به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیحات بهادری درباره شرایط نفت مسجدسلیمان

توضیحات بهادری درباره شرایط نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره ادامه فعالیت یزدی، سرپرست مدیرعاملی این باشگاه، گفت:‌ تمام اعضای هیات مدیره آقای یزدی را متفق‌القول به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردیم و او سرپرست باشگاه است، البته با توجه به این‌که هنوز از سوی مسئولان مربوطه مجوز رسمی اعضای هیات مدیره صادر نشده است، نمی‌توانیم پای برگه یا نامه‌ای را امضا و تعهد ایجاد کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عطاءالله بهادری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که اعضای هیات مدیره باشگاه تاکنون سه بار استعفا داده‌اند و آخرین بار نیز پایان سال ۹۸ بود، اظهار کرد: تیم نفت مشکلاتی دارد که من در جریان سفر آقای عباسی رییس کمیسیون انرژی به خوزستان و مسجدسلیمان نیز در این زمینه با او صحبت کردم. آقای عباسی نیز نامه‌ای به وزیر نفت جهت مشخص شدن تکلیف تیم ارسال کرد. به هر حال یکسری رایزنی‌ها و پیگیری‌ها در حال انجام است ولی تا روز گذشته (23 شهریور) که با آقای ناصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صحبت داشتم، ‌هیچ نامه‌ای مبنی بر ادامه فعالیت اعضای هیات مدیره باشگاه داده نشده است.

وی ادامه داد: اگر اکنون هم پیگیر امورات باشگاه هستیم، این موضوع به دلیل درخواست رییس شورای تامین شهر و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بوده است. در طول لیگ نوزدهم نیز واقعا با بی‌پولی و با توجه به این‌که کرونا هزینه‌ها را چندین برابر کرده بود، نمی‌شد کاری کرد و همین موضوع باعث شد آقای نصیریان‌دوست، مدیرعامل باشگاه نیز به ستوه بیاید و بیانیه‌ای جهت کناره‌گیری خود از سمتش منتشر کند.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ما با هزینه شخصی خودمان کارهای تیم از جمله تهیه بلیت برای سفرهای تیم را انجام می‌دادیم و خدا را شکر تیم توانست در جایگاه هشتم لیگ برتر قرار بگیرد و با بودجه‌ای که ما داشتیم این کار شق‌القمر بود.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که مسجدسلیمان شهر و زادگاه من است و علاقه‌ بسیاری به آن دارم و می‌دانم این تیم می‌تواند به بهبود زیرساخت‌های شهری کمک کند،‌ حتی اگر از سمت خود کنار هم بروم باز هم به تیم نفت کمک خواهم کرد. به هر حال برای این‌که تیم به زمین نخورد و عقب نماند، پس از مشخص شدن سرپرست مدیرعاملی باشگاه برای هدایت تیم نیز با آقای تارتار، فکری و حسینی صحبت داشتیم که آقای تارتار موضوعاتی را بیان کرد که حضورش در تیم منتفی شد. با آقای فکری هم به توافق نرسیدیم و در نهایت با مجتبی حسینی به توافق رسیدیم و قرار شد کارهای مربوط به جذب بازیکنان انجام شود.

بهادری در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که آقای نصیریان‌دوست تنها از طریق یک بیانیه استعفا داده و استعفای وی کتبی نبوده است، جریان سرپرستی فعلی باشگاه چیست؟ گفت: به هر حال تمام اعضا آقای یزدی را متفق‌القول به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردیم و او سرپرست باشگاه است. تاکید می‌کنم با توجه به این‌که هنوز از سوی مسئولان مربوطه مجوز رسمی اعضای هیات مدیره صادر نشده است، نمی‌توانیم پای برگه یا نامه‌ای را امضا و تعهد ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال منتظر هستیم شرکت ملی نفت، مجوز فعالیت اعضای هیات مدیره را صادر کند. البته در نامه ثبت اعضای تیم تا پایان شهریورماه در باشگاه سمت داریم اما این‌که قراردادی امضا و ایجاد تعهد کنیم، نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. به هر حال اکنون استاندار، نماینده شهرستان و دیگر مسئولان پیگیر حل مشکلات باشگاه نفت‌مسجدسلیمان هستند و امیدواریم که طی این هفته خبرهای خوشی برسد.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم‌داری در لیگ حرفه‌ای به پول نیاز دارد، اکنون تیم گل‌گهر بیشتر بازیکنان فوتبال ایران را جذب کرده است، زیرا پول دارد. گل‌گهر زیر نظر وزارت صمت است و اکنون شرایط خوبی دارد اما تیم‌های نفتی همچنان با مشکلاتی مواجه هستند اما اگر قانونی در خصوص چگونگی حمایت از تیم‌هایی که در ورزش قهرمانی فعالیت دارند، وجود دارد باید برای همه باشد و اگر هم حمایتی است، آن نیز باید برای همه تیم‌ها باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
هیات مدیره با چسب دوقلو چسبیدن به صندلی فقط الکی میگن ما استعفا دادیم ما نیستیم اگه استعفا دادین چی میخاین چسبیدید به تیم؟
افشین کهیش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
گلگهر سیرجان از جانب اقای اسحق جهانگیری دماغش چاقه شما هم لاقل از ی زنبور عسل کمک بگیرید لاقل بصورت نمادین دماغتان چاق بشود
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
شماهم عین مدیرای باشگاه نفت آبادان امپراطورتون زنگنه است مردم وهوادار سیخی چند شماها پیاده نظام زنگنه اید واونم واضح وآشکار خواستار نابودی تیمهای نفتی است ولاغیر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها