به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۳۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

تشریح آخرین وضعیت نفتی‌ها از زبان مدیرعامل

تشریح آخرین وضعیت نفتی‌ها از زبان مدیرعامل

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: جایگاه خاصی از جدول مدنظرمان نیست اما تلاش می کنیم بازی های تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم و دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه از منابع مختلفی، یک بودجه برای تیم در نظر گرفته و تلاش می کنیم تمام موانع و مشکلات را برطرف کنیم و با قوای بیشتری وارد مسابقات شویم. موافقت اولیه در خصوص تعیین تکلیف باشگاه صورت گرفته و منتظر ابلاغ از سوی وزارت نفت هستیم.

وی عنوان کرد: تیم ما اکنون در اردوی آماده سازی در تهران به سر می برد و سعی می‌کنیم در بازار نقل و انتقالاتی به خوبی یارگیری کنیم. ما تاکنون سه بازی تدارکاتی انجام دادیم و قرار است در روزهای آینده با استقلال و ۲ تیم از لیگ برتر و لیگ یک بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: شرایط ما از حالت اولیه تغییر کرده و اکنون در وضعیت نسبتا خوبی قرار داریم. در حال مذاکره با بازیکنمان مدنظر کادر فنی هستیم، خوشبختانه برخی از بازیکنان را جذب کرده و سعی می‌کنیم تعداد باقی مانده را تا قبل از پایان فصل نقل و انتقالات جذب کنیم تا بتوانیم حضور موفقی در فصل آینده داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم هواداران مثل همیشه و به ویژه فصل قبل در کنار تیم باشند گفت: امیدواریم فصل خوبی را سپری کرده و دل هواداران و مردم خوزستان به خصوص شهرستان‌های بختیاری نشین را شاد کنیم.

شجاعی عنوان کرد: در 2-3 روز آینده بازیکنان باقی مانده در پست های مختلف را جذب می‌کنیم. بودجه امسال بالای یکصد میلیارد ریال است و تلاش می‌کنیم بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان قرار دهیم.

شایان ذکر است، چندی پیش سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات موجود در تیم تا مرز کناره گیری پیش رفت اما در نهایت با تلاش مسئولان باشگاه و همچنین مقامات شهری و استانی شرایط این تیم بهبود یافته و در مسیر امیدوار کننده‌ای قرار گرفته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
اقا هی میگین وصع خوب شده بازیکن بگیرین همش فقط کنفراس میدین تیم بازیکن میخاد بخدا زنگ تفریح میشه این تیم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
شنیدی چی گفت؟ بودجه ای که این همه توی بوق و کرنا کردند, حدود ده میلیارد تومان است, یعنی پول یک بازیکن پرسپولیس و استقلال و حتی تیم های مس استان کرمان. این بودجه پول بلیط هواپیماشون هم نمیشه و دلمون خوشه که روی نفت و گاز خوابیدیم. خانه از پای بست ویران است.
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
(((مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: جایگاه خاصی از جدول مدنظرمان نیست )))
این جمله نشون میده چقد این اقا با فوتبال بیگانه ست و چقد باشگاه نفت مظلومه که چنین مدیرانی داره درحالیکه ادعا داریم شهرمون مهد فوتباله و اتفاقا مدیران مدعی هم زیاد داریم.
طبق حرفی که اقای شجاعی زده باشگاه نفت در لیگ حرفه ای بدون هدفگذاری و استراتژی بازی میکنه حتی اعلام نکرد برای بقا در جدول میجنگیم!!!
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
مدیر عامل : هدفتون نیمه های جدول لیگ برتر باشه که حداقل از ته جدول رتبه چهارم یاپنجم رو کسب کنید و الا امسال فاتحه مدیریت شما خونده میشه بعد آن فاتحه تیم نفت از الان که اینطور حرف بزنید بازیکنان و سرمربی دیگه براشون مهم نیست نفت باشه یا نباشه یک بودجه ای مشخص شده که بایدحیف و میل بشه ببین حرف شما چقدر تاثیر داره
« لطفا سنجیده بیندیشید و سنجیده سخن بگوئید »
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها