به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۳۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

یزدی: بعضی از آقایان دنبال منافع شخصی هستند

یزدی: برخی آقایان دنبال منافع شخصی هستند

خوزستان اسپورت- سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از استعفایش گفت: باتوجه به این‌که بلاتکلیفی، سردرگمی و بی‌نظمی شدید در این باشگاه بیداد می‌کند، تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود گرفتم.

به گزارش خوزستان اسپورت، هدایت یزدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دلیل این استعفای خود، اظهار کرد: بلاتکلیفی، سردرگمی و بی‌نظمی شدید در این باشگاه بیداد می‌کند. هر چه می‌خواستیم به این باشگاه شکل دهیم و الگو و ساختار درستی برای آن ترسیم کنیم، دیدیم که نمی‌شود و گویا دوستان نیز دنبال این مسائل نیستند و دنبال منافع شخصی هستند. این عده دنبال فوتبال نیستند و از این فوتبال می‌خواهند برای خودشان جایگاه درست کنند.

وی افزود: خودشان به من اصرار، خواهش و التماس کردند که این مسئولیت را بپذیرم ولی وقتی تصمیم گرفتم کار ناتمامی را که خودم از سال 89 در مسجدسلیمان آغاز کرده بودم به سرانجام برسانم، دیدم که نمی‌شود. من می‌خواستم با تعریف یک الگوی درست تیم‌های پایه باشگاه را نیز تشکیل دهم و به صورتی کار کنیم که باشگاه روی نظم و روال بیفتد و هر کسی نیز شرح وظیفه خود را داشته باشد و تدارکات برای تیم تصمیم نگیرد و با مربی مذاکره نکند؛ در مجموع هر کسی در جای خودش کار کند. من می‌خواستم یک الگویی مثل باشگاه فولاد داشته باشیم اما ظاهرا این مسائل به مذاق دوستان خوش نمی‌آید و تصمیم گرفتم ضمن عذرخواهی از هواداران و پیشکسوتان، قطع همکاری خود را اعلام کنم.

یزدی عنوان کرد: برای این تیم که تنها دلخوشی مردم این شهر است، آرزوی موفقیت دارم. همه بی‌امکاناتی‌ها در مسجدسلیمان وجود دارد و مردم مسجدسلیمان به عشق و امید این تیم فوتبال، ادامه حیات می‌دهند. به هر حال شرایط به صورتی پیش رفت که گویا دوستان تمایل نداشتند ما در این چرخه قرار بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
بارها گفتم هیات مدیره نفت عامل بدبختی و مشکلات باشگاهه اگه منافع شخصی نداشتن دودستی نمی چسبیدن به باشگاه
عیسی اسدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
ادمین تورو قران با این ورناصری تماس بگیر ببین چه میگه
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
باسلام.. وقتی ک چوب لای چرخت میزارن ومیخواهند تورا درچشم هوادار بد کنند. مرحبا ب مردانگیت ک هم گفتی هم اسعفا دادی تا خیانتی درحق مردم شهرت نکرده باشی.. ک خیلی ها اینکار رون میکنن. فقط بخاطر حفظ صندلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
به نظرم یزدی باید اول حکم مدیرعاملی اش را از هیئت مدیره می گرفت بعد شروع به کار می کرد، هیئت مدیره هیچ حکم کتبی برای ایشان صادر نکرده بود. به نوعی هدای یزدی به صورت مجازی آمد و در یک پیام هم که در فضای مجازی منتشر کرد، خداحافظی کرد و رفت، مجازی آمد مجازی هم رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
شاید یزدی میخواست به تیم کمک کند اما وقتی دید وضعیت مشخص نیست و مبهم است عطای کار را به لقای ان واگذار کرد.
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
جناب ناشناس ساعت 20:17 که فرمودی یزدی باید از هیات مدیره حکم میگرفت. هیات مدیره تاریخ فعالیتش تمام شده و هیچ رسمیتی ندارن که بخوان مدیرعامل منصوب کنن انتخاب مجتبی حسینی هم رسمیت نداشت حالا خدا کنه زودتر هیات مدیره جدید مشخص بشن و از شر اینها راحت بشیم