به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

آذری: حاضر نشدیم که اسیر هیجانات بازار شویم

آذری: تجمع هواداران ترفند وحشتناکی است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان انتقاداتی در خصوص روند نقل و انتقالات فوتبال ایران وارد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره عقد قراردادهای این تیم اظهار داشت: عقیده شخصی من این است که برای عقد قرارداد بازیکنان باید در دفتر باشگاه حضور داشته باشند. برای عقد قراردادهای بین‌المللی به ویژه مربیان باید در محل فدراسیون‌ها حاضر باشند. برخی نیز فکر می‌کنند که قرارداد بستن در هتل های پنج ستاره کیفیت کار در آینده را بالا می‌برد!

وی با اشاره به تمدید قرار داد این باشگاه با جواد نکونام بیان کرد: با وجود اینکه نکونام پیشنهادات خوبی داشت، به قول و قرارهای اخلاقی‌اش با ما پایبند ماند و هفته پیش قراردادش را امضا کرد همچنین باشگاه فولاد خوزستان پاتوسی را برای دوره 2 ساله خریداری کرده و رسما بازیکن تیم ما شده است.

آذری با تاکید بر اینکه باشگاه فولاد برای انعقاد قراردادهایش حد و حدودی را مشخص کرده است گفت: باتوجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم حد و حدودی را مشخص کرده‌ایم و کاملا منطقی پیش رفتیم و به هیچ عنوان حاضر نشدیم تا اسیر هیجانات بازار شویم. ما باید قراردادی ببندیم که منجر به تسویه حساب شود مهم این است که این قرارداد به نقدینگی صددرصد شود.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بهم ریختگی باشگاه ها در نیم فصلها عنوان کرد: من به شما قول می‌دهم که 80 درصد قراردادهایی که امسال باشگاه‌ها در حال انعقاد آن هستند منجر به تسویه حساب نخواهد شد. این امر به دلیل عدم شناخت مدیران باشگاه از مارکت و عدم شناخت توانمندی قهرمانان است و متاسفانه خیلی از مدیران ما با این مفاهیم آشنا نیستند.

وی ادامه داد: امسال ترفندهای وحشتناکی برای قرارداد قهرمانان اتفاق افتاد که از جمله ان بهم ریختگی در اینستاگرام و تجمع هواداران است. همه این موارد هماهنگ شده است تا مدیران تحت تاثیر قرار گیرند همچنین رقابت شدیدی بین خانواده و همسر بازیکنان ایجاد شده بود.

آذری با بیان اینکه بالاترین پیشنهادی که داده اند 2 میلیارد و 800 تومان بوده است گفت: تاکنون پایمان را فراتر از این رقم نگذاشته‌ایم اما ممکن است برای تقویت تیم و باتوجه به مقایسه با باشگاه‌های دیگر دو سه تا قراردادمان از این رقم بالاتر رود.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: سال آینده سالی خواهد بود که دم فدراسیون فوتبال صف‌های طولانی از قهرمانانی خواهد بود که پولشان را از باشگاه‌ها دریافت نکرده‌اند اما جذابیت باشگاه های بزرگ بازیکنان را وسوسه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جواد نکونام ارزش قهرمانان را می‌داند گفت: از جواد نکونام تشکر می‌کنم که کنترل هزینه‌ها را انجام می‌دهد و می‌داند که قهرمانان چه حقوقی دارند.

آذری در پایان با اشاره به اینکه مقصر این اتفاقات مدیران هستند، تصریح کرد: تک نفری نمی‌توان در مسیر خلاف آب شنا کرد. حملات حداکثری بعضا مدیران را در مسیری می‌اندازد که چاره ای ندارند تا بازیکنان با قیمت بالا و بی‌کیفیت خریداری کنند. ما خوشحالیم که ما تیم مذاکره کننده داشته‌ایم و مطلوب عمل کرده‌ایم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
ممنون ازآقای آذری بابت انتقال دائم وقرارداد ۲ساله پاتوسی. بطورحتم آماده بودن پاتوسی فاکتوری مهم در روند موفقیت فولادخواهد بود. به امیدموفقیت های روزافزون شما درتیم محبوب فولادخوزستان وسومین قهرمانی که دور ازدسترس نخواهدبود. زحمات شما ازحافظه مردم قدردان خوزستان پاک نخواهد شد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
دمت گرم، ادم کار درست،
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
لطفا با بازیکنان اکادمی قرارداد بلند مدت ببند
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
آقای آذزی ممنون بابت زحمات شما واقعا نشون دادید مدیر لایقی هستید خدا روشکر که مدیر عامل فولادهستید.
عباس عفتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
سلام عرض ادب واحترام به جناب اقای آذری شیر مادرت حلالت مرد بزرگ حقوقی که میگیری حلال حلال حلال نوش جان خودت وخونواده محترمت بابت همه چی ممنونم موفق پایدار خوش خرم باشی آقای آذری عزیز اینو بدونید همه هوادارا فولاد همیشه دعاگو شما و مهندس علی محمدی هستن خدا میدونه دلخوشی ما فقط فقط همین فولاد ایکاش قرداد شما پنج ساله بود بهت احتیاج داریم یاعلی...
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
آقای آذری هم آقای نکونام واقعا کارتون درست
امیرعبیات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
باسلام وعرض ادب خدمت آقای آذری محترم وگرانقدر وپرتلاش وسخت کوش من هم به نوبه ی خودم به عنوان یک هوادار واقعی فولاد از زحمات جنابعالی برا مجموعه ی فولاد خوزستان کمال تشکر وقدر دانی را داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها