به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۳۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

بهادری: بودجه کافی بدهند قهرمان آسیا می‌شویم

بهادری: بودجه کافی بدهند قهرمان آسیا می‌شویم

خوزستان اسپورت- رئیس هیات مدیره نفت مسجدسلیمان گفت: به ما هم اگر بودجه و پول لازم را بدهند تیم را قهرمان آسیا می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عطا‌الله بهادری در خصوص جلسه سرلشگر رضایی با وزیر نفت که منجر به ابقای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان شد، اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور رئیس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و فرماندار شهر با دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام داشتیم، به ایشان اعلام کردیم که احساس خطر می‌کنیم. این تیم ممکن است سقوط کند. بسیاری از بازیکنان رفته‌اند و دچار سردرگمی و بی سرانجامی هستیم.

بهادری تصریح کرد: بقیه تیم‌ها بازیکنانشان را گرفته‌اند اما برای ما هیچ اتفاق نیفتاده است. چون بودجه ما مشخص نیست نمی‌توانیم با بازیکنان وارد مذاکره شویم. از طرفی در این شهر امکاناتی وجود ندارد که بازیکنان برای حضور در اینجا ترغیب شوند.

وی افزود: جناب محسن رضایی هم به ما اعلام کرد با وزیر نفت صحبت کرده و او با ادامه کار مدیران باشگاه موافقت کرده است. با این‌حال هنوز ابلاغ رسمی به ما نرسیده است. این تیم را هشتم لیگ کردیم و توقعات از آن بالا رفته، اما امکاناتی نیست و ممکن است امسال سقوط کند. کمتر از یک ماه به شروع فصل جدید باقی مانده اما نه پولی وجود دارد و نه نامه‌ای به ما رسیده است.

بهادری در مورد وضعیت ادامه کارش در باشگاه عنوان کرد: من هم رئیس هیات مدیره باشگاه هستم و هم رئیس هیات امنا اما پس از نامه وزیر نفت که به ما اعلام کرد هیچ گونه فعالیتی نشود کاری انجام ندادیم و الان هم با وجود اعلام سرلشگر رضایی، هنوز نامه رسمی نرسیده است. این باشگاه برای شرکت ملی نفت است و باید به صورت رسمی از این شرکت به شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و بعد از آن به شرکت بهره‌بردای نفت و گاز مسجدسلیمان ابلاغ شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص سرپرستی ابوذر شجاعی در این باشگاه گفت: هدایت یزدی که همکار ما در هیات مدیره است به خاطر این بلاتکلیفی‌ها رفت. فرماندار مسجدسلیمان ابوذر شجاعی را به عنوان سرپرست انتخاب کرد و به او گفت به خاطر استعفای نصیریان‌دوست برای اینکه تیم ضربه نخورد شما کارها را انجام بدهید.

بهادری اضافه کرد: اما زمانی می‌شود کاری کرد که همه چیز رسمی باشد. ما تا آنجا که بتوانیم کمک می‌کنیم. برای این کار پولی نمی‌گیریم اما به عشق شهرمان و هواداران در کنار تیم هستیم. با این حال نمی‌توانیم قرارداد امضا کنیم چون تعهدآور است. هنوز چیزی رسمی ابلاغ نشده و نمی‌دانیم چقدر بودجه به ما اختصاص می‌دهند. بازیکنی که سال گذشته از ما 600 میلیون گرفت امسال دو میلیارد می‌خواهد. پارسال با حدود 12 میلیارد کل تیم را بستیم اما امسال حداقل 30میلیارد بودجه لازم داریم. الان پول حرف اول را می‌زند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد از شرایط فعلی دلخور است، گفت: دلخورم چون فرصت سوزی می‌کنند. الان باید تیم برای مسابقات فصل جدید آماده شود اما بودجه اش مشخص نیست. شما ببینید تیم‌های کرمانی چگونه هزینه می‌کنند. گل‌گهر سال گذشته هزینه کرد تا در لیگ بماند و امسال ببینید چقدر هزینه کرده است اما تیم‌های نفتی بلا تکلیف هستند. ما سال گذشته تیم را با ابتدایی‌ترین امکانات هشتم کردیم و من از تمام بازیکنان که سال گذشته با جان و دل زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. الان مردم از این تیم انتظار دارند. باید کمک شود تا خدایی ناکرده تیم در معرض سقوط قرار نگیرد.

رئیس هیات مدیره نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه این تیم سهمیه استان خوزستان است گفت: الان تیم در تهران با حدود 10بازیکن تمرین می‌کند. با مجتبی حسینی صحبت کردم او مشغول تست گیری است تا بازیکنانی را به تیم اضافه کند اما هنوز بودجه ما مشخص نیست و رسما هم نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. باید تمهیداتی بیندیشند تا تکلیف تیم زودتر مشخص شود. اگر می‌خواهند تیم را واگذار کنند از الان باید تصمیم بگیرند. اگر تیم در لیگ برتر بماند با مبلغ بیشتری می‌تواند وارد بورس یا مزایده شود. به ما هم اگر بودجه و پول لازم را بدهند تیم را قهرمان آسیا می‌کنیم.

وی افزود: نباید بگذارند دقیقه نود، بگویند در مسابقات شرکت کنید. الان فرصت سوزی می‌شود. برای جذب بازیکن طراز اول باید بودجه خوبی داشته باشیم. اگر پول نباشد نمی‌توانید بازیکن خوب بگیرید. الان یک بازیکن درجه دو در لیگ برتر حداقل 2 میلیارد می‌خواهد. بازیکن به امکانات خوب اردویی نیاز دارد. ما تا جایی که در توانمان باشد کار می‌کنیم تا نیازهای تیم برطرف شود اما با این شرایط کار زیادی از ما ساخته نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
آره قهرمان آسیاش میکنی شماها دیدین تیم نفت داره میره فینال حذفی قبل بازی با تراکتور هرکاری کردین تیم به حاشیه ببرید تا حذف بشیم غیراز دروغ هیچی از این هیات مدیره ندیدیم تیم به این پرطرفداری افتاده دست یه مشت دلال تهرانی هر بازیکن بنجلی میارن داخل تیم ولی بچه های بومی مسجدسلیمان هیچ حقی تو تیم شهرشون ندارن
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
آقای بهادری حیا کن دست از سر نفت بردارید جنابعالی و بقیه اعضا هیئت مدیره مسبب تمام مشکلات هستید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
خجالت بکشین بسه تو و عیسی زاده فعلا خوب جولان میدین این ظلم ها یه روز از گلو خودتون خانوادتون در میاد خون های جوانان خوزستان ریخته شد تا مردم در رفاه باشن ولی اقایان بدترین شرایط رو برای خوزستان نازل کردن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
خوب اقای استاد منجزی، منظورش اینه که ازبالا نمیزارن، ایشون کاره ای نیست، اگر پول باشه یعنی میخان تیم باشه، تیم بودن یعنی اسیا یعنی استادیوم. مدرن یعنی هزینه، نمیهان، نه این مدیرا، اون بالا دستیا
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
شهر مسجدسلیمان هم اگه یه اخوند شاه کش داشت قهرمان باشگاهای جهان میشدیم لیگ برتر سهل است
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
باسلام..اقای محسن رضایی،یک عمربرای خودتان بودید، یک نیم ساعتی هم برا مسجدسلیمان وخوزستان باش وتکلیف این تیم رابا وزیرنفت روشن کن، درحالیکه همه استانها ازاهرم سیاست درهرمشکلی جهت آبادی استان شان استفاده نموده، ونفت.آب. استخدام وهرمعامله ی درآمدزایی را ازخوزستان ربوده وما مانده ایم ک یک شب باشکم پربخوابیم هیهات ک نشده، اقای رضایی چسباندن درجه ی بیشترب کتفتان فقط درتاریخ خودت نوشته میشود،نه درتاریخ خدمت ب خلق الله م سلیمان وخوزستان، درانتخاب استاندارکاری ندارید. درربودن اب کارون ساکت اید.دراستخدام غیربومی ها دست شمانیست. بوی نفت وگاز ریه همشهریانت وهم استانی هایت راسوراخ کرده وحتی نتوانستی ان کارکوچک وبودجه ناچیزهم بگیری.. درحالیکه ک یکبارهم خط قرمز روب وزیرنفت تذکر ندادی وتیمهای تهران.تبریز. اصفهان وکرمان بابودجه ماجهت شکست ما بسته شدند.. حیف ازتعصب ماب شما.. وحیف ازعدم حس مسوولیت ازطرف شماب م سلیمان وخوزستان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
لطفاً از بچه‌های بومی استفاده بشه تو تیم ما چندتا بازیکن بومی داشتیم و همه عالی بازی کردند پس لطفاً تمام تلاش جهت استفاده از بازیکنان بومی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
کل بودجه نفت ایران رو هم به شما بدهن قهرمان جام حذفی هم نمیشین
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
باسلام متاسفم برات که شمابختیاریهاهم تباران خودراحمایت که هیچ تضعیف میکنیدمگراتتخاب بازیکن باشخص مستقیم آقای بهادری هست انتخاب بازیکنان بانظرمستقیم سرمربی میباشدنه باشخص ایشان. این هیئت مدیره در دوفصل تیم رادرلیگ آبرومندانه نگه داشتند و بدلیل دستور وزیر و بخشنامه استعفا دادند بجای تشکر تهمت بزنید و ... از شهریور ماه تا کنون نماینده میبایست مجوز بگیرد چون ممنوعیت از چند سال اعمال شده و لازم است از مسئولین بخواهید نه هیئت مدیره که کارمندان نفت هستند و از دستشان برنمی آید مگر نماینده با وزیر چانه زنی کند مانند نمایندگان آبادان که مجوز را از وزیر برای تیم گرفتند و نزدیک سی میلیارد پول گرفته اند