به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۳۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

حضور فولاد اکسین اهواز در لیگ کشتی قطعی شد

حضور فولاد اکسین در لیگ کشتی قطعی شد

خوزستان اسپورت- رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از قطعی شدن حضور تیم فولاد اکسین خوزستان در لیگ برتر پس از اما و اگرهای بسیار خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که حضور تیم فولاد اکسین در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قطعی شد، اظهارکرد: با رایزنی و پیگیری های استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، آقای حسینی نماینده مردم اهواز و همچنین تلاش های فدراسیون کشتی، در نهایت باتوجه به علاقه مندی و درایت خود مسئولان شرکت فولاد اکسین حضور این تیم در فصل پیش روی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قطعی شد.

وی بیان کرد: باتوجه به حضور فولاد اکسین در لیگ برتر از الان پیش‌بینی تیم‌های صعودکننده به فینال سخت و البته نویدبخش روزهای خوب برای کشتی ایران است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: هر زمان حال کشتی فرنگی استان خوب بوده، حال کشتی فرنگی کشور نیز خوب بوده است. امیدوارم خروجی کار خیر و ارزشمند مسئولان شرکت فولاداکسین، شاد کردن دل مردم توسط کشتی گیران خوزستانی در المپیک باشد.

وی عنوان کرد: باتوجه به این که کادر فنی تیم های ملی نیز اعلام کرده بود که لیگ می تواند یکی از اصلی ترین مبناها برای ورود کشتی گیران به تیم ملی باشد، اگر فولاد اکسین در لیگ شرکت نمی کرد با چالش هایی مواجه می شدیم که یکی از این چالش ها متضرر شدن کشتی گیران این تیم بود. همچنین از دیگر چالش های ما به هم خوردن جدول مسابقات بود که خدا را شکر در نهایت نیز حضور فولاد اکسین قطعی شد تا با هیچ مشکلی مواجه نشویم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها