن تعداد افراد حاضر در ورزشگاه‌ها، تا اطلاع ثانوی دستور فرمایید نسبت به انجام موارد ذیل، همکاری لازم صورت گیرد:

1- تنها بازیکنان اصلی و ذخیره به همراه کادرفنی که در لیست بوده و شرایط حضور در زمین مسابقه را دارند، مجاز به ورود به ورزشگاه بوده و بازیکنان خارج از فهرست از جمله بازیکنان محروم و مصدوم حق همراهی با تیم و حضور در سکوها را ندارند.

2 - با هدف کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا، حضور مسئولین عالی‌رتبه باشگاه طبق روال فصل پیش (4 نفر  همراه تیم میهمان و 6 نفره همراه تیم میزبان) تنها با داشتن آی‌دی کارت و هماهنگی با مسئول برگزاری مسابقه امکان‌پذیر بوده و از حضور سایر افراد میهمان و همراهان  فاقد آی‌دی کارت به ورزشگاه معذور می‌باشیم.

3- همکاران مسئول در روز برگزاری مسابقه از سوی هیئت فوتبال استان یا شهرستان تأیید و تأمین می‌گردد (از جمله عوامل برانکارد، توپ‌جمع‌کن‌ها و سایر عوامل اجرایی روز مسابقه) باید در حداقل تعداد مجاز بوده و توجه بر رعایت الزامات پروتکل‌های بهداشتی از جانب ایشان در تعهد میزبان است.

4- مکرراً یادآوری می‌گردد از آنجا که کلیه مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر است، بنابراین به جهت حمایت از نظام سلامت کشور و انجام پروتکل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت، حضور افراد مختلف در کلیه فضای ورزشگاه و همچنین استقرار مهمانان و مسئول شهری در فضاهای مختلف مانند جایگاه VIP، سکوها و کنار زمین اکیداً ممنوع بوده و مسئول برگزاری مسابقات تا زمان حضور ایشان، از برگزاری مسابقه منع می‌گردد.

5- تأمین 6 نفر توپ‌جمع‌کن و 4 نفر از عوامل برانکارد، با نظر هیئت فوتبال استان بوده و انجام معاینات پزشکی و ارائه آموزش‌های لازم به ایشان، بر عهده هیئت محترم استان و یا شهرستان میزبان است.

6- نظارت بر انجام صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی صادره از جمله ضد عفونی و پلمپ رختکن‌ها و فضاهای اجرایی، ضد عفونی توپ‌ها، تأمین پَد بهداشتی و ضدعفونی کفش‌ها در ورودی زمین مسابقه، نصف لامپ‌های UV، ایجاد فاصله بهداشتی روی نیمکت‌ها و تعبیه مسیر استقرار بازیکنان و کادرفنی روی سکوها و... بر عهده هیئت فوتبال و باشگاه میزبان است.

ضمن تشکر از تمامی باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال استان امید است با رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم الگوی مناسبی برای فوتبال کشور در امر رعایت بهداشت و انجام مسابقات باشیم."

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مجید هلالات
|
Oman
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
با همین منطق این احتمال هست که مدیر عامل محروم هم نتونه به استادیوم بیاد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها