به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

جدایی رسمی شش بازیکن از صنعت نفت آبادان

جدایی رسمی شش بازیکن از تیم نفت آبادان

خوزستان اسپورت- تا پایان روز جمعه تعداد شش بازیکن بصورت رسمی از تیم صنعت‌نفت آبادان جدا شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت‌نفت آبادان تا پایان روز جمعه 21 شهریورماه تعداد شش بازیکن فصل گذشته به اسامی عیسی آل‌کثیر، ناصر سالاری، عقبل کعبی، میلاد جهانی، مسلم مجدمی و سیدمحمد قریشی  را بصورت رسمی از دست داده است و این نفرات به تیم‌های دیگری پیوسته‌اند.

همچنین چند بازیکن دیگر صنعت‌نفت از جمله رضا جبیره، حسین ساکی، سیروان قربانی و ... اعلام کرده‌اند که از سایر تیم‌ها پیشنهاداتی دریافت کرده‌اند. این نفرات البته تاکنون قرارداد رسمی با تیم دیگری امضا نکرده‌اند و جدایی آن‌ها هنوز حالت رسمی نگرفته است.

صنعت‌نفت در شرایطی با سونامی جدایی تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته روبرو شده است که تا پایان روز جمعه 21 شهریورماه تکلیف هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی این تیم روشن نبوده و همانند سال‌های گذشته شاهد بلاتکلیفی در تیم محبوب و پرطرفدار آبادانی‌ها هستیم.

خبرهای رسیده حاکیست که طی هفته جدید وضعیت اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت آبادان مشخص می‌شود و به تبع آن سرمربی زردپوشان برای فصل بیستم نیز معرفی خواهد شد.

البته تعداد زیادی از تیم‌های لیگ برتری هنوز فعالیت خاصی در زمینه جذب بازیکن جدید نداشته‌اند، اما مشکل نفت آبادان اینست که تعدادی از نفرات فصل گذشته را از دست داده و برای لیگ فصل آینده هم با مشکل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات از سوی فیفا مواجه است. این تیم ریشه‌دار جنوبی تا زمانی که اقدام به پرداخت بدهی‌های معوقه به 3 بازیکن سابق خارجی (آگوستو سزار، جاناتان بالوتلی، عزیز سیدیکوف) ننماید، حق ثبت قرارداد رسمی با نفرات جدید را نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، هواداران پرشور نفت آبادان امیدوار هستند که طی این هفته ضمن مشخص شدن اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی، اقدامات لازم در زمینه پرداخت بدهی باشگاه و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات تیم نفت آبادان انجام شود تا این تیم جای بازیکنان جداشده را با نفرات جدیدی پر کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
1
0
پروژه سقوط تیم محبوب آبادان به دسته یک را دوستان شروع کردن. هیچ ماده وتبصره ای ندارد. بازیکنان رفتند. پول نیست. پنجره هم بسته است.
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
الان اگه نفت مقامی اورده بود مسئولین زود میپریدند تو قاب عکس
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
تیمی که نه مربی دارد و نه مدیر و نه هیئت مدیره و وزیر نفت هم با اکراه حاضر شده فقط زبانی بگوید یکسال دیگر حمایت می کنیم و بعد هم بروید به امان خدا ، آیا دیگر چه امید و آینده ای برای بازیکن باقی می ماند که بخواهد در تیم بماند ، اصلا کجا معلوم که همه این معضلات ارکستر شده نباشد جهت نابودی بی سر و صدای تیم ، بقول معروف با پنبه سر تیم را بریدند ، فقط صحبتم با آقای زنگنه است شما و بقیه مرکز نشینان دارید نان نفت خوزستان را می خورید و مدیون مردم خوزستان هستید آنوقت این چه منتی است که بخواهید سر مردمانش بگذارید که تازه با اکراه آنهم یکسال مسئولیت پذیرفته اید ؟ جدیدا هم حدود چند ماهی می شود دولت تدبیر و امید وعده و وعید های تو خالی زیادی به خوزستانی ها داده از بودجه ۷۰ میلیون دلاری گرفته تا قراردادن استان خوزستان در رتبه اول تخصیص بودجه استانی سال ۱۳۹۹ٓ الی ۱۴۰۰ ، آنهم درست در موقعیتی که دولتش با کمبود بودجه مواجه است ! مشگل مردم خوزستان این بوده که استانداران و نمایندگان دلسوز و با کفایت نداشته که از حق و حقوق آنها دفاع کنند و تابع و مطیع مرکز نشینان بوده اند .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
الان زنگنه میگه ازتیم های نفتی حمایت نمی‌کنیم چراسالیان پیش اونقدر از نفت آبادان حمایت مالی نمیشد تاتیم خیلی قوی بسته بشه؟؟؟ همیشه سیاست بالانشینان نفتی این بوده که تیمی معمولی ومتوسط بسته بشه تا سطح توقعات ازاین تیم پرهوادارو محبوب بالا نره که بخوان براش هزینه بیشتری کنن درعوض باقیمانده بودجه توی جیب خودشون میره
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
این بازیکنا تحریک شدن آنهم بوسیله دشمنان تیم که همیشه سمت مربی دارند باید سریع با این افراد برخورد بشه از بازیکنان صنعت میخاهیم کسانی که نا امیدشان میکنند و به جدایی از تیم تشویقشان میکنند را به هواداران معرفی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
مشکل اول وآخر این باشگاه سیاستهای آقای عیسی زاده است چه حالا نمی آید در سیمای آبادان چشم درچشم مردم بگه دارن چکار میکنند وای بر تیمی که در اسارت است و هیچ دلسوزی نداره اما بدانید صف هواداران وعاشقان صنعت ازشما جداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
اونایی که ادعا میکردند ما بخاطر آبادان اومدیم کمک حالا شدن ستون پنجم و در حال تشویق بازیکنان به رفتن است مثل این ضرب المثل دیگی که برای ما نجوشه ... دشمن این تیم این باشگاه درخود تیم و خودباشگاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
دوستان بخدا قسم که وضعیت فعلی یا نشان از خیانت دارد یا نشان از سرسپردگی . مگه نفت مسجدسلیمان بدون مدیرعامل و هیئت مدیره نیست پس چگونه در غیاب اونها یک سرپرست برای تیمشون انتخاب کردن و او هم بلافاصله سرمربی تیم را انتخاب کرد و جدیدا هم با یک شرکت بیمه توافق کردن تا اسپانسر تیمشون بشه . اونها اینگونه عمل کردن چون همه هیئت مدیره و مدیرعامل مستعفیشون بومی هستن و دلسوزانه با این راهکار تیم شهرشونو تنها نذاشتن ولی در صنعت نفت از هیئت مدیره که اکثرا غیر بومی هستن تا مدیرعامل مستعفی که غیر بومیس نباید انتظار دلسوزی و تعصب داشت . اینها فقط مگسانن دور شیرینی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
مدیران صنعت یخورده نمک تو.جبشون بزارن که چشم نخورن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها