به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۳۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شجاعی: تعویق لیگ برای نفت یک فرصت بود

شجاعی: تعویق لیگ برای تیم نفت یک فرصت بود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، تعویق لیگ را برای این تیم یک فرصت دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان برای حضور در لیگ بیستم، اظهار کرد: روز گذشته در یک بازی تدارکاتی برابر فولاد قرار گرفتیم که خوشبختانه شاهد عملکرد خوبی از تیم بودیم اما متاسفانه بضاعت تیم نفت از نظر تعداد بازیکن کم است و هنوز در پی جذب سه چهار بازیکن لیگ برتری برای تقویت تیم در پست‌های مدنظر هستیم. پیگیر جذب بازیکن هستیم اما شرایط خوب نیست و باید بتوانیم بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط قرمز مسجدسلیمان به دلیل کرونا و آماده نبودن زمین چمن ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان، اردوی دوم تیم نیز در تهران برگزار خواهد شد و به دنبال این هستیم که با انجام دو دیدار تدارکاتی، تیم با شرایط بهتری وارد لیگ بیستم شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه می‌توان به این نفت برای موفقیت در لیگ برتر امیدوار بود؟ عنوان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و هر چه در توان داشته‌ایم را نیز به کار گرفته‌ایم تا با تیم خوب و آبرومندی در لیگ برتر حضور پیدا کنیم. به هر حال به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، خیلی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شدیم و در این زمینه و همچنین آماده‌سازی تیم از سایر تیم‌ها عقب‌تر هستیم اما در تلاشیم در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ با جذب بازیکن و تمرینات بیشتر، آماده مسابقات شویم. ما با توجه به بازی‌ای که مقابل تیم فولاد انجام دادیم، به تیم و موفقیت آن در لیگ بیستم نیز امیدوار هستیم. اگرچه میانگین سنی تیم نفت پایین است اما جنگندگی بازیکنانم خوب است. به هر حال تلاش می‌کنیم مقابل رقبا در حد و اندازه نفت حاضر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی مرتفع شد؟ گفت: مشکلات مالی همچنان پابرجا است، اما به دنبال این هستیم که بودجه لازم را داشته باشیم تا با مشکل مالی کمتری در لیگ برتر شرکت کنیم.

شجاعی درباره تعویق لیگ نیز خاطرنشان‌ کرد: تعویق لیگ برای نفت مسجدسلیمان یک فرصت بود و با زمانی که در اختیار داریم، می‌توانیم از نظر بدنی و انجام بازی‌های تدارکاتی تیم را با شرایط بهتری برای لیگ آماده کنیم. ضمن این‌که فرصتی هم به دست آمد تا در زمینه جذب بازیکن اقدامات بیشتری داشته باشیم. امیدوارم نفت با تدابیر اندیشیده شده، بتواند همچون لیگ نوزدهم فصل موفقی را پشت‌سر بگذارد. همچنین امیدوارم در ادامه شرایط استان‌ها به صورتی باشد که لیگ برتر در وضعیت خوبی برگزار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
ده روز پیش هم همین حرف ها رو زدید لطفا تا دیر نشده بفکر یارگیری باشید
دوصدگفته چون نیم کردار نیست