به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

اعتراض سرمربی ذوب‌ آهن به قرارداد بازیکن نفت


اعتراض سرمربی ذوب‌آهن به قرارداد بازیکن نفت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از اینکه باشگاه بدون هماهنگی او بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان را به خدمت گرفته، ناراحت و عصبانی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته (یکشنبه) با حسین ابراهیمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قرارداد امضا کرد تا او چهارمین خرید این باشگاه پس از محمد قریشی، شهاب گردان و میلاد جهانی باشد.

با این حال، اما گویا در باشگاه ذوب‌آهن اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که از جذب ابراهیمی پیش از رسمی شدن قرارداد او باخبر شده بود، طی نامه‌ای رسما به سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اعلام می‌کند که قراردادی با این بازیکن بسته نشود چون او درخواست مبلغی نامتعارف داشته است.

در شرایطی که رضایی بابت این اتفاق به باشگاه هشدار داده بود اما باز هم تغییری در روند این انتقال ایجاد نشد و ابراهیمی با عقد قراردادی رسما به ذوب‌آهن پیوست. حالا شنیده می‌شود رضایی نمی‌خواهد به ابراهیمی اجازه حضور در تمرینات تیمش را بدهد چراکه این بازیکن در فهرست خرید او نبوده و نباید جذب می‌شده است.

تصویر نامه رحمان رضایی سرمربی ذوب‌آهن خطاب به سرپرست این باشگاه را در ادامه مشاهده کنید.

اعتراض سرمربی ذوب‌آهن به قرارداد بازیکن نفت

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
خدا رحمت کند پرویز دهداری معلم اخلاق و اسطوره فوتبال ایران را که نامش تا ابد در فوتبال ایران به نیکی جاویدان خواهد ماند . چرا این صحبت را کردم چون وقتی قیافه رحمان رضائی را می بینم یاد بد اخلاقی این بازیکن در اون بازی تیم ملی می افتم که یک کشیده به علی بداوی زد اگر این حرکت زننده و زشت از هر بازیکن در یکی از تیم های اروپائی سر میزد اون بازیکن برای همیشه از فوتبال محروم می شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
آقای رضایی کدوم تیم را درلیگ برتر مربی گری کرده بود؟ البته بازیکن بلندقد بود و زیادم می پرید بقول بلازویچ مثل پرنده بلند میشد ودرسری آی ایتالیا هم بوده لابد وقتی نکونام میره فولاد اونم میره ذوب مسعودشجاعی هم بایستی بشه سرمربی ترکتور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها