به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

فولاد خوزستان در لیگ وزنه برداری شرکت می‌کند

رقابت فولاد خوزستان در لیگ وزنه برداری ایران

خوزستان اسپورت- تیم وزنه برداری فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری ایران شرکت خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به استراتژی 1404 باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و لزوم توجه به دیگر رشته‌های المپیکی ورزش و همچنین موافقت هیات مدیره محترم شرکت و باشگاه فولاد خوزستان تیم‌داری در لیگ وزنه برداری را آغاز کردیم و امیدواریم با توجه به پتانسیل ورزشی موجود در سطح استان و زیرساخت های باشگاه فولاد خوزستان حضور با اقتدار در این رشته ورزشی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین با اشاره به میزبانی این رقابت‌ها در اهواز، گفت: با موافقت فدراسیون و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مرحله رفت لیگ برتر وزنه‌برداری از تاریخ 19 لغایت 21 آذرماه در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
با سلام. تصمیم درست و به جایی است.‌ امیدوارم به سایر رشته‌ها مانند والیبال، بسکتبال، فوتسال، دو میدانی، دوچرخه‌سواری و ... نیز نگاه حرفه‌ای شود.‌ کمک به ورزش استان پر از استعداد خوزستان در واقع کمک به ورزش کشور در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی است.‌ ای کاش این هدف‌گذاری در شرکت فولاد خوزستان تداوم داشته باشد و سایر شرکت‌های بزرگ استان نیز به شکل جدی وارد مقوله ورزش شوند.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
حالا که مدیریت محترم فولاد تصمیم گرفته ازسال 1404بمثابه یک باشگاه عمل کند بهترین شکل ممکن اینست که دررشته هایی ازورزش که میخواهد عمل کند سریعا تیم های پایه آن رشته های ورزشی راتشکیل دهد تا دراین مدت بتواند صاحب تیمهای قدرتمندی درآن رشته هاشود،، سالها گفته و باز میگویم،، شرایط مساعد فولاد بگونه ایست که میتواند فرا تراز آسیا عمل کند و همه هزینه ها رامیتواند بدون نیاز به کارخانه درآمد زایی کند،،، فقط وفقط برنامه ریزی مدیریتی میخواهد،،، آری فقط مدیریت فهیم میخواهد،،،،حداقل حداقل حداقل چهارساله،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها