به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

تارتار: دلال محروم شده در بدنه مدیریت باشگاه است

تارتار: دلال محروم شده در بدنه مدیریت باشگاه است

خوزستان اسپورت- مربی پیشین تیم نفت مسجدسلیمان گفت: دلالی که 12سال پیش به بازیکن خود من پیشنهاد رشوه داده و دو سال محروم شده، چطور می‌شود که در بدنه مدیریت یک باشگاه حضور دارد؟

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار درگفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در لیگ بیستم دارد، اظهار داشت: فعلا مشغول استراحت هستم. بعد از 12-13 سال کار مداوم در حال لذت بردن از زندگی هستم. تا ببینیم در آینده خدا چه می‌خواهد و چه اتفاقی می‌افتد. واقعا از کار کردن در تیم‌هایی که بضاعت مالی خوبی ندارند خسته شدم. استراحت می‌کنم، چه اشکالی دارد؟ به هرحال نیاز دارم کمی انرژی جمع کنم و بعد دوباره وارد کار شوم.

تارتار در مورد پیشنهاداتی که برای کار به دست او رسیده عنوان کرد:  5-6 پیشنهاد خوب داشتم که از مدیران آن‌ها تشکر می‌کنم. یک پیشنهاد خیلی خوب هم از لیگ آزادگان داشتم، سرمایه گذاری خوبی هم کرده‌اند. از آن‌ها تشکر می‌کنم اما قصد دارم در لیگ برتر کار کنم. باید تیمی باشد که دغدغه مالی نداشته باشد. دوست ندارم دچار مشکلات سال‌های قبل شوم. هم در پارس جنوبی و هم در نفت مسجد سلیمان خیلی اذیت شدم. به همین خاطر بد نیست که در این فاصله استراحتی هم داشته باشم.

مربی با تجربه فوتبال ایران در مورد مربیان جوانی که اخیرا به لیگ برتر وارد شده‌اند گفت: تعدادی از مربیان جوان در لیگ‌های پایین‌تر خوب کار کردند و حالا وارد لیگ برتر شده‌اند. این کار یعنی اعتماد کردن به جوان‌ها، کار خیلی خوب است. اما بعضی از مربیان هستند که اصلا کارنامه ندارند. با خودشان به تیم‌ها پول می‌برند و با دلالی جا به جا می‌شوند. این ظلم به مربیان کارنامه دار است. آن‌ها زحمت کشیدند که به اینجا رسیدند.

تارتار اضافه کرد: شایسته سالاری رعایت نمی‌شود و رابطه‌ها دخالت دارند. این یک فاجعه است؛ مربیانی که قبلا موفق نبودند الان تیم‌های خوب می‌گیرند. چرا نباید نهادهای نظارتی ما روی مربیان داخلی هم ورود کنند؟ چطور می‌شود مربی که موفق نبوده می‌تواند یک تیم خوب داشته باشد؟ چرا نهادها فقط برای مربیان خارجی ورود می‌کنند؟ انتخاب مربیان داخلی هم هزاران مشکل دارد. دلالی که 12سال پیش به بازیکن خود من پیشنهاد رشوه داده و دو سال محروم شده، چطور می‌شود که در بدنه مدیریت یک باشگاه حضور دارد؟

وی تصریح کرد: هرکسی با خودش پول می‌برد می‌تواند تیم بگیرد؟ چطور ممکن است؟ من که این استراحت برایم یک توفیق اجباری بود و تا پیشنهاد خوبی نباشد به تیم‌های مشکل دار هم نمی‌روم. اما سوالم این است که انتخابات ما در مورد مربیان داخلی روی چه اصولی انجام می‌شود؟ باید نهادهای نظارتی به این مسائل ورود کنند.

تارتار در مورد قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی اظهار داشت: باتوجه به اینکه توانایی پرداخت حق و حقوق خارجی‌ها را نداریم این یک تصمیم منطقی است. چرا تیم‌ها باید تا این حد در استرس محرومیت نقل و انتقالاتی یا محرومیت‌های باشند؟ اگر قرار است نتوانیم حق و حقوقشان را پرداخت کنیم، بهتر است که به ایران نیایند.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نیست برای جذب بازیکن یا مربی خارجی فیلترهایی در نظر گرفته شود، گفت: این کار خیلی خوب است. حرفی است که من سال‌ها زدم. اما به آن توجه نمی‌شود. شما ببینید سازمان لیگ قانونی گذاشت که بازیکن خارجی باید در دو سال اخیر سابقه بازی ملی داشته باشد ولی به آن توجه نشد چون دلال بازی زیاد است. ضمن اینکه بازیکنی که قرار است از فیلتر رد شود، قراردادش بالای 30-40 میلیارد می‌شود. بازیکنی که سابقه ملی داشته باشد، با این وضعیت ارز اگر بخواهد به کشور ما بیاید باید برای او هزینه سنگینی بپردازیم. برای همین می‌گویم توانایی پرداخت را نداریم.

سرمربی پیشین نفت مسجد سلیمان خطاب به هواداران این تیم عنوان کرد: 14 ماه از روزی که پیراهن طلایی و درخشان نفت را در دست گرفتم، می‌گذرد. آن روز با قول‌ها دلم قرص شد و به مرور انگیزه را بین کادرفنی و بازیکنان تزریق کردم. با این امید که با حمایت شما مردم نازنین روزهایی بی نظیر در تاریخ فوتبال مسجدسلیمان رقم بزنیم. هرچه جلوتر رفتیم ارزش کار گروهی‌مان بیشتر نمایان شد. در همه این مدت مشکلاتی داشتیم که  از آن باخبر هستید اما شما تنها دلگرمی‌مان بودید.

تارتار ادامه داد: با کمک شما بود که نفت مسجدسلیمان برای اولین بار در تاریخ، در نیمه بالای جدول لیگ قرار گرفت و جایگاه هشتم را از آن خود کرد. با حمایت شما و زحمات اعضای تیم بود که برای اولین بار به جمع 4 تیم برتر جام حذفی رسیدیم. ما همه شرایط بد رفاهی را تحمل کردیم اما حیف که برخی دوست نداشتند ثمره آن همه تلاش را ببینیم و انگار داستان چیز دیگری بود. هرچه بود گذشت. خدارا شکر می‌کنم که مثل همیشه لطفش شامل حالم شد و بیش از یکسال مرا کنار مسجدسلیمانی های بی نظیر قرار داد.

وی تصریح کرد: ما با هم زندگی کردیم و حالا هرچه دارم خاطرات خوبی است که به واسطه شما مردم میهمان نواز رقم خورده است. اما حالا که زمان خداحافظی است زبانم از همه چیز قاصر است. فقط شما باید بدانید که من به هیچ وجه دوست نداشتم تیمی را که براش خیلی زحمت کشیدم از دست بدهم. اگر امروز در کنارتان نیستم به خاطر مشکلاتی هست که کما بیش در جریانش هستید. باید تشکر کنم از بازیکنان با شرفمان که جانانه جنگیدند، کادر فنی و پزشکی و تدارکات زحمتکشمان، هیات مدیره باشگاه، مسئولین شهر و استان، کانون هواداران و همه شما هواداران پرشورمان و برای مجتبی حسینی همکار خوبم آرزوی موفقیت دارم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
جناب تارتار شیر دات حلالت موفق و پیروز باشید
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
با سلام
اولا زحمت کشیدی و حقت پولی که به جنابعالی دادن ولی در یه جاهایی هم همکاری با مدیریت انجام دادید که تیم نفت همینکه خواست اوج بگیره و سهمیه اسیایی از لیگ برتر بگیره یه شل و سفت کردید مبادا سهمیه بگیرد متوجه شدیم اگر نفت چهارم میشد چون جز چهار تیم حذفی هم بود اسیایی می شد بله اقا مسجدسلیمان فهم و شعور فوتبالی دارد و خرد الهی دارد و به قول معروف لر باشی ملا نباشی از شما خواستند اسیایی نشوی و شما هم پسر حرف گوش کن بودی به هر حال خسته نباشی
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
امسال صنعت نفت آبادان مشکل مالی نداره هر بازیکن یامربی که گمنام هم بوده آمده آبادان خیلی پیشرفت کرده شما امسال بیا صنعت شاید سال بعد منچستر میلان شما را خاستند البته شما مربی با کلاسی هستی خیلی از هواداران دوست دارند به آبادان بیای
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
مطمعن باشید مربی صنعت تاتاره واون چند بازیکن هم داره که باخودش میاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
اگر به توافق برسند وبیاد صنعت حتمن امسال سرمربی محبوبترین تیم جنوب کشور خواهی شد همیشه تیم صنعت نفت سکوی پرتاب بسوی قرمزوآبی است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها