به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

گلایه ملی‌پوش آبادانی از مسئولان شهر آبادان

گلایه ملی‌پوش وزنه‌برداری از مسئولان شهر آبادان

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش آبادانی وزنه‌برداری گفت: مسئولان آبادان زیاد از قهرمان ورزشی شهرشان حمایت نمی‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیدایوب موسوی درباره اینکه کماکان در تهران تمرینات را ادامه می‌دهد، اظهار داشت: بخاطر اینکه در شهرستان‌ها امکانات زیادی برای قهرمانان و ملی‌پوشان ورزشی فراهم نیست، نمی‌توانستم در آبادان تمرینات خود را پیگیری کنم. برق سالن تمرینی‌ام در آبادان، شش ماه است قطع است و شرایط برای تمرین سخت بود. مجبور شدم به تهران بیایم و در کمپ تیمهای ملی تمرین کنم. از همین رو با مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری هماهنگ کردم و هم اکنون یک جلسه در روز در سالن وزنه‌برداری ورزشگاه آزادی تمریناتم را دارم تا بدین شکل آمادگی خود را تا حدودی حفظ کنم.  

ملی پوش وزنه‌برداری کشورمان با اشاره به اینکه مسئولان آبادانی زیاد از قهرمان ورزشی شهرشان حمایت نمی‌کنند، درباره مشکلات عدم استخدام قهرمانان و مدال‌آوران در نهاد و سازمان‌های دولتی، خاطرنشان کرد: کار و شغلی به غیر از ورزش ندارم و در این اوضاع که هیچ مسابقه‌ای در لیگ برگزار نمی‌شود، بالطبع هیچ درآمدی از وزنه‌برداری ندارم. تمام زندگی‌ام از ورزش و تحصیل در رشته تربیت بدنی است و منبع درآمدی برای هزینه‌های تمرینات حرفه‌ای خود ندارم. از مسئولان آبادان درخواست دارم مشکلات مرا تا در حد امکان حل کنند تا بتوانم تمام وقتم را برای تمرین بگذارم و برای کشور و شهرم افتخار کسب کنم.  

موسوی افزود: قانونی که برای استخدام قهرمانان وجود دارد تا در سازمان‌های دولتی به کار گرفته شوند ارائه مدرک تحصیلی لیسانس است. همان طور که گفتم هم اکنون دانشجو رشته تحصیلی تربیت بدنی هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
در تمام دنیا ورزشکاران قهرمان شهرشان را طلا میگیرن اینجا متاسفانه قهرمانشان را فراری میدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها