به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

انتصابات جدید در هیات فوتبال خوزستان انجام شد

انتصابات جدید در هیات فوتبال خوزستان انجام شد

خوزستان اسپورت- سرپرست دبیر و مشاور عالی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان منصوب شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از هیات فوتبال خوزستان، طی احکامی جداگانه از سوی عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات فوتبال خوزستان، عبدالنبی شولی بعنوان سرپرست دبیر هیات فوتبال و علی قاسمی بعنوان مشاور عالی رئیس هیات فوتبال خوزستان منصوب شدند.

رييس هيات فوتبال خوزستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر ،عنوان داشت: از جناب آقای قاسمی دبیر سابق هیات فوتبال خوزستان که سوابق و خدمات ایشان در سپاه پاسداران، شهرداری اهواز، هیات فوتبال و امور اجرایی که برعهده داشتند، بر هیچ کس پوشیده نیست، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم . وی بدلیل مشکلات شخصی و توصیه پزشک خود چندین مرتبه تقاضای استعفاء داده بود که در نهایت بدلیل حفظ سلامتی ایشان با درخواست وی موافقت کردیم.

طالقانی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای دبیر سابق هیات فوتبال، گفت: از آقای قاسمی در خواست کردیم که بعنوان مشاور عالی بنده به ادامه همکاری خود با هیات فوتبال خوزستان ادامه دهد تا بتوانیم از تجربیات ایشان در برنامه ریزی و امور اجرایی فوتبال خوزستان کمافی السابق استفاده نماییم.

علی قاسمی گفت: از تمامی همکاران خویش در فوتبال خوزستان که در این مدت با خلوص نیت و اخلاق مداری کارها را پیش می بردند و از هیچ تلاشی برای رشد و اعتلای فوتبال در استان دریغ نکردند، کمال تشکر را دارم.

قاسمی در ادامه افزود: از حسن اطمینان رییس محترم و اعضای هیات رئیسه فوتبال خوزستان نسبت به انتخاب بنده بعنوان دبیر هیات فوتبال خوزستان تشکر می‌نمایم.

عبدالنبی شولی نیز عنوان داشت: از حسن اعتماد جناب آقای طالقانی و هیات رئیسه محترم نسبت به بنده قدردانی می‌نمایم و این وظیفه بنده را سنگین‌تر می‌کند. انشالله بتوانم در ابتدا رضایت خداوند متعال و سپس همه ورزش دوستان را برآورده نمایم و همچون سابق تعامل خود را با فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سایر ارگانها حفظ نماییم و از بسیج تمامی امکانات در رشد و اعتلای این ورزش جذاب و مهیج در استان خوزستان استفاده نماییم.

در پایان این نشست، احکام سرپرست دبیر هیات و مشاور عالی رییس هیات فوتبال از سوی عبدالکاظم طالقانی به ترتیب به عبدالنبی شولی و علی قاسمی اهدا شد.

انتصابات جدید در هیات فوتبال خوزستان انجام شد


انتصابات جدید در هیات فوتبال خوزستان انجام شد

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها