به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

شاهین اهواز به لیگ برتر خوزستان بازگشت

شاهین اهواز به لیگ برتر خوزستان بازگشت

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال شاهین اهواز در مسابقات فصل 1399-1400 لیگ برتر فوتبال خوزستان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، با نزدیک شدن تاریخ قرعه‌کشی فصل آینده لیگ برتر فوتبال خوزستان، بازار خرید و فروش امتیاز تیم‌های لیگ برتری استان داغ شده است و چندین تیم اقدام به خرید و فروش امتیاز تیم‌هایشان کرده‌اند.

تیم باسابقه شاهین اهواز جزو تیم‌هایی است که با خریداری امتیاز قصد حضور در فصل آینده لیگ برتر استان را دارد. مسئولان تیم شاهین در همین راستا اقدام به خریداری امتیاز تیم بهمن بندرامام کرده‌اند تا به جای این تیم در لیگ برتر خوزستان به میدان بروند.

نکته جالب اینجاست که تیم بهمن بندرامام نیز همین امتیاز را دو هفته قبل از باشگاه استقلال نوین ماهشهر خریداری کرده بود، اما در نهایت از شرکت در مسابقات منصرف شد و امتیاز را به تیم شاهین اهواز فروخت.

شاهین اهواز تیم قدیمی و پرطرفدار در فوتبال خوزستان بوده است که سابقه قهرمانی در جام حذفی ایران را داشت. در سال 1389 امتیاز شاهین اهواز در لیگ دسته دوم ایران به باشگاه مس سونگون ورزقان فروخته شد و این تیم سپس در دهه نود اقدام به تیمداری در لیگ دسته دوم خوزستان کرد. طی دوسال گذشته شاهد حضور تیم شاهین اهواز در لیگ 2 خوزستان بودیم و اکنون قرار است که با خریداری امتیاز تیم بهمن بندرامام در لیگ برتر استان به میدان برود.

چند تیم دیگر نیز همراه با شاهین اهواز با خریداری امتیاز در فصل آینده لیگ برتر خوزستان حضور خواهند داشت و طبق اعلام هیئت فوتبال قرار است که جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر استان روز یکشنبه 11 آبان برگزار شود.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر استان به دلیل شیوع ویروس کرونا در اواخر زمستان 98 ناتمام ماند و سرانجام تیم فرهنگ رامهرمز صدرنشین جدول این مسابقات بعنوان قهرمان به لیگ دسته سوم کشور معرفی شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
چه خبر خوبی یعنی میشه دوباره این تیم و در سطح اول فوتبال ایران ببینم ❤
علی
|
United States of America
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
با آرزوی موفقیت برای تیم بزرگ و محبوب شاهین اهواز و صعود به لیگ های کشوری و برگشت به روزهای اوج و بازیکن سازی
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
به امید احیاء و بازگشت شاهین اهواز، جنوب اهواز و استقلال اهواز به سطح اول فوتبال کشور
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
خبر خوشحال کننده ای بود. اما از طرفی استقلال نوین ماهشهر همون تیمی بود که سال گذشته در جام حذفی تا یه مرحله خوبی بالا رفت و به شهرداری ماهشهر باخت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها