به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

علوی: زمان شروع لیگ بیستم مناسب است

علوی: زمان شروع لیگ بیستم مناسب است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای شروع مسابقات لیگ برتر مناسب است و تیم فولاد مشکلی ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر، در خصوص زمان آغاز لیگ برتر گفت: 10 آبان برای شروع مسابقات زمان خوبی است. با توجه به اینکه بازی‌ها و اردوهای ملی داریم نیاز داریم که وقت زیادی داشته باشیم. تیم ما خیلی خوب و به موقع شروع کرده است. یکسری از تیم‌ها از شروع لیگ در این تاریخ ناراحت هستند ولی خداراشکر مشکلی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که فولاد آمادگی کامل را دارد و تیم بسته شده است؟ گفت: تا روز آخر صددرصد که مشخص نیست چه نفراتی را جذب خواهیم کرد. خریدهای‌مان بد نبوده و با بازیکنانی هم که داشتیم حفظ کردیم و مجموعه خوبی داریم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که تیم حال حاضر فولاد آمادگی حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را دارد؟ تصریح کرد: تمام سعی‌ خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم. از آنجایی که خریدهای خوبی انجام دادیم و بازیکنان سال قبل را هم حفظ کردیم نوید این را می‌دهم که این کار بزرگ را انجام دهیم.

علوی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری وجود دارد که لیگ برتر را مثل سال گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم؟ خاطرنشان کرد: سال گذشته تجربه شد. یکسری اتفاقات افتاد که صاحب تجربه‌ای شدیم و امسال هم با کمک فدراسیون و سازمان لیگ و سایر تیم‌ها یک لیگ خوب را برگزار کنیم که دور از حاشیه باشد. احساس می‌کنم مسابقات امسال بهتر سال گذشته برگزار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
جناب علوی بزرگوار آخرمن متوجه نشدم خریدهای فولادخوب بودن یا بد؟ اول گفتین بدنبودن بعد درادامه میگید باخریدهای خوبی که داشتیم!!! بین معنی بد نبودن وخوب بودن تفاوت زیادی هست، هرچند همون بد نبودن درست هست چون چندان چنگی به دل نمیزنن خریدهای جدید ولی بااین اوصاف امیدوارم فولاد فصلی موفق رو رقم بزنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها