به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد:

نظم و امنیت در ورزشگاه‌های استان ارتقا یافته است

نظم و امنیت در ورزشگاه‌های استان ارتقا یافته است

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در نشستی با مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خوزستان و اعضای کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی استان، گفت: برقراری نظم و امنیت در ورزشگاه‌ها ارتقا یافته و امیدواریم فصل آینده شاهد برگزاری مسابقات به شکل مطلوب‌تری باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، افشین حیدری روز یکشنبه در نشست با اعضای کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی خوزستان که در محل اداره‌کل ورزش و جوانان در اهواز برگزار شد بیان کرد: ماموران زحمتکش انتظامی و سایر ماموران خدوم در برقراری نظم و امنیت ورزشگاه‌ها، در سرما و گرما و روزهای تعطیل و غیرتعطیل دخیل هستند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مردم و علاقه‌مندان ورزش در فضایی کاملا امن و آرام مسابقات ورزشی را از نزدیک تماشا کنند که این امر جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در مسابقات به دور از تنش و درگیری، امر بسیار مهمی است افزود: در طول سال های اخیر نیروهای پرتلاش امنیتی، انتظامی و امدادی همکاری بسیار خوب و مفیدی با اداره ‌کل ورزش و جوانان خوزستان داشته‌اند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: امیدوارم روز به روز این همکاری و همدلی بین مسوولان ورزش و ماموران انتظامی برای برقراری نظم و امنیت ورزشگاه‌ها افزایش یابد و شاهد آرامش در ورزشگاه‌ها باشیم.

وی هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری بهتر مسابقات ورزشی در خوزستان بیان کرد و گفت: تمام تلاش ما رفاه حال علاقه‌مندان به ورزش است تا با آرامش بیشتری نظاره‌گر رویدادهای مختلف ورزشی در خوزستان باشند.

در این نشست هم اندیشی، که مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خوزستان و اعضای کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی خوزستان نیز حضور داشتند، بر ارتقای امنیت ورزشگاه‌های خوزستان تاکید شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها