به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیحات آذری درباره تیم وزنه‌برداری فولاد خوزستان

باشگاه فولاد در وزنه‌برداری تیم‌داری می‌کند؟

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باتوجه به این‌که چند رشته ورزشی از جمله وزنه‌برداری در خوزستان ریشه‌دار هستند، برای تیم‌داری در لیگ برتر کشور مدنظر ما هستند اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا درباره مطرح شدن تیم‌داری این باشگاه در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، اظهار کرد: فعلا اولویت اول و آخر ما بستن تیم بزرگسالان تیم فوتبال فولاد برای حضور موفق در لیگ برتر است. تیم‌داری در وزنه‌برداری را پیشنهاد داده‌ام ولی این مهم به مصوبه هیات‌ مدیره باشگاه نیاز دارد و هنوز مصوبات آن را نگرفته‌ام.

وی تاکید کرد: تمرکز ما در حال حاضر روی تیم فوتبال فولاد است و وقتی تیم بسته شد، درخصوص تیم‌داری در وزنه‌برداری نیز تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: باتوجه به این‌که چند رشته ورزشی از جمله وزنه‌برداری در خوزستان ریشه‌دار هستند، برای تیم‌داری در لیگ برتر مدنظر بوده اما همان‌طور که گفتم هنوز مصوبات لازم را از سوی هیات‌ مدیره نگرفته‌ام.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
برادرآذری سلام. مدیرمحترم وکاردانی هستی. نمازواجب رو اول تموم کن بعد به مستحب اش میرسیم.. ضمن کرامت ب رشته وزنه برداری وخدمت ب این قشر.. حرفه شمافوتبال است. قبل از ورود ب حواشی دراین موقعیت حساس نقل وانتقالات و برآورده شدن خواسته هواداران قدم بجنبید.. صحبت با هوادارشفافیت دارد وکاری پسندیده.. اما درروز دو مصاحبه نه.. عمل شود عمل شود.. موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
با خسته نباشید به آقا آذری مدیر محبوب اصفهانی فولاد خوزستان.باشگاه فولادی فرهنگی ورزشی ستی واجب وغیر واجب ندارد باید کلیه رشته ها فعال باشند والسلام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها