به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرد:

سه بازیکن جدید در لیست خرید تیم فولاد خوزستان

سه بازیکن جدید در لیست خرید تیم فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اضافه وزن آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی گفت: این بازیکن اکنون به وزن ایده‌آل رسیده و نگرانی بابت پاتوسی نداریم و امسال قرار است پاتوسی جدید را ببینیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با ایرنا درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در پرونده محمد بلبلی افتاده بود، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال این باشگاه را از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد. بعد از آن درخواست اعاده دادرسی دادیم که مورد قبول واقع شد.

وی اظهار داشت:به کمیته تعیین وضعیت اعلام کردیم که زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، وارد فصل نقل و انتقالات شده بودیم و طبق قانون در این شرایط نمی‌شد پنجره ما بسته باشد و باید در پنجره بعدی نقل و انتقالاتی محرومیت در نظر گرفته می‌شد. کمیته‌های تعیین وضعیت، استیناف و تدوین و مقررات وقتی درخواست ما را بررسی کردند متوجه شدند که اعتراض وارد است و پنجره فعلی قابل بسته شدن نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: الان پنجره باز شده و اگر نتوانیم دفاعیات خوب و نهایی را در پرونده بلبلی داشته باشیم قاعدتا در پنجره بعدی نقل و انتقالات محرومیت ما اعمال می شود. البته این را بگویم که در این پرونده فرصت دفاع را داریم و به طور قطع مستندات و دفاعیات خود را مطرح خواهیم کرد.

آذری درباره فعالیت فولاد در فصل نقل و انتقالات گفت: با چهار بازیکن توافق کردیم و سه بازیکن دیگر هم در فهرست هستند که تقریبا یکی از آنها کارش تمام شده است. منتظر هستیم تا جواد نکونام سرمربی تیم 2 بازیکن مد نظرش را اعلام کند تا با آنها وارد مذاکره شویم.

وی همچنین در خصوص شرایط بدنی آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی که به نظر می‌رسد اضافه وزن دارد، گفت: پاتوسی الان تقریبا به وزن ایده‌آل رسیده اما در زمانی که در آفریقا بوده بیشتر با وزنه کار کرده حجم عضلات زیاد شده. ما نگرانی بابت پاتوسی نداریم و می دانیم که امسال قرار است پاتوسی جدید را ببینیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به توافق با امید عالیشاه نیز اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد. البته در فصل نقل و انتقالات گمانه‌زنی زیاد می‌شود اما درباره فولاد فقط اخباری صحت دارد که از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه منتشر شود.

آذری در پایان درباره اینکه آیا امیرحسین باقرپور بازیکن جوان فولاد به پرسپولیس پیوسته گفت: این موضوع نیز صحت ندارد. البته اگر پیشنهادی باشد آن را بررسی می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
بازیکنانی خوب با کیفیت بیارید تا بتونن تو بازی های آسیای وا لیگ حرفی برای گفتن داشته باشن
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
آذری بخواند,،،،،کاش ،،،کاش،،،پولهایی که بابت شاه عباسی وشروین وگوهری و،،،، حرام کردین همه را به شهاب گردان میدادید واو را نگه میداشتین،،،،آنوقت فولاد دوتا سود میکرد،،،،اول دروازه بان مطمئن را میداشتیم،،،دوم لیست بزرگسالان با سیاهی لشکر بدرد نخور پر نمیکردیم، که حالا مجبور شوید بهترینهای خودرا کنار بگذارید تا بنجل ها را درلیست جا دهید,،،،،درلیست قبلی همه دیدند 2بازیکن شربتی وسلجوقی را نگونام آورد اما شربتی هیچ وسلجوقی فقط 5دقیقه بازی کرد،، البته ظاهرا فقط دلالها سود بردند،،،، کاش،،کاش،،کاش پنجره فولاد بازنمیشد تا اینهمه ضرر نمیکردیم،،،،، حقیقتا ازآذری کاربلد خیلی خیلی بعیداست،،،، تعجبی به اندازه تجربه آذری،،،،شاید اگر قرارداد آذری عزیز 3ساله می بود. چنین نمیکرد،،،،شاید
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
این بلبلی هم خودش را نابود کرد و هم نقل و انتقالات فولاد را /
آخه بازیکن تازه به دوران رسیده رفته با دو باشگاه قراداد بسته و با باشگاه خودش هم قراداد داشت
الان این بازیکن که عشق استقلال داشت کجاست؟ آه فولاد گرفتش در استقلال فکر کنم به اندازه 10 دقیقه کلا بازی بهش نرسید
پیشنهاد من الگو برداری از سیاست مجید جلالی رفتن به محلات و شهرهایی همچون حمیدیه، سوسنگرد، رامهرمز و... اونجا بهترین استعدادها پیدا میشه
مگه رحیم زهیوی، بیت سعید، زبیدی و کمی دورتر کاملی مفرد، بداوی و... از کره مریخ آوردن؟ اینها همه استعدادهای ناب در شهرهای دور افتاده هستند بهتر از بازیکنان بی کیفیت که میلیون ها طلب پول می کنند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها