به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

یزدی: فولاد پتانسیل درخشش در آسیا را دارد

یزدی: فولاد پتانسیل درخشش در آسیا را داراست

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال خوزستان به بررسی شرایط سه نماینده استان در لیگ برتر فوتبال پرداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، امسال در مسابقات آسیایی با چالش های فراوانی مواجه شدیم لذا نمی‌توان پیش بینی کرد که تیم فولاد با این شرایط چه نتایجی را در آسیا کسب خواهد کرد پس ابتدا باید دید مسابقات به چه نحوی برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم فولاد با توجه به مجموعه و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید عملکرد خوبی در باشگاه های آسیا داشته باشد از طرفی مدیریت و مجموعه کادر فنی این باشگاه مدعی هستند که از اصول مدیریتی پیروی می‌کنند و این نقطه قوتی برای فولادی‌‎ها به شمار می‌رود.

تیم فولاد پتانسیل آن را دارد که در رقابت‌های آسیایی موفق ظاهر شود
این کارشناس فوتبال در استان گفت: فولاد سال قبل خیلی خوب تمریناتش را شروع کرد و امسال هم تمریناتش را در زمان خوبی آغاز کرد، این موضوع نشان می‌دهد که تیم فولاد پتانسیل آن را دارد که در رقابت‌های آسیایی موفق ظاهر شود و اگر غیر از این باشد برای ما سوال برانگیز است.

وی ادامه داد: مجموعه سال گذشته فولاد برای حضور بهتر در جام باشگاه های آسیا قطعا باید به لحاظ بازیکن تقویت شود. ضمن اینکه فولاد تجربه بازی‌های آسیایی را دارد همچنین آقایان آذری و نکونام بارها در بازی‌های آسیایی حضور داشته‌اند که این امر می‌تواند به تیم فولاد کمک کند.

نفرات کادر فنی تیم نفت آبادان برای بار اول در کنار هم قرار می‌گیرند
یزدی با اشاره به اینکه در فوتبال ما همیشه حواشی بر متن اثرگذار بوده است اما اینکه چطور می‌توان با آن مقابله کرد به بحث مدیریتی باشگاه ها مربوط می‌شود، گفت: کادر مدیریتی نفت آبادان چندین سال در این مجموعه کار می‌کنند و با حواشی موجود در این شهرستان آشنا هستند که این موضوع می‌تواند به موفقیت تیم کمک کند.

وی بیان کرد: تنها خوشحالی ما برای مجموعه نفت آبادان، حضور خوزستانی ها در کادر مدیریتی و فنی این تیم است که اگر کار مدیریتی به خوبی انجام شود حلقه‌های بعدی یعنی کادر فنی و بازیکنان می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی سابق تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال اهواز گفت: نفرات کادر فنی تیم نفت آبادان برای بار اول در کنار هم قرار می‌گیرند که انتخاب آنها قدری سوال برانگیز است و این موضوع می‌تواند تا حدودی برای نفت آبادان مشکل ساز شود.

مدیریت باشگاه می تواند در موفقیت نفت مسجدسلیمان اثرگذار باشد
وی در ادامه به نفت مسجدسلیمان و حضور این تیم در فصل جدی رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: سال قبل مهدی تارتار علاوه بر مدیریت کردن در تیم نفت مسجدسلیمان، به نوعی در این تیم حکومت کرد و حرف اول و آخر را در تیم می‌زد که همین امر موجب شد تا نتایج خوبی کسب کند اما اینکه بگوییم مسائل مالی باشگاه در شرایط بدی بود قدری بی انصافی است اگر دقت کرده باشید تمرینات این تیم پیش از شروع فصل در تهران سپری شد که قطعا هزینه آن تامین شده بود.

یزدی افزود: تارتار بر خلاف بازیکنان که 70 درصد دستمزدشان را دریافت کردند تمام پولش را از باشگاه گرفت لذا نباید گفت تیم نفت مسجدسلیمان با مشکلات مالی فراوانی رو به رو بود. وقتی بالای 50 درصد دستمزدها در این تیم پرداخت شده پس نشان می دهد که خیلی مشکل مالی نداشتند البته ما نمی گوییم که هیچ مشکلی به لحاظ مالی نداشتند اما درایران خیلی از تیم ها 50 درصد دستمزدها را هم پرداخت نمی کنند.

وی با بیان اینکه تغییرات به وجود آمده در کادر فنی نفت مسجدسلیمان به مدیریت باشگاه مربوط می شود گفت: نفراتی که در باشگاه هستند اختیارات آنچنانی نداشته و منابع مالی در دست ندارند اما در هر صورت یک مربی را جایگزین تارتار کرده و تمریناتشان را آغاز کردند. اینکه مجموعه کادر فنی جدید چقدر می‌تواند موفق باشد به مدیریت باشگاه و کنترل حواشی برمی‌گردد که اگر خوب شکل بگیرد می‌توان شاهد عملکرد خوب این تیم بود.

داریوش یزدی که سابقه سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را داراست، در پایان افزود: به غیر از سیدمجتبی حسینی، فرد دیگری را در کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان نمی‌شناسم و هنوز مشخص نیست دستیاران این مربی چه کسانی هستند لذا این موضوع نشان می‌دهد که آنها برای تکمیل کادر فنی هنوز اقدامی نکرده‌اند اما در کل امیدواریم که این مجموعه بتواند نتایج خوبی در لیگ کسب کرده و دل مردم خوزستان به ویزه مسجدسلیمان را شاد کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
انشاالله ... و اگر غیر از این باشد دیگر هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نخواهد شد.حتی به کمتر از قهرمانی در لیگ هم نباید راضی باشد. کاش نفت مسجد سلیمان و صنعت هم امکاناتی نظیر فولاد را می داشتند. خوزستان اگر چوب لای چرخش نگذارند و دلال ها و مسئولین بی کفایت بگذارند توان داشتن حداقل پنج تیم در لیگ برتر را دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
تا بازیهای لیگ شروع نشه نمیشه پیش بینی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
صنعت نفت قویترین تیم استانه و همین میتواند باعث قوت قلب و موفقیت باشه
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
درود داریوش جان همکاس و همبازی قدیمی ، باهات موافقم فولاد خوزستان چون روی اصول حرفه ای عمل میکنه قطعا با مربی گری آقا جواد سخت کوش و مدیریت قوی و مسئولین فوتبال دوست صنایع فولاد ، قطعا نتایج قابل توجهی امسال کسب میکنه ، ارادتمند آقا داریوش گل حمید قاسمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
با آرزوی توفیق فولاد در لیگ بیستم و بازیهای آسیایی اش درخوزستان صنعت حکم تیم برزیل درامریکای جنوبی را دارد نامی معتبر در دنیا و جنگی همیشگی درخوزستان صنعت همه جا محبوب و قابل احترام است صنعت با پیشینه یی بسیار پربار و درشرایط فعلی پویا و رو بجلو است که درجای جای ایران عاشق وطرفدار و دوستدار دارد تیمی متعلق ب یک شهر که کل ایران دوستش دارند و ب فوتبالش احترام میزارن با تاریخی ب بلندای نیم قرن تکنیک وعشق
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
با سلام، لطفاً مصاحبه اخیر آقای پورموسوی با سایت آنتن را منتشر نمایید. گویا در مورد شائبهٔ جادوگری و پیراهن مشکی با دکمهٔ سفیدش بحث مفصلی شده است!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها