به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

ادامه روزهای بلاتکلیفی در باشگاه صنعت نفت آبادان

ادامه بلاتکلیفی تیم نفت آبادان و نگرانی هواداران

خوزستان اسپورت- صنعت‌نفت آبادان روزهای متفاوت و سختی را تجربه می‌کند. تکلیف هیأت مدیره و مدیرعامل مشخص نیست، سرمربی هم معرفی نشده و بازیکنان زیادی جدا شده‌اند که هواداران را نگران کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، تیم صنعت‌نفت آبادان یکی از موفق‌ترین فصل‌های خود را در لیگ نوزدهم تجربه کرد و با این شرایط، به نظر می‌رسید حمایت‌ها از صنعت‌نفت آبادان برای فصل بیستم بیشتر شود تا بلکه این تیم هم به لیگ قهرمانان آسیا برسد اما نه تنها اینطور نشد، بلکه این تیمدر بلاتکلیفی به سر می‌برد و چند بازیکن آن به سایر تیم‌ها پیوسته‌اند.

هنوز چند روزی از پایان لیگ نوزدهم نگذشته بود که علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان اعلام کرد قراردادش با این باشگاه تمام شده و قصد ندارد آن را تمدید کند. البته عیسی‌زاده قبلاً هم چنین رفتاری داشت و گفته بود کنار می‌رود و برنمی‌گردد اما باز هم برگشت. به خاطر همین، هواداران آبادانی رفتن این مدیر را چندان باور نکردند و منتظر بودند ببینید شرایط به چه صورت می‌شود.

در این مدت، علی عیسی‌زاده ظاهراً منتظر جلسه وزارت نفت و تعیین تکلیف واگذاری صنعت‌نفت بود که این مسأله هم مشخص شد و قرار است صنعت‌نفت آبادان این فصل هم زیر نظر وزارتخانه کار خود را ادامه دهد و واگذاری امتیاز آن به پالایشگاه آبادان، به سال آینده موکول شد.

با وجود اینکه تکلیف این مسأله مشخص شد اما هنوز خبری از مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت نیست. در واقع هیأت مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان هم نامشخص است و صحبتی درباره بازگشت علی عیسی‌زاده نشده تا این تیم همچنان در بحث مدیریتی، بلاتکلیف بماند. البته این بلاتکلیفی فقط مختص مدیریت باشگاه نیست، بلکه تیم زردپوش آبادانی هم با مشکلات عجیبی مواجه شده.
صنعت‌نفت هنوز نه سرمربی خود را می‌شناسد و نه بازیکنی به خدمت گرفته. این در حالی است که بازیکنان شاخص و اصلی تیم در حال جدا شدن و رفتن به دیگر تیم‌ها هستند.

تا به امروز هم عیسی آل‌کثیر که بهترین گلزن صنعت‌نفت در فصل گذشته بود و یکی از مدعیان اصلی آقای گلی و همچنین ناصر سالاری دروازه‌بان اصلی این تیم، رسماً جدا شدند و به تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان رفتند. دیروز هم عقیل کعبی با تیم رفسنجانی قرارداد امضا کرده تا سومین جدا شده رسمی آبادانی‌ها لقب بگیرد و مسلم مجدمی نیز با تیم معیذر قطر به توافق رسیده است.

به جز این نفرات، خبر می‌رسد میلاد جهانی که بهترین پاسور لیگ لقب گرفت و همچنین جعفر سلمانی، به زودی با تیم‌های جدیدشان قرارداد امضا می‌کنند. این رفتن‌ها ادامه دارد و خبری از آمدن نیست. چراکه صنعت‌نفت آبادان هنوز نه مدیرعامل دارد و نه هیأت مدیره و سرمربی که بدانند باید چه بازیکنانی را به خدمت بگیرند و با چه بازیکنانی تمدید کنند.

اگرچه علی عیسی‌زاده همچنان اصرار دارد بگوید نمی‌آید اما وقتی پیگیر شرایط صنعت‌نفت آبادان باشد یعنی اینکه کارها را برای بازگشت به مدیریت باشگاه هم دنبال می‌کند. عیسی‌زاده در مصاحبه اخیرش، جوری صحبت کرد که انگار قرار است مدیرعامل صنعت‌نفت آبادان بماند. شاید اگر عیسی‌زاده -که کاملاً مشخص است برمی‌گردد- زودتر کار خود را شروع کند، این تیم از بلاتکلیفی خارج شود.

 حالا که بازیکنان در حال رفتن هستند و دیگر بازیکن خوب و درجه یک بیرون نمانده، شاید صنعت‌نفت آبادان در فصل آینده با بازیکنان بومی و جوان به کار خود ادامه دهد که باید دید این روند می‌تواند روزهای خوب دیگری برای صنعت‌نفت رقم بزند یا اینکه هواداران پرشور آبادانی باز هم ناامید خواهند شد.

البته الان تنها چیزی که برای هواداران صنعت‌نفت اهمیت دارد این است که تیم از بلاتکلیفی خارج شود تا بلکه زودتر جلوی این رفتن‌ها را بگیرند. دیروز خبر رسیده بود احتمالاً هیأت مدیره و مدیرعامل صنعت‌نفت آبادان هفته آینده مشخص شوند اما باید دید این اتفاق می‌افتد یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
دوست عزیز که این مقاله رو نوشتی ناز شصتت عالی گفتی ولی از کدوم بازیکنای بومی صحبت کردی مگه صنعت اکادمی درست حسابی داره مگه بازیکنه در حد لیگ تو پایه داره
هیچی نداره اونا قبلا دود شدن رفتن.تنها راه موفقیت صنعت حفظ داشته هاش بود که با رفتنشون انتخاب جایگزین، که اگه تا اون روز بازیکن خوبی بمونه هماهنگیشون هم سخته
خودمون رو گول نزنیم این مدیریت لیاقت بودن نداره هر سال داره با این حربه صنعت رو تضعیف میکنه پارسال حالا بازیکنای قدیمی بودن و تیمو بالا نگه داشتن الان چی؟ الان همون بازیکنای قدیمی باشگاه هم درحال رفتن هستن.لطفا هر چه زو تر صکعت رو از مدیران نالایق پاک کنین تا مدیر جدید برنامه ریزی و قراردادهای بلند مدت ببنده. کاش عیسی زاده قبل از استعفا با بازیکنای اصلی مثل جبیره و مجدمی و کعبی تمدید میکرد.
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
باتشکر ازحس مسوولیت خوزستان اسپورت نسبت به وضعیت نفت آبادان. مطمعن باشید مدیرعامل عیسی زاده است و هروقت زنگنه صندلی نفت راتحویل داد عیسی زاده صندلی صنعت را ول میکنه. خدایی اش همش فیلمه. وسالها همین رویه است. اما بعضی ازدوستان بازهم گول میخورند وایشان راحلال کردن. نه عزیزان وقت حلالیت نیس. عیسی زاده مدیرعامل است وبهتراز او برای صنعت زحمتکش ودلسوز نداریم. به امید روزهای خوب صنعت آبادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
دوست عزیز که فرمودی بازم مدیرعامل اقای عیسی زاده است باشگاه رفته زیر نظرکامل پالایشگاه یعنی هیئت مدیره ومدیرعامل ازطرف پالایشگاه انتخاب میشن نه وزارت نفت وبخش اساسا فرق میکنه قانونا فرق میکنه وووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
برادر ظاهرا شما اخبار رو دقیق نخوندی. قراره از سال 1400 تیم بره زیر پوشش پالایشگاه. فعلا تا یکسال دیگه زیرپوشش وزارت نفت میمونه و هیات مدیره و مدیرعامل رو وزارت تعیین میکنه امسال. نمیدونم رو چه حسابی اینهمه وقت میذاری و سعی میکنی به مردم القا کنی که وضع تیم عالیه و همه چی آرومه! چیزی که عیان هست بازیکنان اصلی صنعت یکی یکی دارن میرن پنجره نقل و انتقالات خرید بازیکن هم ازطرف فیفا بسته شده از زمان اسکوچیچ بسته شد برا 3 دوره متوالی نقل و انتقالات یعنی تا 1400 بازیکن جدید نمیتونیم بگیریم! از اینطرف هم بازیکنهای اصلی یکی یکی جدا میشن. باز شما میای میگی نه همه چیز عالیه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
نه دوست عزیزمن تیم ازهمین امسال وهمین الان زیر نظر پالایشگاه آبادانه چهت اطلاع اسنادش در وب باشگاه موجوده و دوم در اولین فرصت درهفته آینده مبلع یکصدهزار دلار بدهی به فیفا پرداخت میشود و سپس بلافاصله مدیرعامل جدید وهییت مدیره جدید شروع به جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی که در روزهای ابتداعی هفته پیش رو نامش برده میشود میکنند وسوم من اصلا نمیخوام بگم همه چیز عالی است اما فراموش نکن متاسفانه صنعت نفت در همین استان دشمن کم نداره که دنبال گل آلودتر کردن وضعیت اند حق بده نخواهیم دشمن شادتربشیم و یقین بدان دوران این دوستان مدیر تمام شده ۰ با آرزوی سربلندی آبادان ودرخشش صنعت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
خوزستان اسپورت محترم لطفا جهت رفع سو تفاهم در حمایت وپوشش پالایشگاه آبادان ازتیم صنعت لطفا توضیح بفرمایید که تیم صنعت دقیقا ازچه زمان زیر نظر پالایشگاه آبادان قرار دارد؟ ممنون
مدیر پایگاه
سلام
طبق اعلام نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی و تایید این خبر از سوی باشگاه نفت آبادان قرار است که این باشگاه تا پایان فصل آینده لیگ کماکان زیر نظر وزارت نفت باشد و سال آینده در صورت واگذاری پالایشگاه آبادان به بخش خصوصی، مقدمات واگذاری باشگاه صنعت نفت  انجام شود و مالکیت آن از شرکت ملی پالایش نفت ایران خارج شده و به پالایشگاه آبادان واگذار گردد. فعلا برای یک سال دیگر باشگاه تغییر مالکیت نخواهد داشت.
محمداورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
با سلام
اگر صنعت نفت زیر پوشش پالایشگاه. آبادان باشد بهتر است مثل قدیم جام تخت جمشید امیدوارم مدیر عامل هرچه انتخاب شود زودتر انتخاب شود بهترین گذینه آقای رضائیان است اول مدبر عامل فولاد بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
به بازیکنان صنعت میگم گول بعضی از مربیان تیم را نخورید اینها چون میدونند این فصل نیستند دارن شما راگول میزنند تا تیم را تضعیف کنند امسال با خیال راحت بازی کنید چون بودجه داریم تیم هم قوی تر از پارسال میاد تو میدون لعنت به این خیانت کاران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
ازاین آقایون هیئت مدیره شماکه ادعا میکردید بخاطر آبادان ایستادیم مگر شما چوب سفید هستید که این بازیکنان یکی یکی دارن میرن خدایی شماها چکاراید؟ مگر نه اینکه شما بایستی تیم فصل قبل رو حفظ کنید؟ شاید تصور نمیکردید وزارت بودجه بده مساعدت بکنه ؟ گویا از درون باشگاه ما درحال خنجر خوردنیم ؟ امسال که وضع پولم معلومه چطوری جلوی رفتن بازیکن رو نمیگیرید؟ هنرشما الانه الان باید برادریتون رو ثابت کنید نگذارید بیشتراین تیم ضربه بخوره پارسال که پولم نبود چطوری بازیکنا ایستادن حالا که مشکل حل شده یک عده درحال ضربه زدن به کلیت تیم اند؟ چه کسی پاسخگوست ؟ بگذارید بجای نفرین دعا همراتون باشه جمع کنید این دشمنی با مردم را
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
صنعت غارت شد رفت تا الان هشت نفر رفتن که اکثرا قیکس تیم بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
جناب آقای مهندس عیسی زاده که ۸ سال مدیرعامل باشگاه بودی این چه قراردادبستنی است که همه بازیکنان رو یکساله بستی حالا تحویل بگیر یعنی شما ۸ سال سابقه مدیریت داشتی واقعا عالی تیم رو نابود فرمودی؟ پارسال بی پول بازیکنا ماندن و امسال با پول نصف تیم تاالان رفتن ؟ بنظر خودتان هوادار باید این مسئله را چگونه قضاوت کند ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
تازه بعضی از مدیران خوشحالند که سرجیو هم به جمع دلالان بردن بازیکن آکادمی نفت پیوسته سهم این باشگاه بیچاره چیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
خوزستان اسپورت محترم لطفا از مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان سئوال بفرمایید چه کسی مسئول تاراج وغارت تیم است؟ سکوت تاچه زمان ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
دیگه بازیکنی نمونده تا الان ده نفرشون رفتن . ظاهرا عیسی زاده پیش خودش گفته حالا که قراره من نباشم کاری میکنم که تیم هم از لیگ خارج بشه . خوب نقشه ای کشیده . ده نفر پر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
خیانت به مردمی که عشقشان تیم فوتبال صنعت نفت است حاصلی جز بدنامی و رسوایی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
ماموریت خودتون رو خوب انجام دادید تیم فصل گذشته ی صنعت نفت رو نابود نابود کردید حالا با خیال راحت ازباشگاه میروید؟ اما بدانید آنچه باخود می برید تنهاوتنها بدنامی است. ستیز با خواسته ی هوادار و شکستن پشت تیم وووو در افکار و اذهان همین مردم قضاوت میشوید. ولی بقول آن دوست هوادار جنگ هم نتوانست خدشه یی به نام بزرگ تیم صنعت نفت وارد کند گرچه بادشمنی آتش بخرمن صنعت نفت زدید اما آبادان وتیمش همچون ققنوس ازخاکستر خویش برخواهد خواست وبازهم اوج میگیرد کاش میدانستید که بانور و روشنی نمیتوانید بجنگید سرفرازباد آبادان وپاینده باد تیم محبوب صنعت نفت آبادان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
فقط میتوان تاسف خورد در روزهای که بقیه استان ها تلاش شبانه روزی میکنن برای داشتن یه تیم درلیگ یک درخوزستان وابادان لگد مال میکنیم داشته هامونو اشکال نداره اب وکارو رفاه رو ازمردم ابادان گرفتین فوتبالم بگیرین مهم اینکه ما ابادانیا فقط با خاطرات قبل از جنگ ابادان داریم زندگی میکنیم وگرنه بعداز جنگ هیچ چیزی برای دلخوشی درابادان وجود نداره جز بچهای خونگرم و با معرفت ومتعصبش زنده باد تمام بچه های قدیم وجدید ابادان که تو مرام وغیرت درجه یک هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها