به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

آرامش نفت مسجدسلیمان در هیاهوی نقل و انتقالات

آرامش نفت مسجدسلیمان در هیاهوی نقل و انتقالات

خوزستان اسپورت- تیم نفت مسجدسلیمان به جز انتخاب سرمربی خود، هنوز فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نفتی‌ها که لیگ نوزدهم را با تارتار و عنوان هشتمی به پایان رساندند و در جام حذفی نیز از رسیدن به فینال بازماندند، پس از این رقابت ها با استعفای مدیرعامل خود مواجه شدند؛ نصیریان دوست مستند به بخشنامه وزارت نفت که مالکیت، مدیریت این موسسه را عهده دار است و کارکنان صنعت نفت در فصل آتی (۱۴۰۰-۱۳۹۹) فاقد مجوز و مشمول ممنوعیت در کلیه ارکان این موسسه، مدیرعامل، هیات مدیره و سایر مسئولیت ها هستند، در راستای تمکین به قانون و تبعیت از بخشنامه ابلاغی وزارت نفت از سمت خود کنار رفت و یک روز بعد نیز هدایت یزدی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد تا کارهای باشگاه و روند انتخاب سرمربی تیم روی زمین نماند.

مسئولان این باشگاه پس از بررسی و رایزنی با گزینه‌هایی چون تارتار، حسینی و فکری، در نهایت مجددا کار را به یک مربی جوان سپردند و حسینی را به عنوان سرمربی تیم در لیگ بیستم انتخاب کردند، مربی‌ای که مطمئنا باتوجه به بالا رفتن انتظارات هواداران این تیم در پی نتایج خوب فصل نوزدهم به خوبی می داند که کار سختی در مسجدسلیمان خواهد داشت و باید تیمی را راهی مسابقات کند که حداقل بتواند نتایج فصل قبل را تکرار کند.

اما با گذشته روزها از آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانه، نفت هنوز موفق به جذب بازیکن نشده است و برخلاف روزهای شلوغ برخی باشگاه‌ها در این بازار، فعلا نفتی‌ها با آرامش نظاره‌گر مسابقه بین دیگر باشگاه‌ها برای ربودن بازیکنان از دست یکدیگر هستند.

در حال حاضر نیز صادق صادقی و احمد الجبوری به صورت رسمی از نفت جدا شده‌اند و علی علیزاده و حبیب فرعباسی در آستانه جدایی و بررسی پیشنهاد تیم‌های دیگر هستند.

باید دید نفتی که فعلا در راستای تقویت تیم برای فصل بیستم کاری انجام نداده است، می‌تواند روند خوب فصل قبل را تکرار کند یا باید منتظر خبرهای نگران‌کننده از این تیم بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
بایس تیتر میزدین: خواب تابستانی مدیریت نفت مسجدسلیمان.
آقایون زمانی بیدار میشن همه تیما بسته شده باشن فقط نفت میمونه با مربی ناموفق تحمیلی و یه مشت بازیکنی که با واسطه و رابطه میارن داخل تیم و هوادار باید حرص بخوره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
بالاخره مشکلات بودجه یی و مالی نفت مسجدسلیمان برای یک فصل کامل بپایان رسید تبریک وشاد باش به عموم هواداران مسجد سلیمان دیگه بهترازاین نمیشه کاشکی کاشکی ی گروهی یک هیئتی جمع بشن همفکری کنند برن دنبال آوردن آقای تاتار بزرگ کاشکی رضایتش رو جلب کنند اگربیاد حتمن نفت مسجدسلیمان یکی ازچهارتیم بالای جدول لیگ بیستم میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
فقط تاتار را بیاورید آقای تاتار بهترین عالی ترین گزینه است لطفا حالا که پول هست حتمن تاتار را بیارید
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
پول بهانه کردند تا تیم در جام حذفی نتیجه نگیرد و فعلا هم پنجره نقل و انتقالات بسته بشه برای نفت بعد اخر سر پول میدند پنجره باز بشه بعدشم میگن متاسفانه دیر شدن شارژ مالی باعث شد ما نتوانیم بازیکنان مدنظرمون را بگیریم و اون طور که شایسته مردم مسجدسلیمان باشد تیمو بستیم .
عیسی اسدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
بابا اون موقع که میگفتن نفت ما را اجنبی میبره الان چهل ساله دست شماست توی این مدت توی این شهر چه کار مهمی انجام دادید اونا حداقل زیر ساختهای مهم شهر را ساختند شما که تمام ویلاهای قدیمی با فضای سبز و زیبا را نابود کردید ... زنگنه میگه قانون نمی ذاره به نفت کمک کنیم بعد ورناصری جلسه میزاره اونهم با معاون زنگنه قرار بر این میشه که وزارت خرج تیم نفت قبول کنه.... انوقت قانون مجلس چی میشه... هرکس مارا ... فرض کرد جد وابادش .... میخوان نفت نابود کنند تارتار از خداش بیاد اینا سریع رفتن مربی اوردن... یزدی باید جواب بده
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
سلام، اقای یزدی زمان لیگ یک که شما مدیر عامل بودید دو برابر لیگ برتر پول گرفتید حتی یه هتل هم برا اسکان تیم نفت نساختید ،‌این مربی که آوردید مربی کوچیک و ناتوان و کاملا اختیاراتش دست شماست ما از آقای تارتار بزرگتر یا اندازه های تارتار میخوایم که مدیریت و نظم و کاربلد باشد نه این مربی درجه چند می ها ، اقای تارتار اولین مربی تنها مربی محبوب طرفداران نفت هست ، شما چون به حرف و در رکاب شما نیست و تنها به موفقیت فکر میکنه نیاوردینش. تیم نیاز به امتیاز داره یادت باشه هفته های اول نتیجه نگیره یزدی تو رو به دادگاه میکشونیم، خیالت راحت نباشه نفت طرفدارن فوتبال فهم داره،وفکر ... از نفت رو از سرت بیرون کن ،در حد مدیریت سالم و هدفمند نیستی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها