به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

تلاش ستاره اهوازی برای ماندن پتروشیمی در لیگ

تلاش ستاره اهوازی برای ماندن پتروشیمی در لیگ برتر

خوزستان اسپورت- ستاره اهوازی بسکتبال ایران و آسیا گفت: با مسئولان پتروشیمی بندرامام و استانی خوزستان صحبت می‌کنم تا پتروشیمی سر پا بماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حامد حدادی در گفت‌وگو با فارس در مورد این که مسئولان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام قهرمان اسبق لیگ برتر بسکتبال ایران تصمیم گرفتند دیگر در بسکتبال تیم‌داری نکنند، اظهار داشت: پتروشیمی چندین سال است که در بسکتبال ایران و آسیا نتایج خوبی کسب کرده و شناخته شده است. حیف است که آنها در لیگ حضور نداشته باشند و نباید به راحتی منحل شود. من خودم دو سه سال در این تیم بازی کردم و دوست دارم که در لیگ بماند. بازیکنان و مربیان زیادی برای این تیم زحمت کشیده‌اند و با امکانات خوبی که داشته باعث پیشرفت جوان‌ترها شده است.

ماهشهر غیر از بسکتبال چیز دیگری ندارد که مردم با آن سرگرم شوند
وی ادامه داد: تا جایی که بتوانم از ماندن و ادامه تیم‌داری پتروشیمی حمایت می‌کنم. ماهشهر غیر از بسکتبال چیز دیگری ندارد که مردم با آن سرگرم شوند. بارها دیده‌ام تماشاگران با چه عشقی آمده‌اند و بازی‌ها را تماشا کرده‌اند. مردم خوزستان بعد از فوتبال علاقه زیادی به بسکتبال دارند و خیلی پیگیر هستند که تیم پتروشیمی در لیگ برتر بماند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و با قدرت ادامه دهد.

تقاضا از نمایندگان مجلس و مسئولان استانی خوزستان
ستاره بسکتبال ایران و آسیا عنوان کرد: از نمایندگان مجلس و مسئولان استان تقاضا دارم که حمایت کنند، هیچ جای ایران امکانات پتروشیمی را ندارد و باز هم تأکید می‌کنم که حیف است این تیم کنار برود. حالا نمی‌گویم که مانند قبل سرمایه‌گذاری کنند اما می‌توانند با هزینه کمتر و بازیکنان بومی در لیگ شرکت کنند. البته متأسفانه بازیکن بومی آن چنان که انتظار می‌رفت ساخته نشد.

تلاشم را می‌کنم تا تیم سر پا بماند
حدادی در پاسخ به این سؤال که آیا خودت با مسئولان استانی یا مسئولان پتروشیمی در این خصوص صحبتی انجام داده‌ای یا خیر، گفت: صحبت نکرده‌ام اما این کار را انجام می‌دهم. علی دورقی بازیکن سابق تیم ملی خیلی در این قضیه پیگیر است، من هم اعلام کرده‌ام هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم تا این تیم سر پا بماند.

وی گفت: شنیده‌ام برخی می‌گویند پول می‌دهیم اما تیم دیگری از خوزستان در لیگ برتر باشد، اما این کار درست نیست چون پتروشیمی تیمی شناخته شده در ایران است و همه بسکتبال ما را با نام‌هایی مانند مهرام و پتروشیمی می‌شناسند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
درود برشما ستاره محبوب، کاش مسئولین خوزستان ذره ای ازغیرت وتعصب شما رو داشتن
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
آفرین،،،،خدایی حدادی فعال است ،،، دراهواز تیمهای پایه اش هرسال توی کورس قهرمانی بودند،،،،تا یکسال پیش حتی سرمربی صربستانی آورده بود وآموزش میداد،،،،آکادمی خوبی داره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
تمام دنیا ارزو دارن یه حامد حدادی داشته باشن ما درخوزستان هزاران حدادی ها داریم متعصب وقهرمان که متاسفانه بخاطره مدیران نالایق هیچ استفاده ای نمیشه ازاین جوانان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
مرد حسابی تو که میگی همه بسکتبال ایران را با پتروشیمی و مهرام میشناسن انگار خوابی پس پالایش آبادان که سالهاس در بسکتبال ایران حضور داره و با وجود همین دو تیمی که اسم بردی قهرمان لیگ شد و به آسیا رفت تیم ناشناختص. اینجوری نشون دادی که با آبادان دشمنی . ماهم برای سوزاندنت میگیم ایشالله به آرزوت نمیرسی . مهرام ... کی باشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها