به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس هیات والیبال عنوان کرد:

حق خوزستان در والیبال ساحلی خورده شد

شاهرخی: حق خوزستان در والیبال ساحلی خورده شد

خوزستان اسپورت- رییس هیات والیبال خوزستان با گله‌مندی نسبت به عملکرد کمیته والیبال ساحلی فدراسیون، گفت: در حالی خوزستان در مسابقات نوجوانان کشور نتوانست جزو چهار تیم قرار بگیرد که حق خوزستان به راحتی خورده شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید شاهرخی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان کشور از دهم تا دوازدهم مهرماه در بهشهر مازندران برگزار شد که خوزستان با دو تیم در این رقابت‌ها حضور داشت. تیم دوم استان علی‌رغم بازی‌های خوبی که ارائه داد، در همان دور نخست با قبول شکست برابر رقبا از مسابقات کنار رفت. اما تیم الف خوزستان با شایستگی توانست جزو هشت تیم قرار بگیرد ولی متاسفانه در این مرحله به دلایلی شکست خورد و نتواست به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

وی عنوان کرد: تیم خوزستان در حالی مقابل تیم گلستان قرار گرفت که 2 بازیکن تیم حریف صغر سن داشتند و حتی ما این موضوع را هم به کمیته والیبال ساحلی کشور اطلاع دادیم اما متاسفانه به سادگی از موضوع گذشتند و حق خوزستان به راحتی خورده شد.

رییس هیات والیبال خوزستان افزود: نسبت به این موضوع و عملکرد کمیته والیبال ساحلی کشور گله‌مند هستیم و این موضوع را برای آینده این رشته در رده سنی پایه خوب نمی‌دانم. مسئولان باید نظارت بیشتری داشته باشند تا به راحتی حق نوجوانان و تیم‌هایی که با آرزوهای بسیار و به سختی پا به مسابقات می‌گذارند، این‌گونه ضایع نشود و بعد هم کسی پاسخگوی آن‌ها نباشد. البته ما باز هم پیگیر حق نوجوانان خوزستانی هستیم و از حق‌مان نمی‌گذریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
آقای شاهرخی برخلاف سالها پیش مسابقات یک ستاره باحضور بسیاری ازکشورها و هرکدام چند تیم درکشورمان برگزار میشود،،، چرا خوزستان همیشه غایب است درحالیکه اغلب استانها با چندتیم حاضر میشوند،،،،انصافا کیش بعنوان میزبان عالیترین سطح مسابقات بین المللی آنهم برای چندسال ،،،گویا حاصل تلاش آقای داورزنی بوده وباعث بالابردن انگیزه جوانان دراین رشته شده است،،، چراخوزستان بی نصیب است،،،چرا هیئت والیبال خوزستان چراغش خاموش است،،، و،،و،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها