به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۳۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

صالحی‌پور: چرا باشگاه نفت پول ما را نمی‌دهد؟

صالحی‌پور: چرا باشگاه نفت پول ما را نمی‌دهد؟

خوزستان اسپورت- مدیر اجرایی سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان با گلایه از مسئولان این باشگاه گفت که حتی از جیب خود برای این تیم هزینه کرده، اما الان کسی طلب او را نمی‌دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش صالحی‌پور در گفت‌وگو با میزان به طلبش از باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از دو ماه از فصل قبل می‌گذرد ولی مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان به بدهی‌های من از این باشگاه هیچ ترتیب اثری ندادند. با وجود این که مسئولان در جریان موضوع هستند ولی متاسفانه بدهی من را در هیچ اولویتی قرار ندادند و پولی که اخیرا به باشگاه تزریق شد را در جا‌های دیگری خرج کردند. در حالی که از بهمن ماه سال قبل همه هزینه‌های باشگاه را من انجام دادم، ولی متاسفانه اهمیت نمی‌دهند و حتی تلفن من را هم جواب نمی‌دهند.

وی ادامه داد: 150 میلیون از این هزینه‌ها را از جیب خودم خرج کردم و بخش دیگری را با چک هزینه کردم، ولی اصلا به من هیچ پولی ندادند. در حالی که می‌توانستند حداقل بخش کوچکی از بدهی من را هم بدهند تا من نیز از زیر فشار خارج شوم. با رفتار‌هایی که از دوستان در این باشگاه می‌بینم به نظر می‌رسد لجبازی می‌کنند. با آبروی چندین ساله من بازی شده است و هیچ‌کسی جوابگو نیست. ابوذر شجاعی و پیمان مولایی که در راس کار هستند از دوستان و همکاران من هستند ولی هر طور از آنها خواهش می‌کنم همکاری نمی‌کنند.

مدیر اجرایی سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان با اعتراض به رفتار مسئولان این باشگاه تاکید کرد: من به خاطر تیم از پس‌اندازم هزینه کردم. من به خاطر این تیم چک دادم و از موعد چکم گذشته است. قرار بود مولایی و شجاعی در اولین دریافتی‌شان بخشی از بدهی من را بدهند، ولی متاسفانه به وعده‌شان عمل نکردند و یک ریال به من ندادند.

صالحی پور ادامه داد: نمی‌دانم چرا اینچنین برخورد می‌کنند. همه هزینه را با کمترین ضرر برای تیم انجام دادم، ولی به نظر می‌رسد دو دستگی به وجود آمده است. من که نگفتم به خاطر تلاش این چند ماهه از ما تقدیر کنید. حتی قرارداد سفید با باشگاه امضا کردیم. حسنوند مدیر رسانه‌ای و بهمنی سرپرست هم شرایط مشابه دارند و هر کدام 200 میلیون و 100 میلیون برای این تیم هزینه کردند، ولی حداقل توقع ما این است که بخشی از طلب‌مان را فعلا بدهند. طلبکاران پولشان را می‌خواهند. من که همه طلبم را نمی‌خواهم، ولی یک بخشی را بدهند تا حداقل آبرویم نرود.

وی با گلایه از شرایط موجود خاطرنشان کرد: وقتی ما آمدیم هیچ پولی نبود. نصیریان‌دوست از من خواست حالا که ورناصری ابتدای کارش است و نمی‌تواند به این سرعت کاری انجام دهد کاری کنم که سر و صدایی به وجود نیاید و آرامش تیم به‌هم نریزد. ما هم هر کاری می‌توانستیم انجام دادیم، ولی متاسفاته هیچ‌کسی جوابگوی ما نیست. انتظار داشتم دوستانم در این باشگاه و ورناصری من را درک کنند. متاسفانه به ما می‌گویند چه کسی به شما گفته است هزینه کنید؟ چرا هزینه کردید؟ باید اجازه می‌دادید سرو صدا می‌شد. همان که گفته هزینه کنید بیاید پول بدهکار‌ها را بدهد. نمی‌دانم چه کنم واقعا تحت فشار هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
درود بشرفت اقای صالحی مرد باغیرت همه بازیکنا شاهد بودن زمانیکه وزارت نفت هیچ پولی نمیداد شما 3 ماه با قرض و هزینه شخصی تیمو سرپا نگه داشتی حالا که پول به باشگاه اومده اقایون با هزینه باشگاه در هتلهای پنج ستاره تهران میخورند و میخابند؟؟؟
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
درود بر شما. واقعاً شما یک مسجدسلیمانی واقعی هستی. امیدوارم که هر چه زودتر مسائل حل شود.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
واقعا جای بچه های دلسوز خودمسجدسلیمان درلیگ بیستم دراین تیم خالیه افرادی نظیر بزرگ مرد با اخلاق بهروز مکوندی ووو بسیاری دیگر که جز ب سرافرازی شهرشون ب چیزدیگری نمی اندیشند مکوندی که عمری در بالاترین سطح فوتبال کشور سابقه حضورداشت وتجربه مربی گری هم داشت شایدچون باندو ساپورت و حمایتهای جانبی نداشت امروز باید فقط نظاره گر باشد؟