به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

تحقق رویای سه کودک در ورزشگاه فولاد خوزستان

تحقق رویای سه کودک در ورزشگاه فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- بیست و هفتم مهرماه 99 برای بنیامین 6 ساله، محمد 9 ساله و میلاد 11 ساله یک روز پاییزی رویایی بود. روزی که این سه کودک مبتلا به سرطان به آرزوی خود رسیدند و فوتبالیست شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مثل خیلی از بچه های خوزستان که انگار فوتبال در خون‌شان است و همیشه رویایی فوتبالیست شدن در سر دارند، بنیامین، محمد و میلاد هم شب و روزشان را با این رویا سر می کردند تا این که موسسه پنجمین فصل قشنگ، پاییزی باورنکردنی را برایشان رقم زد؛ روزی که این سه کودک با حضور در باشگاه فولاد و پا به توپ شدن، رویای‌شان محقق شد.

برنامه تحقق آرزوی این کودکان با همکاری باشگاه فرهنگی فولاد خوزستان آغاز شد؛ این سه کودک با ذوق و شوق بسیار و لبخند شیرین کودکانه وارد باشگاه فولاد شدند و هر لحظه، رسیدن به آرزوی‌شان را نزدیک و نزدیک‌تر می‌دیدند. خاله آرزوها هم همراه‌شان بود. خاله‌ای مهربان، با لباس یاسی رنگ و چوب دستی برآورده کردن آرزوها.

بچه ها با شوق فوتبالیست شدن وارد رختکن شدند، ذوق در چشمان‌شان برق می‌زد و امید را می‌شد در ساق پاهای‌شان دید؛ آماده برای فوتبال.

بنیامین، محمد و میلاد، لباس ورزشی قرمزشان را به تن کردند و خاله آرزوها با آن چوب دستی رویایی، آرزوی آن ها را برآورده کرد. حالا بچه‌ها فوتبالیست شدند. امید تمام وجودشان را فرا گرفته بود و آنقدر خوشحال بودند که می‌شد، روی شانه‌هایشان بال‌هایی را برای پرواز دید.

تیم فوتبال نوجوانان فولاد برای استقبال و رویارویی با بنیامین، محمد و میلاد آماده بود؛ این سه کودک با تشویق حاضرین وارد سالن شدند و از میان تونلی که بازیکنان فولاد به افتخار آنها برپا کرده بودند، عبور کردند. حالا بنیامین، محمد و میلاد در دل آرزوی‌شان بودند؛ قلب‌شان تندتر از همیشه می‌زد.

مراسم با صحبت‌های امیدوارکننده مدیر آکادمی باشگاه فولاد و آرزوهای زیبا برای این کودکان مبتلا به سرطان و بهبود حال آن‌ها آغاز شد. پس از چند عکس یادگاری، داور سوت آغاز بازی را زد و بنیامین، محمد و میلاد پا به توپ شدند. این کودکان همان طور که با بیماری‌شان می‌جنگیدند، در زمین هم جنگنده بازی می‌کردند.

گل های بنیامین، محمد و میلاد یکی پس از دیگری وارد دروازه حریف شد و صدای تشویق حاضرین بیشتر و بیشتر می‌شد. پدران و مادران‌شان نیز با شوقی وصف ناشدنی از بازی کودکان‌شان عکس و فیلم می‌گرفتند. بازی به پایان رسید و بنیامین، محمد و میلاد، آرزویشان برآورده شد.

آخرین مرحله آرزویشان، ورزشگاه زیبای شهدای فولاد بود. جایی که مدال طلا و جام قهرمانی در انتظار بنیامین، محمد و میلاد بود. مدیرعامل فولاد هم آمده بود تا سهمی در رویای فوتبالی این کودکان داشته باشد. همه چیز به خوبی اجرا شد و این سه کودک با امید و انگیزه ای مضاعف برای جدال با بیماری‌شان ورزشگاه را ترک کردند.

تحقق رویای سه کودک در ورزشگاه فولاد خوزستان


تحقق رویای سه کودک در ورزشگاه فولاد خوزستان


تحقق رویای سه کودک در ورزشگاه فولاد خوزستان


تحقق رویای سه کودک در ورزشگاه فولاد خوزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
طفل معصوم ها انشالله به سلامتی کامل برسید و شما رو تو ترکیب فولاد خوزستان ببینیم و ماهم در ورزشگاه تشویق تون کنیم اشک از چشمانم جاری شد ..چقدر کار خدا پسندانه خوبه و این روزها بعلت ظلم های فراوان ( ! ) کم میشنویم از انجام امورات خداپسندانه
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
انشاالله که موفق و سلامت باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
اخی عزیزم،انشاالله با سلامتی دوباره شاهد بهترین ها از شما کوچولوهای خوزستانی باشیم.دوستتون داریم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
بچه ها شماها روزی افتخار مردم خوزستان خواهید شد دمتون گرم
فریدون
|
Germany
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
گلهای نشکفته بیمار،،،به بغض های فروخورده مان میمانید که مجال گریه نیافته اند. ،،،،بنظرم هر انسانی هق هق اندیشه های پنهان خودرا دارد. واین گلها سرفصلی ازآنها،،،،،تعظیم به این کارخوب،،،،ازصمیمانه ترین رگ دل ممنون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها