به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

شریفات: به هواداران عیدی خوبی دادیم

شریفات: مقابل استقلال بدشانسی می آوردم/ به هواداران عیدی خوبی دادیم/بازیکنان سرباز می توانند به فولاد کمک کنند

خوزستان اسپورت- ستاره بازی شنبه شب اهواز اعتقاد دارد که تیم فولاد استحقاق پیروزی مقابل استقلال را داشته است.
اسماعیل شریفات در دیدار فولاد و استقلال زننده گل اول و پایه گذار گل دوم فولاد شد تا تیم سرخ پوش اهواز پس از هشت مسابقه متوالی رنگ پیروزی را ببیند و دراگان اسکوچیچ از فشار هفته های اخیر نجات پیدا کند. این بازیکن در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره دیدار فولاد و استقلال و سایر مسائل صحبت کرد.
مصاحبه اسماعیل شریفات با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

بازی چطور بود؟
به نظرم بازی کیفیت بالایی داشت. با اینکه لیگ چند هفته تعطیل بود ولی تماشاگران توانستند یک بازی زیبا را تماشا کنند. تیم ما در دقایق ابتدایی خوب کار نکرد و یک گل خورد اما در ادامه بهتر شدیم و در نهایت به آن چه استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

وقتی گل اول بازی را دریافت کردید، با توجه به نتایج هفته های اخیر فولاد، آیا فکر می کردی بتوانید جبران کنید؟
بله. این بازی برای ما با بقیه بازی ها متفاوت بود. وقتی تمرینات فولاد پس از تعطیلات شروع شد، بازیکنان و مربیان فولاد به هم قول دادند که در دو بازی مقابل استقلال و نفت تهران برنده شوند، چون این دو تیم جزو مدعیان قهرمانی هستند. در بین دو نیمه وقتی به رختکن رفتیم، بچه ها باور نداشتند که بازی را باخته اند و همه قول دادند که در نیمه دوم جبران کنند.

اسکوچیچ در بین دو نیمه چه گفت؟ آیا او هم باور داشت پیروز خواهید شد؟
اسکوچیچ از نحوه بازی بچه ها راضی بود. او در بین دو نیمه گفت وظایفی که به شما داده بودم را به خوبی انجام دادید و فقط در نتیجه گیری موفق نبودید که در نیمه دوم باید جبران کنید.

بر خلاف پرسپولیس که چند گل به آن تیم زده بودی، برای اولین بار به استقلال گل زدی.
راستش چند بار مقابل استقلال در استادیوم آزادی بدشانسی آوردم. تا الان سه بار در آزادی توپ را به تیر دروازه استقلال زده ام ولی روبروی پرسپولیس توپ هایم داخل دروازه می رفت. البته در دو بازی قبلی که فولاد در اهواز به استقلال باخت، من در ترکیب قرار نداشتم و فقط در دقایق آخر به میدان می آمدم. دیشب برای اولین بار بود که در اهواز با پیراهن فولاد روبروی استقلال در ترکیب ثابت قرار داشتم وگل هم زدم.

با اینکه گل مهمی زدی، چرا پس از گلزنی شادی نکردی؟
چون حدود یک سال و نیم در تهران بودم و باشگاه استقلال و هوادارانش به من احترام گذاشته بودند. با شادی نکردنم قصد داشتم جواب احترام آن ها را بدهم. من بازیکن فولاد هستم و طبق وظیفه ای که دارم باید در میدان همه تلاشم را برای پیروزی این تیم انجام دهم. مهم اینست که برای تیمم بجنگم و اگر توانستم گل هم بزنم. اینکه شادی کنم یا نکنم، خیلی مهم نیست. من از فولاد پول می گیرم و در قبال پولی که می گیرم، با همه توانم برای تیمم دویده ام.

شریفات: مقابل استقلال بدشانسی می آوردم/ به هواداران عیدی خوبی دادیم/بازیکنان سرباز می توانند به فولاد کمک کنند

در رابطه با گلی که زدی صحبت کن. ظاهراً قلعه نویی گفته بود نباید مدافعان بلندقامت استقلال اجازه می دادند شریفات از بین آن ها با ضربه سر گل بزند.

چون می دانستم که محسن مسلمان توپ را کجا ارسال می کند، جاگیری خوبی داشتم و خدا کمک کرد که در آن لحظه پرش بلندی داشته باشم و ضربه محکمی به توپ بزنم. شما اگر یک بار دیگر فیلم بازی را ببینید، متوجه حرف من می شوید و این صحنه ارتباطی به قد بازیکنان نداشت. این بار اول نبوده که با ضربه سر برای فولاد گل زده ام. برای استقلال تهران و استقلال اهواز هم با ضربه سر گل زده بودم.

و در صحنه گل دوم هم جاگیری خوبی داشتی و یک توپ بلند را پشت سر بیگ زاده تصاحب کردی و گل دوم فولاد را ساختی.
در آن لحظه ارسال بلندی انجام شد و دیدم بهتر است چند متر عقب تر از بیگ زاده قرار بگیرم و صاحب توپ شوم. بعد از آن هم چون ماتیاس چاگو فرصت خوبی برای شوتزنی داشت، توپ را به او دادم تا پاس خوبی که در نیمه اول به من داده بود را جبران کنم.

قلعه نویی اعتقاد داشت که فولاد با کمک فحاشی و لیزر انداختن تماشاگران پیروز شده است. با این صحبت موافق هستی؟
نه اینطور نیست. من که داخل میدان بودم، نشنیدم تماشاگران به بازیکنان استقلال توهین کنند. شاید در کنار زمین یا نیمکت اتفاقاتی افتاده باشد ولی داخل زمین مسابقه هیچ موردی وجود نداشت. اتفاقاً بازی خیلی خوبی از سوی دو تیم به خصوص فولاد انجام شد و تیم ما مستحق پیروزی بود.

جو استادیوم و حضور تماشاگران فولاد را چطور دیدی؟
با توجه به تعطیلات نوروزی و نتایجی که در هفته های گذشته گرفته بودیم، فکر نمی کردم جمعیت زیادی به استادیوم بیایند ولی خدا را شکر هواداران آمدند تا بازی جذاب تر شود. این پیروزی بهترین عیدی بود که می توانستیم به هواداران فولاد بدهیم. درست است که بازیکنان فولاد بعد از هر بازی از تماشاگران تشکر می کنند ولی من مطمئنم که بهترین تشکر برای هواداران فولاد، کسب نتیجه در بازی های حساس است و خوشحالم که دیشب به آنها عیدی دادیم.

آینده فولاد در ادامه فصل را چگونه می بینی؟
تیم فولاد شش بازی در لیگ برتر و سه بازی در لیگ آسیایی دارد که این 9 مسابقه مثل 9 فینال است، همانطور که بازی با استقلال برای ما حکم فینال را داشت. فولاد در این فصل مشکلات زیادی را تحمل کرده و بازیکنان خوب می دانند که این 9 بازی به اندازه تمام فصل ارزش دارد و می تواند تیم ما را چه در لیگ برتر و چه در لیگ آسیایی در رده های خوبی قرار دهد.

درباره بازی حساس فولاد مقابل الهلال صحبت کن.
بازی با الهلال دومین فینال در سال 94 برای فولاد خوزستان است. شکست دادن الهلال می تواند راه صعود تیم ما را هموار کند. حالا که فولاد بعنوان نماینده ایران در لیگ آسیا بازی می کند، امیدوارم اجازه بدهند بازیکنان سرباز تیم فولاد مثل بازی رفت در اختیار تیم قرار بگیرند. اگر چهار-پنج بازیکن سرباز فولاد به تیم ما اضافه شوند، می توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم. همچنین امیدوارم مصدومیت کمر مهرداد جماعتی برطرف شود و در ریاض به تیم کمک کند.

فدراسیون فوتبال قبل از اردوی تیم ملی در اتریش و سوئد برای سومین بار در یک سال اخیر پاسپورت شما را گرفت و ویزای این سفر را تهیه کرد. چه شد که هنگام اعلام لیست تیم ملی، اسم شما مثل دفعات قبلی از لیست بازیکنان دعوت شده ناپدید شد؟
اگر درباره این موضوع صحبت نکنیم بهتر است.

اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید.
از همه هواداران فوتبال خوزستان چه ان ها که جمعه شب به استادیوم آمدند و چه هوادارانی که نیامدند برای حمایت هایی که از ما داشتند تشکر می کنم و انشالله در سال 94 بتوانیم نتایج خوبی را برای آن ها رقم بزنیم.

شریفات: مقابل استقلال بدشانسی می‌آوردم/ به هواداران عیدی خوبی دادیم/بازیکنان سرباز می‌توانند به فولاد کمک کنند


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
5
دمتگرم .شریفات استعداد خوبی داره و می تونه با تلاش بیشتر پیشرفت بهتری کنه باید بیشتر یاد بگیره فوتبال اروپا نگاه کن کیفیتتو بالاتر ببر.
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
4
اسی مسی شریفات ستاره دوست داشتنی و باغیرت فولاد خوزستان
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
4
حق شریفات حضور در تیم ملی است
تهران نشین ها چرا نمیبینند؟!!!!
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
4
شریفات زلزله
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
3
وقتی استقلال گل زد داداشم گفت فولاد دیگه باخت
گفتمش که فولاد واقعی رو 75 به بعد باید دید و واقعا هم همینطوری شد جوونای تیممون خوب دویدن درحالی که صادقی و ... نا راه رفتن حتی نداشتن
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
3
شريفاتو عشقه، دمتگرم اسي مسي
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
3
اسماعيل داداش دل كل مردم استان خوزستان به عشق تو ميتپه اونارو ول كن (تهرانيارو) بگو خوزستانيم
اسي سعي كن ليگ اروپا خيلي زياد نگاكن تا بازيت فانتزيتر وحرفه اي تر ازين بشه وهمه مارو خوشحال كني
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها