به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

تیم فولاد خوزستان عازم اردو می‌شود

تیم فولاد خوزستان عازم اردو می‌شود

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از چهار روز تمرین اهواز عازم اردوی خارج از استان خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با خاتمه استراحت پایان فصل بازیکنان تیم فولاد خوزستان، اعضای این تیم برای آغاز دور جدید تمرینات و حضور در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال آماده می‌شوند.

فولادی‌ها طبق پروتکل بهداشتی سازمان لیگ، قبل از شروع تمرینات باید تست کرونا بدهند، سپس دور جدید آماده‌سازی این تیم آغاز گردد.

شاگردان جواد نکونام بعد از انجام تست‌های کرونا و چهار روز تمرین در اهواز عازم اردوی خارج از استان می‌شوند تا ضمن انجام تمرینات بدنسازی و برگزاری مسابقات تدارکاتی رفته رفته خود را مهیای لیگ بیستم کنند.

بازیکنان خارجی تیم فولاد خوزستان هم قرار است به زودی به ایران برگردند تا در کنار سایر هم تیمی‌هایشان در تمرینات شرکت کنند.

خبر دیگر از باشگاه فولاد خوزستان اینست که مدیران باشگاه کماکان پیگیر اعاده دادرسی در پرونده مربوط به محمد بلبلی هستند. فولادی‌ها که در حال حاضر تنها می‌توانند با نفرات جدید قراردادهای داخلی امضا کنند، در صورت برطرف شدن محرومیت قادر به ثبت رسمی قرارداد بازیکنان جدید و استفاده از آن‌ها در بازی‌های رسمی می‌شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تاریخ دقیق آغاز دوره بیستم لیگ برتر فوتبال هنوز اعلام نشده است، اما گفته می‌شود فصل آینده احتمالا از اوایل آبان‌ماه استارت زده می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها