به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

بازیکنان استقلال اهواز اعتصاب کردند

آبی پوشان استقلال اهواز اعلام کردند تا زمانی که شفیع زاده بدهی هایش را پرداخت نکند، در تمرینات حاضر نمی شوند.
تمرینات تیم فوتبال استقلال اهواز برای دومین روز متوالی برگزار نشد و بازیکنان این تیم در تمرین حاضر نشدند.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مالی از سوی مالکان این باشگاه اعتصاب کرده و برای دومین روز متوالی از انجام تمرین خودداری کردند. آبی پوشان اهواز که از بدقولی های مداوم و بی پولی های این باشگاه به ستوه آمده اند، علیرغم درخواست جهانداری مدیرعامل و یزدی سرمربی استقلال اهواز، اعلام کردند که تا زمان دریافت مطالبات معوقه از حضور در تمرینات خودداری می کنند.

استقلال اهواز که امسال جزو مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می رفت، مدت هاست که اسیر مشکلات مالی شده و بازیکنان این تیم موفق به دریافت قسط های قراردادهای خود نشده اند.

اعتصاب استقلالی ها در شرایطی است که این تیم باید روز دوشنبه عازم یزد شود و روز سه شنبه مقابل تیم تربیت نوین یزد قرار بگیرد. مدیرعامل و مسئولان این باشگاه با تلاش فراوان، موفق شده اند هزینه های سفر به شهرستان یزد را از طریق مسئولان استان تهیه کنند، چرا که باشگاه استقلال اهواز در زمان حاضر برای تأمین هزینه سفرهای برون شهری نیز مشکل دارد.

بی پولی، اعتصاب و تعطیلی تمرینات استقلال اهواز به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان از سوی مالکان این باشگاه در حالیست که گاه و بی گاه اخباری مبنی بر پرداخت پاداش های دلاری از سوی علی شفیع زاده مالک استقلال اهواز به تیم های ملی ایران یا تیم استقلال تهران در برخی رسانه ها منتشر می شود. بازیکنان استقلال اهواز عنوان می کنند اگر واقعاً مالک این باشگاه توانایی پرداخت پاداش های کلان به بازیکنان سایر تیم ها را دارد، چرا بدهی هایش به بازیکنان استقلال اهواز را پرداخت نمی کند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها