به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

گوهری: قرار بود من دروازه‌بان اول فولاد باشم

گوهری: قرار بود من دروازه‌بان اول فولاد باشم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان فصل قبل تیم نفت مسجدسلیمان دلیل فسخ قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان را عنوان کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد گوهری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در مورد جدایی زودهنگامش از تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: قرار بود دروازه‌بان اول فولاد باشم ولی با جذب دیگر نفرات شرایط عوض شد. از این رو در صحبتی که با مربیان تیم فولاد داشتم تصمیم گرفتم از این تیم جدا شده و به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم.

وی ادامه داد: فصل قبل به دلیل برخی مشکلات نتوانستم برای نفت مسجدسلیمان در همه بازی‌ها به میدان بروم و این برای من راضی کننده نبود. از این رو بازی در تیم فصل بعد را در اولویت برنامه‌هایم قرار دادم. به همین دلیل می‌خواهم به تیمی بروم که به عنوان دروازه‌بان اول بازی کنم.

دروازه‌بان فصل قبل تیم نفت مسجدسلیمان در مورد مذاکره مجدد با مسئولان تیم سابقش تصریح کرد: با چند تیم دیگر مذاکره کردم ولی هنوز در مورد فصل بعد تصمیم نگرفتم. من لازم دارم در تیم جدید به میدان بروم و توانایی‌های خود را نشان دهم. در فصول گذشته به هر دلیلی به اندازه کافی روی نیمکت نشستم و زمان آن رسیده بیشتر بازی کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
قرار بود؟ میشه لطفا بگی کی بهت چنین قولی داده بود؟
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
شاید بهتر باشه با صنعت نفت آبادان به توافق برسی و توانایی خودت را اثبات کنی ، به این شرط که هدفت پیشرفت و رقابت سازنده باشه ، چون پول زیادی در کار نیست. امسال صنعت دوباره پرچم خوزستان را بالا میبره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها