به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

شرط پیوستن بازیکن فولاد به تیم قلعه نویی

شرط پیوستن بازیکن فولاد به تیم قلعه نویی

خوزستان اسپورت- مدافع راست فصل گذشته تیم فولاد خوزستان برای امضای قرارداد رسمی به گل‌گهر سیرجان باید مبلغ قابل توجهی از قراردادش را به باشگاه فولاد پرداخت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرزاد جعفری مدافع راست فصل گذشته تیم فولاد خوزستان همچنان در تمرینات و مسابقات تدارکاتی تیم گل‌گهر سیرجان حضور دارد و منتظر دریافت رضایتنامه از فولاد است تا بتواند قراردادش با تیم تحت مربیگری امیر قلعه‌نویی را بصورت رسمی ثبت کند.

 البته دریافت رضایتنامه از باشگاه فولاد برای فرزاد جعفری چندان ساده نیست و این بازیکن 27 ساله خوزستانی باید مبلغ قابل توجهی از قرارداد جدیدش را به فولادی‌ها پرداخت کند تا بتواند رسما از این تیم جدا شود.

سال گذشته هنگامی که قرارداد جعفری با فولاد تمدید شد، مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان بندی در قرارداد جعفری گنجانده است که بموجب آن چنانچه جعفری بخواهد راهی تیم دیگری شود باید 60 درصد از مبلغ قرارداد با تیم جدیدش را به باشگاه فولاد خوزستان پرداخت نماید. این شرط سنگین مالی باعث شده تا پیوستن جعفری به گل‌گهر سیرجان به طول بینجامد و مذاکرات این بازیکن با مسئولان تیم فولاد خوزستان برای دریافت رضایتنامه ادامه داشته باشد.

عکس‌های دریافتی از تیم گل‌گهر سیرجان نشان می‌دهد که فرزاد جعفری همراه با یوسف وکیا بعنوان دو مدافع راست سابق فولاد خوزستان در اردوی تیم گل‌گهر هستند، اما رسمی شدن حضور جعفری در تیم سیرجانی منوط به دریافت رضایتنامه از باشگاه فولاد است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مذاکرات بین فرزاد جعفری و باشگاه فولاد خوزستان ادامه خواهد داشت و باید دید که این بازیکن برای رسمی کردن قراردادش در سیرجان چه مبلغی را هزینه دریافت رضایتنامه می‌کند؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
فولادبه جعفری نیاز دارد،،،بله دفاع چپ حیدریه راداریم اما درصورت مصدومیت سینا وعارف واحمدرضا جلالی راداریم اما دفاع راست نجاریان اگرمصدوم شد یا دراردوهای تیم ملی دعوت شد صالح حردانی خیلی نیازبه کمک دارد هرچند اینشالله سالهای بعد پخته میشود،،،،آذری عزیز مدیریت کند وفرزاد را برگرداند،،،
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
هر بازیکنی بود تو فولاد می موند تا پول مفت بگیره ولی برا جعفری انگار بازی کردن مهم تره
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
چرا ما باید زورمان را به التماس بدهیم این آقا را رد میکنیم میره اونوقت التماس پرسپولیس را می کنیم که عالیشاه را به ما بده در صورتی که جعفری شاید از عالیشاه هم بهتر باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
اقا فریدون سلام فولاد 3 تا دفاع راست داره نجاریان و حردانی بعلاوه یه بازیکن از شمال اوردن سینا شاه عباسی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
بعضیا یجوری میگن جعفری باشه، انگار اونا مدیر و مربی تیمن، همون کسایی که باعث شدن نجارسان ساخته بشه، مربی جعفریم بودن، حتما ی چیزی هست که ما بیخبریم، لطفا به مربی و مدیر احترام بزارید، هرچند خودم بت شخصا فرزاد و تعصبشو. دوست دارم، و دوست دارم تو خوزستان باشع، اما ی چیزی هست که ما بالا سر تیم نیستیم، و شاید با تاکتیک. مربی سازگار نیست، مثل بیل و زیدان ...
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
درود بر یل نامی خوزستان فرزاد خان یادگار قلدری مانند سهراب خان بختیاری!!
قطعا فرزاد باید برگرده در کنار جوانان جویای نامی به نام نجاریان و حردانی بزرگی بکنه آموزش بده .
نمیدونم صدامون خواهد رسید یا ن. ولی ما در کنار این جوانها خوب یک شخص باتجربه و خوزستانی به نام جعفری نیازمندیم آقای نکونام.
شعار ما رو فراموش نکنید فولاد قهرمان بوده ما از نکونام و اقای اذری ثبات میخایم و این ثبات و موفقیت با دبل قهرمانی و صعود به مراحل پایانی آسیا محقق میشه.
قهرمان کردن فولاد و بعد ترک تیم برای ما دلسوختگان خوزستان و فولاد چیزی جز خیانت نیست فقط این
قهرمانی برای اقای نکونام رزومه میشه و برای آذری موفقیت محسوب میشه بعد از چند دهه حسرت با ذوب آهن و عدم قهرمانی لیگ!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها