به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

انتقاد سعید آذری از شرایط حاکم بر فوتبال ایران

آذری: گویا متولی فوتبال ایران مرده است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از مدیران فوتبال ایران گفت: کجای دنیا فوتبال را به پارلمان‌هایش می‌فرستد و هوادارش مجبور می‌شود به نماینده پارلمان پناه ببرد؟

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، طی هفته‌های گذشته و در پی بالا گرفتن مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس، تعدادی از طرفداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس مقابل مجلس تجمع کردند و خواستار اصلاح این شرایط شدند. نمایندگان مجلس هم در پی این اعتصابات، جلساتی را با پیشکسوتان و کارشناسان دو تیم برگزار کردند.

به گفته محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش، حل بخشی از مشکلات مالی دو باشگاه در پرونده وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان سابق استقلال و پرسپولیس نتیجه همین جلسات بوده است.

با این حال سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان امروز با انتشار پیامی به شرح زیر از این وضعیت فوتبال و مسئولان آن به خاطر رویکردشان انتقاد کرد:

«پربیننده ترین و پرطرفدارترین ورزش جهان، صنعت پول سازی که اجراکنندگان آن در قالب بنگاه‌های اقتصادی در سراسر جهان به جز ایران سال‌های سال است به مفهوم واقعی صنعتی آن پی برده‌اند. ورزشی که تکلیفش در همه جای کره خاکی مشخص است، متولیان اصلی آن نیز کاملاً معین شده و سیستم‌های مدیریت آن. اما ما با فوتبال و هوادارانش چه کردیم؟ چرا بایستی آنچنان مردم را از خود و مدیریت خود ناامید کنیم که عملاً تمامی قوانین سیستمی این زیباترین دورهمی جهان را با شیوه‌ای منحصر به فرد نابود کنیم.

متولی فوتبال ایران کیست؟ مدیران فدراسیون و سازمان لیگش چه کاره‌اند؟ مدیران باشگاه‌های بزرگش را چه کسانی منصوب می‌کنند؟ تا چه زمانی سیاسیون و دولتی هایش می‌خواهند عرصه فوتبال را تحت سیطره خود در بیاورند؟ هیات مدیره هایش از کجا می آیند؟ با چه تخصصی؟ هوادارانش چه گناهی دارند؟ چرا آنها را هر روز به سازمان جدیدی حواله می‌دهیم؟ ما با فوتبال چه کردیم و چه می‌کنیم؟ کجای دنیا فوتبال را به پارلمان هایش می‌فرستد و هوادارش مجبور می‌شود به نماینده پارلمان پناه ببرد؟

تمام اینها یک پاسخ دارد. ایران. ولی چرا؟ جوابش ساده است. متولی فوتبال گویی مرده است. هر روز آزموده‌ای را که قبلاً آزموده به فوتبال بر می‌گرداند. مدیرانش بی تخصص هستند و عشق شهرت. بی مسئولیتی موج می‌زند در وانفسای بی در و پیکرش. و این میانه وای بر هوادار است. با هر رنگی با هر عقیده‌ای. جمع کنیم بساط بی تدبیری را. پارلمان محل قانون گذاری است، محل رتق و فتق فوتبال نیست. هوادار را عذاب ندهیم و با آدرس غلط گمراه نکنیم.»

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
ضمن احترام به اقای آذری عزیز مشکلات استقلال و پرسپولیس به ما ربطی نداره بهتره روی فولاد تمرکز کنید .
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
خداوکیلی نمی دونیم به چه زبانی بگیم مصاحبه نکن!؟؟!!
باوا بچسب به تیم و کار.
مدیران قبلی فولاد ک موفق شدن همیشه از تریبون فراری!
دست اخر بهترین نتایجو گرفتن.
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
اقای آذری بسیا درست و بجا گفتید این مشکلات برای کل فوتبال ماست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
اقای اذری عزیز دراینکه شما فردی کاردان وباسواد هستین شکی نیست اما برادر من اینجا توی این کشور کسی دنبال راه حل مشکلات و معضلات نیست اینجا همه قانون گریز هستن خیلی دارن ازاین راه نون میخورن هیچکس سرجای خودش نیست کسانیکه واقعا سر در میارن وخبره کار هستن یا خونه نشین شدن یا زیر خاکن نمونش شاه غلام دهکردی فولاد رو دگرگون کرد الان کجاست بعد یکی مثل اژدری و رضایی بیسواد امدن فولادرو نابود کردن یا صنعت نفت بزرگ ابادان مرحوم منوچهر سالیا مرحوم دهداری چقدر برای فوتبال ابادان زحمت کشیدن خون دل خوردن عاشقانه الان نفت ابادان به چه روزی افتاده که باید اکثر بازیکناش از شمال تامین بشه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
آقای آذری چندروز مصاحبه درمورد سرخابی ها نداشتی گمان بردیم چسبیدی به فولاد به ما هواداران تیم های خوزستانی وشخص شما بعنوان مدیرعامل تیم استانمون مشکلات ومصیبت های سرخابی ها ربطی نداشته، نداره و نخواهد داشت اگه روزی روزگاری مدیرعامل سرخابی ها شدی هرچقدر دلت خواست حمایت کن ولی خواهشاً تا خوزستان هستی دست ازاین مصاحبه هاتون که صرفاً جهت بدست آوردن دل هواداران این دوتیم هست بردارید، ازشما که این همه سال در فوتبال بی قانون و قاعده ایران مدیر بودید بعیده!!!
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
درود به شرفت. حرف دل هوادار و فوتبالدوستان رو زدی.واقعا که بی تخصصی و بی تدبیری و ایضا حق کشی تو این فوتبال ایرتن موج میزنه. بیچاره هوادار.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
بالاخره یک نفر باید حرف حقو بزنه اقای آذری دقیقا درست صحبت کرده و منظورش فساد در فوتباله که شامل تمام تیمهاست نه فقط این دو تیم
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
دوستان عزیز اونهایی که میگن آذری کاری به پرسپولیس استقلال نداشته باش و به فولاد بچسب به نظرم مفموم صحبتای ایشون رو متوجه نشدین!!!
صحبتهای جناب اقای آذری در اصل طعنه به مجلس بود نه طرفداری از هواداران قرمز و آبی.
خیلی ریز گفته مجلس کارش چیز دیگست و به قانون و مسائل کلان باید رسیدگی کنه نه دنبال پاس کردن چک مربیهای استقلال و پرسپولیس باشه و این کارا رو مدیران باشگاه باید انجام بدن نه مجلس.
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
آقای rama چه دلیلی داره دایه مهربان تر از مادر بشه آقای آذری؟
راجع به همچی صحبت می کنه.
سرتاسر مملکت در تمامی نهاد ها فساد هست فوتبالم همینطور.
نه با حرف امثال آذری درست میشه نه چیزی عاید ما میشه.
مربی و مدیر زرنگ اونه که بی سر و صدا کار و پیش ببره.
هر چقدر خوب حرف بزنی باز در لا ب لای صحبت هات یه حرف هایی زده میشه که به مذاق بعضی ها خوش نیاد و شروع بکنن به انتقاد و کوبیدن آذری.
در نتیجه این وسط فولاد هست که متضرر میشه.
مثل همین که گفت پرسپولیس رو کمک میکنم. و هزارن استقلالی شاکی و...
آخه کی گفته پرسپولیس منافع ملی هست؟؟؟
مدیر دانا و عاقل سکوت می کنه و سرش به تیم خودش هست.
ولی ایشون گویا دوست دارن بگن من بلدم بلدم ...و بشن رییس فدراسیون همانطور که همشهریاش شدن و فوتبال به گند کشیدن.
مدیر فولاد هستی و کارت رو انجام بده وسلام.
ن حقوق دانی که اساسنامه تدوین بکنی نه مدیر ارشد.
بچسب به فولاد بی سر و صدا مثل بزرگانی چون رضاییان و دهکردی.
به ولله قسم من دوتا مصاحبه از دهکردی ندارم!
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
روزی نیست که در تمامی سایت تیتر آذری رو نبینیم.
بچسب به فولاد و کاری کن فولاد چند سال متوالی در قله فوتبال ایران باشه اینو میگن موفقیت.
اگر پیداش کردم می دونم چی بگم.
فک نکن اومدن فولاد با یه قهرمانی برن بگن مـــدیر موفق ماییم!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
درسته منظور آذری عمق فساد وعدم واگذاری منصب هابه اهلش هست اما حداقل سرخابی هاحمایت بی چون وچرای وزارت ورزش رودارن هرچقدر که مایل باشن خرج میکنن، اماکسی اسمی از دوتیم مظلوم نفتی خوزستان نمیاره که باوجود نام صنعت ملی نفت که به دوش میکشن اماخیری ازاون وزارت نمیبینن، نفت آبادان که هروقت شنیدیم منطقه آزاد کمک کرده، اگرهم وزارت نفت به نفت آبادان و مسجدسلیمان کمک کرده انگار خواسته پولی کف دست نیازمندی بذاره با هزاران خواهش ومنت این کار روکرده، درد خوزستان نبود مدیر و مسئولی هست که بتونه دادستان این مردم دردمند باشه
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
آقای آذری شما بهترین مدیر ورزشیه این کشور هستید...و تا میتونید مصاحبه کنید که بقیه ازتون درس بگیرن...آفرین به شما و امیدوارم موفق و سربلند باشید
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
آقای فرخ زاد عزیز تا حدودی حرفاتون درسته
ولی چند تا نکته رو باید بگم یک اینکه واقعا فکر میکنین مدیر باشگاهی مثل پرسپولیس یا استقلال بلد نبودن چجوری پول به حساب مربی بریزن؟حتی علی گریمی هم گفت اگه بلد نیستین انتقال بدین بریزین به حساب من تا بفرستم
ببین داداش من صحبتای آذری برا کمک به پرسپولیس برا ارسال پول یه کری خوانی مدیریتی بود
هر چی فدراسیون و بقیه بدونن تیمی مدیر قوی داره کمتر براش حاشیه میسازن
به نظرتون چرا فدراسیون هر بلایی بتونه سر صنعت نفت میاره چون مدیرش اهل دفاع از حق تیم نیست
امیدوارم امسال سال تیمهای خوزستانی باشه و پوز سرخابیها رو به زمین بزنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها