به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حسینی: مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال هستیم

حسینی: مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال هستیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه به صورتی بسته شده که یا مدعی صعود باشد یا به لیگ برتر راه پیدا کند، گفت: می‌خواهیم تیم ترسناکی برای حریفان باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدسلطان حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نحوه آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ یک فوتبال کشور، اظهار کرد: برای بستن تیم به چند آیتم نیاز است و از جمله آیتم‌های اصلی در فوتبال امروز، بحث مالی است ولی ما یاد گرفته‌ایم که به چه صورت و با محرومیت، استقلال ملاثانی را مدیریت کنیم. با توجه به بضاعتی که داریم تیم را به صورتی بسته‌ایم که با شروع لیگ نیز کم‌کم از بازیکنان تیم ما بیشتر خواهید شنید. علاوه بر توان بازیکنان‌مان، در باشگاه استقلال ملاثانی شیوه‌هایی در دستور کار ما قرار دارد که بر داشته‌های بازیکنان اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه استقلال ملاثانی به صورتی بسته شده که یا مدعی صعود باشد یا به لیگ برتر راه پیدا کند، افزود: برای بستن تیم به اسم‌ها کاری نداشته‌ایم و انتخاب برخی بازیکنان ما از افرادی است که سال‌های قبل در تیم‌های استان بازی کرده‌اند و شاید در آن تیم‌ها از توان‌شان استفاده نشده است ولی تلاش مدیریت باشگاه و کادر فنی تبدیل استعداد بالقوه این نفرات به بالفعل است. در باشگاه استقلال ملاثانی چنین شرایطی برای بازیکنان وجود دارد و تاکید می‌کنم که می‌خواهیم به داشته بازیکنان‌مان اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی گفت: کمتر کسی صعود به لیگ یک فوتبال را برای استقلال ملاثانی متصور بود اما با مدیریت و تلاش کار فنی تیم به این مهم رسیدیم. من همیشه دوست دارم در هر جایی که کار می‌کنم، اقداماتم به بهترین شکل ممکن انجام شود و همیشه تلاشم برای رسیدن به بهترین بوده است. به هر حال نمی‌خواهم استقلال ملاثانی یک تیم عادی برای رقبای خود باشد و می‌خواهیم تیم ترسناکی برای حریفان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به مشکلات مالی استقلال ملاثانی در لیگ دسته ۲ کشور، آیا این مشکلات برای حضور در لیگ یک مرتفع شده‌اند؟ عنوان کرد: همیشه تیم‌های مردمی با مشکل مالی دست و پنجه نرم کرده‌اند و منبع مالی خاصی ندارد و از طرفی نیز هزینه‌های فوتبال قابل پیش‌بینی نیستند و یکسری حوادث غیرمترقبه در مسیر فوتبال ایجاد می‌شود و باتوجه به اینکه تیم‌های مردمی هم بودجه خاصی ندارند، بیشتر با چنین مشکلاتی رو به رو می‌شوند.

حسینی درباره انتخاب کادرفنی تیم نیز خاطر نشان کرد: کادرفنی استقلال ملاثانی افرادی با منطق هستند که با سیستم باشگاه نیز آشنایی دارند و از نظر ما بِرند هستند. به هر حال با تمام توان از این کادرفنی فنی حمایت می‌کنم. برای محک کادرفنی و بازیکنان نیز باید منتظر مسابقات باشیم تا عیار آن‌ها و تیم را بسنجیم.

وی همچنین با بیان اینکه می‌خواهیم کار در باشگاه به صورت حرفه‌ای پیش برود نیز گفت: در لیگ ۲ برخی افراد تیم خارج از حیطه کاری‌شان صحبت می‌کردند اما برای حضور در لیگ یک از تمام اعضای تیم و باشگاه خواسته‌ام که هر کسی در حیطه اختیارات خودش صحبت کند و بر این موضوع نیز مدیریت خواهیم داشت زیرا می‌خواهیم کار به صورت حرفه‌ای و به بهترین شکل ممکن پیش برود. در این زمینه موارد لازم را به عوامل تیم و باشگاه گوشزد کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان به وعده خود برای آماده‌سازی ورزشگاه خانگی تیم عمل کردند؟ عنوان کرد: باتوجه به مدت زمان کوتاهی که تا آغاز مسابقات لیگ یک باقی مانده و با توجه به تعلل مسئولان برای کمک جهت آماده‌سازی ورزشگاه، فکر نمی‌کنم مسئولان بتوانند ورزشگاه را آماده کنند و بتوانیم در خانه از حریفان میزبانی کنیم. البته آقای حسینی نماینده اهواز  پیگیری‌هایی داشته است اما سایر مسئولان به این صورت نبوده‌اند، ضمن اینکه ۲ نماینده دیگر اهواز در مجلس، تاکنون تماسی با ما نداشته‌اند و حتی وقتی به یکی از نماینده‌های اهواز برای چند بار پیام دادم و تماس گرفتم، جوابی دریافت نکردم در حالی که وقتی تیم مردمی است، هر کاری که مسئولان انجام می‌دهند، دال بر ارزش‌گذاری بر مردم است؛ یعنی اگر به هر چیزی که به مردم ربط دارد از باشگاه ورزشی گرفته تا دیگر مسائل اجتماعی اهمیت ندهند، در واقع برای مردم ارزش قائل نیستند.

وی افزود: متاسفانه این موضوع را نزد اکثر مسئولان می‌بینم و مشکلات مردم نیز به همین دلیل است. به هر حال از یک مسئول و نماینده مردم در مجلس بعید است که وقتی می‌داند باشگاهی مثل استقلال ملاثانی یک باشگاه مردمی است و کمک به این تیم در واقع یک کار اجتماعی محسوب می‌شود و با جذب جوانان به سمت ورزش، کمک بزرگی در دوری آن‌ها از آسیب‌های اجتماعی می‌شود، جواب تلفن ما را ندهد.

حسینی بیان کرد: می‌خواهم بدانم وقتی این نماینده مجلس من را دید، می‌خواهد چه جوابی به من بدهد؟ نمایندگان قرار است به حوزه انتخابیه خود کمک کنند اما اینکه ما دو هفته است با نماینده تماس می‌گیریم ولی حتی جواب‌مان را نمی‌دهد، ناراحت‌کننده است. کمتر از سه هفته دیگر تیم باید وارد مسابقات شود و اگر بازی اول برگزار شد و پیش از آن کمکی به استقلال ملاثانی نداشتند، پس از آن دیگر حمایت‌هایشان ارزشی ندارد زیرا ما اکنون گرفتار سختی‌ها هستیم.

وی گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز قول‌هایی برای همکاری داده است اما بعید می‌دانم بتوانند به قول‌های‌شان عمل کنند. تا کنون هر چه حرف در راستای کمک و حمایت از استقلال ملاثانی بوده، تنها در حد قول و وعده بوده است. برخی‌ها خوابند که می‌توان آن‌ها را بیدار کرد اما برخی خودشان را به خواب زده‌اند که بیدار کردن این عده کار سختی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
اقای حسینی در خوب بودن تیم استانمون استقلال ملاثانی شکی نیست ولی اینطور حرف زدن توقع از تیم رو زیاد میکنه و فشار به تیم میاره اونوقت هوادار فقط بفکر لیگ برتری شدن از سال اول هست که توقع زیادیه پس جو گیر نشو چون امدن به لیگ برتر خییییلی سخته و برنامه ریزی میخواد
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
مدیریت نفت مسجدسلیمان بیاموزد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
حرف های خوب و امیدوارکننده ای زده شده. امیدوارم حقیقت داشته باشن. اما لیگ برتری شدن امکانات میخواد. از حق نگذریم، مثلا زمین مسجدسلیمان مناسب لیگ برتر نیست. زمین رفسنجان و اراک رو اگر دیده باشید، حداقل ظاهرش خوبه. معلومه برنامه چندساله داشتن. ما فعلا توقع زیادی از این تیم نداریم. البته بدمون هم نمیاد که شگفتی ساز بشه. ولی فعلا نگرانی مون علاوه بر حمایت مالی از تیم، محل بازی هاس که اگر ملاثانی باشه، حداقل باید به چمن و نور و جایگاه تماشاگران برسن. برای حمایت مالی هم تبلیغات زیادی میتونن بپذیرن. اما اگر درست گفته باشم، نیروگاه برق رامین هم همون شهر دائر هست و میتونن مذاکراتی داشته باشن.
آرزو میکنم این تیم در بازی های لیگ یک خوش بدرخشه و از نام خوزستان و ملاثانی خوب دفاع کنه. خیلی قشنگه که دوتا تیم هم نام از خوزستان در لیگ یک داریم.
ان شاءالله مسئولین شون بهشون برسن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها