به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

حسینی: استقلال اهواز باید از بلاتکلیفی خارج شود

حسینی: استقلال اهواز باید از بلاتکلیفی خارج شود

خوزستان اسپورت- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تمام نمایندگان خوزستان در مجلس، دغدغه ورزش را دارند و نسبت به وضعیت ورزش استان نیز گله مند هستند، گفت: مجمع نمایندگان خوزستان به فکر حل مشکلات ورزش است زیرا خوزستان، استانی توانمند در ورزش کشور است و می تواند در بسیاری از رشته ها ادعای قهرمانی داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید کریم حسینی در گفت و گو با ایسنا درخصوص قول همکاری جهت آماده سازی ورزشگاه ملاثانی برای میزبانی از حریفان در لیگ یک فوتبال کشور، اظهارکرد: کادر اجرایی باشگاه، دغدغه برطرف کردن مشکلات تیم را دارند. من نیز چند روز پیش جلسه بسیاری خوبی با مدیرعامل این باشگاه داشتم و باید راهکار پیدا کنیم تا استقلال ملاثانی دغدغه ای برای شرکت در لیگ یک نداشته باشد. حق مسلم هر تیم شهرستانی است که در خانه خود پذیرای حریفان باشد و استقلال ملاثانی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی افزود: بحث ورزشگاه ملاثانی باید مورد توجه قرار بگیرد و طی صحبت هایی که در همین زمینه با استاندار و مدیرکل ورزش داشتیم، مقرر شد که این مشکل حل شود که امیدوارم پیش از آغاز رقابت های لیگ یک این مشکل برطرف شود. همه می دانند که استقلال برای شهر باوی، فراتر از فوتبال است. در فصل گذشته دیدیم وقتی استقلال پیروز می شد، شهر زنده می شد و همین ها باعث می شود که این تیم مردمی مورد توجه قرار گیرد. امیدوارم در لیگ یک هم به نتایج خوبی دست پیدا کند.

عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس گفت: تمام نمایندگان خوزستان در مجلس، دغدغه ورزش را دارند و البته نسبت به وضعیت ورزش استان نیز گله مند هستند. مجمع نمایندگان خوزستان به فکر حل مشکلات ورزش است زیرا خوزستان، استانی توانمند در ورزش کشور است و واقعا می تواند در بسیاری از رشته ها ادعای قهرمانی داشته باشد. اگر به گذشته ورزش کشور دقت کنید، می بینید که تعداد زیادی از ملی پوشان، خوزستانی بودند که این مهم امروز کمرنگ شده است. امیدوارم با برنامه ریزی که در مجمع نمایندگان خواهیم داشت، خوزستان مانند گذشته در کشور حرف اول را بزند. برای استان خوزستان و ورزشکاران آن، زیبنده نیست که دغدغه آمد و رفت به اردوهای تیم ملی را داشته باشند. باید از مرحله شعار خارج شویم و به مرحله عمل برسیم.

وی با اشاره به افت فوتبال خوزستان در ۲ دهه اخیر نیز افزود: انحلال تیم های سازنده، به فوتبال خوزستان ضربه زده است. خوزستان قطب فوتبال کشور محسوب می شود اما شاهد انحلال تیم های بزرگی بوده ایم. باید فکری به حال استقلال اهواز کرد تا از بلاتکلیفی خارج شود. مالک این باشگاه باید وارد عمل شود و برنامه هایش را به ما بگوید و حل مشکلات استقلال، مطالبه به حق هواداران این تیم است. مالک این باشگاه در خوزستان نیست و وقتی مالک نیست، چگونه باید به او دسترسی داشته باشیم و از طرفی اداره کل ورزش هم نمی تواند تیم داری کند. به هر حال در حد توان کمک می کنیم و این مطالبه به حق را پیگیری خواهیم کرد. همچنین در قبال تیم استقلال خوزستان دغدغه و احساس مسئولیت داریم. این تیم با بازیکنان بومی و کادرفنی بومی و فنی، توانایی کسب مقام در لیگ یک را دارد و امیدواریم که شاهد صعود آن به لیگ برتر باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سـعیـدکـعب عـمیـر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
اول ازهرچیزی ازمسولین سایت خوزستان اسپرت گلایه شدیدی دارم که متاسفانه بی عدالتی وبی رحمی خودرابه استقلال اهوازنشان دادودراین چندسال اخیرهیچ حرفی وهیچ مطلبی ازاستقلال اهوازدراین سایت نزدبرای ماتلقین شدکه انگارازخداشون بوداستقلال اهوازنباشه
دوم این خبرمیشه گفت نوش داروپس سالگرداستقلال اهوازه وازلحن صحبت سیدبزرگوارقرارنیست که مالک باشگاه رومجبورکنن بیادجواب بده واگه صلاحیت تیم داری نداره سلب امتیازبشه چراکه استقلال مال یک نفرویک شخص ویک ارگان ویک شرکت نیست بلکه متعلق به مردم خوزستانه استقلال اهوازنمادوپرچم افتخاروعزت ورزش خوزستانه که متاسفانه عزیزان مسول پرونده این تیم گم کردن سیدکریم حسینی عزیزبااین صحبت به غیرازتسکین خاطرودلخوشی هیچ چیزدیگری نداره آقایون مالک ومدیرتیم باچسب یک دوسه چسبیدن وبه این راحتی کنده نمیشن
مدیر پایگاه
سلام
واژه (استقلال اهواز) را در فیلد جستجوی قسمت بالای این سایت سرچ کنید تا مطالب مربوط به استقلال اهواز را مشاهده کنید. بصورت مرتب از این تیم خبر منتشر کردیم و آخرین خبر هم 5 روز قبل منتشر شد.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
انشالا استقلال اهواز دوباره جون بگیره
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
ضمن تشکر از سایت محبوب خوزستان اسپورت که همیشه بیاد استقلال اهوازه بنظرم این اقای حسینی دنبال مصاحبه و خودنماییه هیچ کاری برا اهواز نکرده فقط میاد دور تیمهای فوتبال که برا خودش بازار گرمی کنه. تقریبا میشه گفت همایون یوسفی شماره 2
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید.... متاسفانه کاملا مشخصه که مسیولین استانی از عمد نمیخوان تیم مردمی و ریشه دار استقلال اهواز جون بگیره... اقایان اینو بدانید که درسته این تیم مردمی رو نابود کردید ولی اینو حتم بدانید که استقلال اهواز هویت و نماد استان خوزستان هست....دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد که برا بازی های این تیم چهل هزار هوادار به ورزشگاه تختی اهواز میامدن اقایان کجا بودن؟؟؟؟ متاسفانه وجود این تیم مردمی و با اصالت مانند خواری در چشم اقایان بود و با یک برنامه از پیش تعیین شده کمر به نابودی این تیم کردن..... واقعا جای بسی تاسف دارد در استانی که نود درصد سرمایه کشور از آن خارج میشود یک مدیر مسوول نباشد که آقای جهانداری مالک غیر بومی این تیم رو مورد بازخواست قرار بدهد.... یعنی واقعا نمیتوننن یا میتوننن و کاری نمیکننن؟؟؟؟ با خاطرات این تیم مردمی و.با اصالت زندگی میکنم تا مرگ. خواهشا چاپ کنید با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
صبح بخیر حسینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
کجایی آقای حسینی وعده ات کجا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها