به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

نورمحمدی: ماندن در نفت مسجدسلیمان جایز نیست

نورمحمدی: ماندن در نفت مسجدسلیمان جایز نیست

خوزستان اسپورت- مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با مشکلاتی که در فصل گذشته وجود داشت، دیگر جایز نیست در این تیم بمانم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با وضعیتش برای فصل بعد گفت: من با چند تیم در حال مذاکره هستم و احتمالا در این هفته تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد، البته مسئولان نفت مسجدسلیمان هم با من صحبت کرده‌اند تا در این تیم بمانم ولی با مشکلاتی که فصل گذشته وجود داشت دیگر جایز نیست بمانم و فصل بعد در تیم دیگری بازی خواهم کرد.

وی  تاکید کرد: ما مشکلات زیادی داشتیم و در فصلی که 15 ماه طول کشید، فقط 60 درصد پول گرفتیم که این خیلی عجیب بود. مسئولان باشگاه مسجدسلیمان برای فصل بعد باید به فکر تیم باشند چون نفت مسجدسلیمان تنها دلخوشی مردم شهر است. امیدوارم یک گروه جدید بیاید و مشکلات این تیم را برطرف کند.

نورمحمدی در خصوص طلبی که از باشگاه نفت مسجدسلیمان دارد، خاطرنشان کرد: 40 درصد از پول من مانده و یک چک 20 درصدی هم داده‌اند. اگر طلبم را نگیرم راهی جز شکایت باقی نمی‌‌ماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
بابا بی خیال ماشالله خودت میگی ۸۰درصد گرفتی حالا برای اون ۲۰ درصد تهدید بشکایت میکنی آقا کارگرای بدبختی که ۳ماه و۴ماه حقوق نگرفتن لابد باید دنیارو آتیش بزنند نترس بهت میدن مطمئن باش حقتو میگیری ولی کاش میگفتی امسال باهمون مبلغ پارسال قراردادمو تجدید میکنم ماشالله همتونم از قرمز وآبی پیشنهاد دارید مرده شور تیمداری تیمهای کرمانی رو ببره که با پول بی حساب وکتاب نرخ بازیکنان درجه دو را هم بالا بردن؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها