به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

دفتر بسیج هیات فوتبال خوزستان افتتاح شد

دفتر بسیج هیات فوتبال خوزستان افتتاح شد

خوزستان اسپورت- دفتر بسیج هیات فوتبال استان خوزستان با هدف ترویج منش پهلوانی و اخلاق اسلامی در جامعه فوتبال با حضور مسئولان افتتاح شد.

به نقل از هیات فوتبال خوزستان، دفتر بسیج هیات فوتبال استان خوزستان همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و رئیس هیات فوتبال استان افتتاح شد.

‎ رضا باقری رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان خوزستان در این مراسم ضمن تبریک ایام ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و تشکر از پیگیری های صورت گرفته در خصوص افتتاح این دفتر ابراز امیدواری کرد از این پس با هدف برگزاری برنامه های فرهنگی در جهت تقویت اخلاق مداری در بین ورزشکاران و جامعه فوتبال در استان خوزستان و همکاری بیشتر فی مابین سازمان بسیج ورزشکاران و هیات فوتبال خوزستان هستیم.  

‎عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات فوتبال خوزستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز انقلاب اسلامی ،عنوان داشت: کارکنان هیات فوتبال خوزستان که اغلب از پاسداران و رزمندگان ۸سال دفاع مقدس می باشند ، خود را در قبال ادامه حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ ارزش ها همواره مسئول می دانند .

‎عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه طی سخنانی بر اهمیت و توجه بیش از پیش بسیج نیروها در مسیر شناخت راه و هدف دشمن و نیز لزوم بصیرت افزایی و افزایش توان فکری و معرفتی، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب پرداختند.

‎در ادامه مراسم حکم مسئولیت علی پورافشار به عنوان مسئول بسیج هیات فوتبال استان خوزستان توسط عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان و رضا باقری رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان به ایشان ابلاغ گردید.
 
‎در پایان مراسم با حضور مسئولین و کارکنان هیات فوتبال حاضر در جلسه ،دفتر بسیج فوتبال خوزستان به صورت رسمی افتتاح شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
علی پور و ترابیان بشن رییس و معاون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
آخه هیئت فوتبال دفتر بسیج میخواد چکار . بخدا برای دوست و اقوامشون فقط شغل میتراشن . یکی بگه این دفتر چه نقشی میتونه در این هیئت بازی کنه که مستحق بودن و گرفتن حقوق هستن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها