به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

آذری: نیازی به خودشیرینی برای پرسپولیس ندارم

آذری: نیاز به خودشیرینی برای پرسپولیس ندارم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه استعلام لازم برای جذب محسن فروزان انجام شده است، گفت: دوست ندارم جواد نکونام را با کارلوس کی‌روش مقایسه کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفتگو با مهر ضمن تشریح شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد که این باشگاه برای جذب محسن فروزان استعلام گرفته است. وی همچنین با اشاره به اعلام آمادگی اش برای کمک به باشگاه پرسپولیس برای انتقال پول برانکو گفت: هر موقع پول پرسپولیس آماده بشود و با من تماس بگیرند، آماده کمک هستم.

آذری همچنین خبر داد که این باشگاه برای شکستن رای محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال ایران، برای شکایت به دادگاه عالی ورزش وکلای ایتالیایی استخدام کرده است.

از پاتوسی تشکر می‌کنم
خدا را شکر تیم فولاد تمریناتش را به موقع شروع کرد و تاکنون سه اردو را پشت سر گذاشته ایم. بازیکنان هنوز در فشار تمرینات آمادگی جسمانی هستند و شرایط راضی کننده است. چند مسابقه تدارکاتی هم انجام داده ایم تا بازیکنان هماهنگ شوند. در مورد آمادگی پاتوسی باید بگویم یکی از رسالتهای ما این است که اگر بازیکنی شرایط خوبی ندارد، با او صحبت و مشکلش را حل کنیم. قبل از آنکه آیاندا پاتوسی در پایان فصل قبل ایران را ترک کند، با او یک جلسه دو ساعته داشتم. این بازیکن متوجه شد که بحث ما فقط فوتبالی نیست. تمام بازیکنان تیم را مثل بچه های خودم دوست دارم. از پاتوسی تشکر می کنم که نشان داد در آن جلسه به صحبت های ما ایمان آورده و با آمادگی و انگیزه تمرینات امسال را پیش می برد. البته برای رسیدن به آمادگی ایده آل، بازیکنان فولاد دو تا سه هفته دیگر زمان نیاز دارند.

بمب فولاد نکونام است؛ بقیه نارنجک هستند!
بمب فولاد ابتدا جواد نکونام و دستیارانش هستند و سپس «تیم» فولاد. آنهایی که از خریدهایشان به عنوان بمب یاد می کنند در واقع نارنجک هستند! شما زمانی موفق می شوید که یک «تیم» داشته باشید. خوشبختانه جواد نکونام هم در مسیر حرفه ای گام بر می دارد. در فوتبال امروز هیچکس نان اسمش را نمی خورد و ویژگی یک تیم گردن کلفت داشتن بازیکنان متعهد و حرکت به سمت یکدلی است.

دوست ندارم سبک نکونام را با کی‌روش مقایسه کنم
کارلوس کی روش آدم و مربی بزرگی بود ولی نکونام هم ۱۶۰ بازی ملی انجام داده است. من با کی روش کار نکردم و فقط عملکردش را دیدم. دوست ندارم سبک نکونام را با کی روش مقایسه کنم. مطمئنم اگر یک تفکر منطقی و سازنده در فوتبال ما وجود داشته باشد، نکونام یا امثال نکونام از جمله یحیی گل محمدی یک روز سرمربی تیم ملی می شوند. جواد برای تبدیل شدن به یک مربی بین المللی پتانسیل ویژه ای دارد؛ همینطور بقیه مربیان و جوانانی که در عرصه مربیگری هستند.

اگر نکونام لژیونر شد تعجب نکنید
جواد یک کلاس عملی را در کنار کی روش گذراند ولی همانطور که گفتم دوست ندارم آنها را با هم مقایسه کنم. باوجود اینکه یکی دو بار در دوران مدیریتم در ذوب آهن با کی روش جر و بحثم شد اما او آدم بزرگی بود. نکونام هم در نوع خودش بی نظیر است و مطمئنم یک روز سکاندار تیم ملی کشورمان می شود. اگر حتی نکونام را یک روز به عنوان اولین مربی لژیونر در یک لیگ معتبر اروپایی دیدید تعجب نکنید چون من این هدف را در افکارش خوانده ام.

هر کمکی از دستم بر بیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم
آقای رسول پناه و رغبتی (مدیران باشگاه پرسپولیس) برای نحوه انتقال پول برانکو با من تماس گرفتند و با هم صحبت کردیم. نمی دانم پرسپولیس چقدر کسری پول دارد ولی اگر این عزیزان بخواهند پول برانکو را از منابع مطمئن به دست برانکو برسانند، بنده برای کمک آماده هستم. البته شب گذشته دیدم که علی کریمی هم برای کمک اعلام آمادگی کرد. باید از او هم تشکر کرد. به هر حال زمان دارد از دست می رود و من هم هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم.

دنبال خودشیرینی نبودم
نه تنها پرسپولیس بلکه برای کمک به استقلال، ذوب آهن، سپاهان یا هر باشگاه دیگری از ایران در عرصه بین المللی آماده هستم. بنده به عنوان کسی که سال ها پیراهن تیم ملی ایران (وزنه برداری) را پوشیده است، برای کمک به تیم های ایرانی حس ملی دارم. به عنوان یک عضو مجمع فدراسیون فوتبال این را وظیفه خودم می دانم. بنده جایگاه و اعتبارم را در فوتبال دارم و با مطرح شدن بحث کمک به پرسپولیس دنبال خودشیرین کردن نبودم. همه اعضای مجمع فدراسیون باید این حس را داشته باشیم که ضربه خوردن یک باشگاه در عرصه بین المللی به ضرر کل فوتبال است. علاوه بر اینکه اعتبار فوتبالمان زیر سئوال می رود ممکن است سهمیه ایران را در آسیا تحت تاثیر قرار بدهد.

شاید زمستان فولاد طولانی شود
لیست ما تقریبا تکمیل است و با جذب دو بازیکن دیگر، جنس‌مان جور می شود. نباید فراموش کنیم که پنجره نقل و انتقالات فولاد موقت باز است و اگر شکایت ما در دادگاه عالی ورزش به نتیجه نرسد، دو پنجره بسته خواهیم داشت. بنابراین باید از الان به فکر آذوقه زمستانی باشیم؛ شاید زمستان طولانی شود! باید تیم را طوری ببندیم که اگر به مشکل محرومیت خوردیم، لطمه نبینیم.

باید کمیته حل اختلاف داخلی ایجاد شود
شکایت ما به دادگاه عالی ورزش بعد از رای کمیته تعیین وضعیت در پی توافق فولاد با محمد بلبلی است. باید بگویم فوتبال ما یک خلاء به نام کمیته یا اتاق حل فکر داخلی دارد. آرایی که در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال صادر می شود، به منزله آرای نهایی است و نمی توان در مرجع دیگری در داخل کشور درخواست استیناف کرد. فقط می ماند شکایت به دادگاه عالی ورزش. چرا ما برای یک پرونده داخلی باید ۵۰ هزار یورو هزینه کنیم و به دادگاه «کاس» برویم؟

استخدام وکلای ایتالیایی برای دادگاه کاس
ما وکلای ایتالیایی برای رسیدگی به این پرونده استخدام کرده ایم و تا آخر شکایت می رویم. ۵۰ هزار یورو هزینه دادرسی می شود و جالب است که اگر در این پرونده پیروز شویم، فدراسیون فوتبال با این وضعیت مالی محکوم به پرداخت ۵۰ هزار یورو به فولاد می شود. پیشنهادم به عنوان یک عضو مجمع فدراسیون این است که خلاء قضایی را با تشکیل یک کمیته حل اختلاف داخلی رفع کنیم چون این پرونده ها برای فوتبالمان دو سر باخت است.

برای جذب محسن فروزان استعلام گرفتیم
برای جذب محسن فروزان هم بنده و هم جواد نکونام استعلام گرفتیم. فروزان جزو آن دسته فوتبالیست های با استعداد است که هم خودش کمی راه را اشتباه رفت و هم در حقش اجحاف شد. اگر ما باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم پس یکی از رسالتهایمان همین است که مسیر بازیکن با استعداد را اصلاح کنیم وگرنه این واژه فرهنگی را باید از جلوی باشگاه حذف کنند. تلاش فولاد این است که از توانایی فروزان استفاده ببرد و هم به او کمک کند تا مسیرش را در فوتبال به خوبی جلو ببرد.

فروزان بداند فولاد آخرین فرصت ورزشی‌اش است
ما با محسن جلسه دو ساعته داشتیم. او خودش می داند آذری با هیچکس شوخی ندارد. همانطور که با پاتوسی جلسه داشتم و این بازیکن متوجه شد مسیری که رفته را باید اصلاح کند، با محسن هم صحبت کردم. فروزان بداند فولاد می تواند آخرین فرصت زندگی ورزشی اش باشد و نباید به سادگی این فرصت را از دست بدهد. ضمن اینکه ما در پست دروازه، گزینه های خوبی مثل مرادیان و غلام نژاد را داریم. در این پست رقابت شدید است و هرکسی که بهتر باشد درون دروازه قرار می گیرد. در فولاد هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
مشکلات پرسپولیس به ما ربطی نداره بابا مسعود هوای پرسپولیس رو داره
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اقای آذری ممنون بابت زحمات شما
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
ضمن تشکرازشما، فقط خواهشاً کمترمصاحبه کنید، پرسپولیس وزیرورزش، و وزرای ارشدکشور،قوه مجریه، نمایندگان مجلس و... هواشودارن نیازی به دل نگرانی های شما نیست مراقب تیم خودمون باشید که محروم نشیم
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اگر آذری عزیز یک وقت دوساعته هم با فرزاد جعفری داشته باشند با درایت آذری انگیزه جعفری برای خدمت به خانه اش فولاد چندین برابر میشود،،،،آنوقت فقط به یک مهاجم شش دانگ نیازخواهیم داشت،،،،آنوقت درهمه پست ها بهترین ها راخواهیم داشت،،،وحتی بهترین جایگزین ها راخواهیم داشت،،،یعنی شکفتن گل آرزوهای هواداران فولاد،،،،یعنی زمزمه های سرود قهرمانی فولاد،،،،آقای آذری عزیز مشکل فرزاد بادستهای مبارکتان حل میشود،،،انشالله،،، لطفا،،، لطفا،،، لطفا فرزاد بازیکن باتعصب را به اردوی فولاد فرا خوان،،،،هواداران راخوشحال کن،،،به امید موفقیت،،،تا،،، همیشه
rastin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
آقای آذری پرسپولیس به ما ربطی نداره شما مشکل سینا مریدی حل کن نزارید بره سایپا
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
ما فولادیا کلا میگیم لنگ
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
خوزستان اسپرت عزیز...
مدیر پایگاه
سلام
در صورت حل مشکل رضایتنامه این انتقال انجام می‌شود.

رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
آقای آذری عزیز, دقیقا کاری که کرده ای مصداق بارز خودشیرینی است, شما به پرسپولیس یا هر تیم دیگه ای چکار دارید!؟ شما مدیر عامل تیمی شده اید که خدا را شکر نه مشکل مالی دارد نه مشکلاتی از نظر امکانات ورزشی, اینجا خوزستان است و مهد فوتبال ایران, فعلا که نه خرید آنچنانی داشته اید و نه اینکه استعدادی از خوزستان شکوفا کرده اید, یک مقدار هم مصاحبه هایت داره زیاد میشه, امسال هواداران فولاد به کمتر از قهرمانی و صعود به مراحل نهایی آسیا راضی نیستند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها